قیمت یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل هوم بار جدید

قیمت یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل هوم بار جدید با یخساز اتوماتیک چقدر است؟ قیمت عمده فروشی با قیمت مصرف کننده چقدر تفاوت دارد؟ آیا قیمتهای فوق تخفیف دارد؟

الکترواستیل واقع در استان خراسان تولیدکننده انواع وسایل برودتی خانگی و صنعتی است. سابقه این شرکتبه 40 سال پیش می رسد. اولین بار یخچال الکترواستیل در سال 1355 به بازار آمد. ابتدا محصولات برودتی صنعتی الکترواستیل وارد بازار شد اما از سال 1360 انواع محصولات خانگی نیز به چرخه تولید اضافه شد. امروزه بیش از 20 مدل یخچال فریزر در الکترواستیل تولید می گردد.

شرکت الکترواستیل

شرکت الکترواستیل

آشنایی با انواع محصولات الکترواستیل

سال 1360 اولین بار یخچال فریزر 14 فوت الکترواستیل وارد بازار شد. این یخچال دارای یخدان در بالای دستگاه بود و به مرور زمان تنوع محصولات بیشتر شد. سال 1398 تنوع محصولات الکترواستیل به شکل زیر است. سورپرایز شرکت الکترواستیل، یخچال فریزر یخساز اتوماتیک هوم باردار است. قیمت یخچال دوقلوی الکترواستیل هوم بار باعث شده تا انقلابی در صنعت یخچال فریزر ساید بای ساید الکترواستیل پیش بیاید.

مشخصات محصولات الکترواستیل

  1. یخچال 14 فوت دیفراست: فریزر در بالای دستگاه قرار دارد و برفک می زند.
  2. یخچال 11 فوت الکترواستیل که برای اداره جات بیمارستانها و اماکن کوچک بکار می رود.
  3. یخچال 20 فوت نوفراست که 3 کشو پایین و یک یخچال در بالا دارد و از نوع آبسردکن دار است.
  4. یخچال 27 فوت الکترواستیل با 2 متر قد و 27 فوت گنجایش یکی از مطرح ترین یخچال فریزرهای الکترواستیل است.
  5. یخچال ساید بای ساید 27 فوت
  6. یخچال فریزر 32 فوت که 30 فوت گنجایش دارد و فریزر آن در بالای دستگاه قرار دارد. یکی از پرفروش های الکترواستیل است.
  7. یخچال فریزر 35 فوت هوم بار یخساز دستی و یخساز اتوماتیک. این مدل دو نوع است. هم یخساز دستی و هم یخساز اتوماتیک دارد که فوق العاده پرفروش است و فروش افسانه ای دارد. در این بازار رقابتی یخچال فریزر دوقلوی یخساز و یخچال 35 فوت الکترواستیل به صورت پیش فروش انجام می شود. از طرفی قیمت یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل یخساز اتوماتیک در بازار گرانتر از نمایندگی فروش الکترواستیل در تهران است.
انواع یخچال فریزر الکترواستیل

انواع یخچال فریزر الکترواستیل

تفاوت یخچال دوقلوی الکترواستیل هوم بار جدید با قدیمی

هو بار یک درب مربعی شکلی است که روی درب یخچال قرار دارد. این درب با یک فشار به صورت آهسته به سمت پایین حرکت می کند. هوم بار برای قرار دادن شیشه های آب و … است. در حقیقت بجای آبسردکن روی درب سوار شده است. در یخچال های دوقلوی هوم بار قدیمی یک پنل سیاه رنگ بالای درب هوم بار قرار داشت که در محصولات جدید یک دست سفید شده است. تغییر فوق در یخچال 35 فوت الکترواستیل نیز لحاظ شده است. برخی این تغییر را دوست دارند و برخی نه که این امری است.

قیمت یخچال الکترواستیل جدید

قیمت یخچال الکترواستیل جدید

قیمت یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل هوم بار

یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل هوم بار با یخساز دستی و اتوماتیک از پرطرفدارترین محصولات الکترواستیل است. قیمت یخچال دوقلو الکترواستیل هوم بار دستی با یخساز اتوماتیک فرق دارد. قیمت یخچال دوقلوی الکترواستیل یخسازدار در بازار نوسانات زیادی دارد که عمده علت آن تولید کم این محصول است. با خرید یخچال الکترواستیل دوقلو یخساز می توانید به ساید شیک و جادار دسترسی داشته باشید. به همین جهت دارای تقاضای زیادی است.

یخچال دوقلوی الکترواستیل هوم بار سفید547/000/000 ریال
یخچال دوقلوی الکترواستیل هوم بار تیتانیوم548/000/000 ریال
الکترواستیل es35 هوم بار

الکترواستیل es35 هوم بار

محصولات الکترواستیل کجا ارزانتر است؟

محصولات لوازم خانگی را نمی توان گفت کجا ارزانتر است اما در حال حاضر و در موقعیت فعلی که تحریم ها وجود دارد و تولید کار سختی برای شرکت الکترواستیل شده است بهتر از محصولات خود را از نمایندگی فروش الکترواستیل بخرید چون قیمتها در بازار متغیر است. شرکتهایی که اجناس باکیفیت اروپایی را در محصولات خود بکار می برند با مشکل تولید کردن مواجه هستند.

قیمت یخچال دوقلوی الکترواستیل

قیمت یخچال دوقلوی الکترواستیل

الکترواستیل با کد ES24 از نوع یخساز دستی است و باید هنگام خرید به این مورد توجه شود برخی از فروشندگان یخساز دستی را به عنوان یخساز اتوماتیک می فروشند پس هنگام خرید به کد محصول نگاه کنید. کد یخچال فریزر یخساز اتوماتیک که به آب شهری هم متصل می شود عبارتند از ES23. بهترین کار برای اطلاع از قیمت روز محصولات الکترواستیل، تماس با شماره هایی است که در زیر آمده است.

تماس با ما

اطلاعات تماس الکترواستیل

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 4.63 (8 امتیاز)
1 پاسخ دادن
  1. رسولی
    رسولی می گوید

    الان نزدیک دو ماهه دو قلوی هوم بار دارشو گرفتم زیبا جادار کم صدا کم مصرف دیگه حرفی برا گفتن نمیذاره از خریدش خیلی راضیم توصیه میکنم برا خریداران مشکل پسند این یک تبلیغ نیست بلکه واقعیته محض‌باتشکر امیدوارم خدماتش هم خوب باشه

    پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *