قیمت یخچال فریزر دوقلوی شارپ جدید در بازار چقدر است؟ آیا خرید و فروش یخچال فریزر دوقلو بهتراست یا ساید بای ساید؟ موتور یخچال فریزر شارپ چیست و مدت گارانتی؟

یخچال فریزر را همه می دانند که چیست اما شاید همه ندانند که چند نوع یخچال فریزر وجود دارد. یخچال فریزر در 4 نوع تولید می گردد. یخچالی که فریزر آن در بالا و یا در پایین قرار گرفته است. یخچالی که فریزر آن جداست و به یخچال فریزر دو قلو معروف است. همچنین یخچال فریزر ساید بای ساید که در این مدل نیز تقسیم بندی اشاره شده وجود دارد.

یخچال فریزر دوقلوی شارپ

شارپ نیز مانند همه تولیدکننده های لوازم خانگی همه مدلهای یخچال فریزر را تولید می کند اما تفاوت عمده ای با برندهای دیگر دارد. ایران و دنیا به صنعت ژاپن اطمینان زیادی دارند و به همین جهت است که به راحتی محصولات ژاپنی را خرید می کنند. برای نمونه خودرهای ژاپنی و یا تلویزیون و یخچال فریزرهای شارپ را می توان نام برد.

آیا قیمت یخچال فریزر دوقلوی شارپ گران است؟

ما در بالا به خودرهای ژاپنی اشاره کردیم. همانطور که اکثر شما می دانیم خودرهای ژاپنی گران هستند اما در مورد قیمت یخچال فریزر دوقلوی شارپ این موضوع برعکس است. یعنی در ایران این قیمت بسیار ارزان تر از مارکهایی است که بازار را قبضه کرده اند. برندهایی مانند سامسونگ و ال جی در ایران را همه ما می شناسیم و می دانیم که کیفیت بسیار خوبی دارند اما صنعت کره با ژاپن حتی قابل مقایسه هم نیست. یخچال فریزر شارپ شاید زرق و برق سامسونگ و ال جی را نداشته باشد اما کیفیتی که یخچال فریزر دوقلوی شارپ دارد هم با سامسونگ و یا ال جی قابل مقایسه نیست.

یخچال دوقلوی شارپ

یخچال دوقلوی شارپ

شارپ تنها به دو عامل قیمت و کیفیت توجه کرده است. البته باید به این مورد توجه کرد که یخچال فریزر دوقلو ظاهر پیچیده ای ندارد و تغییرات چندانی نمی توان به آن داد. این صحبت تایید این موضوع نیست که صنعت کره و یا سامسونگ و ال جی بد هستند بلکه در مقام مقایسه و قیمتی که برای خرید یخچال فریزر دو قلو پرداخت می شود می گوییم که شارپ بهتر از مارکهای کره ای است. لازم به ذکر است که تنوع دوقلوی سامسونگ و ال جی نیز مانند شارپ زیاد نیست و تنها در یک مدل تولید می گردد.

 

خرید یخچال فریزر دو قلو شارپ بهتر است یا ساید؟

برای پاسخ به این سئوال باید متذکر شد که برای خرید یخچال فریزر دو قلو و ساید بای ساید باید ابتدا جای کافی را داشته باشید جون هر کدام از انواع شارپ، بین 90 تا 120 سانت، بسته به نوع یخچال دارای عرض می باشند.

حمل و نقل یخچال فریزر دوقلوی شارپ بسیار آسانتر از انواع ساید بای ساید شارپ است. خصوصا برای افرادی که مستاجر هستند به هیچ عنوان خرید ساید بای ساید شارپ و یا هر نوع مارکی را پیشنهاد نمی کنیم، چون در هر جابجایی هم هزینه حمل زیاد است و هم احتمال زخمی شدن ساید بیشتر است.

 

قیمت یخچال فریزر دوقلوی شارپ نیز ارزانتر از ساید بای ساید شارپ است که از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است. فضای داخلی که دوقلو به شما می دهد بیشتر از ساید بای ساید است یعنی پول کمتر داده اید اما کاربری بیشتری را دریافت کرده اید. محصولات دوقلوی شارپ 24 ماه گارانتی با 10 سال خدمات دارند و موتور آن ساخت ژاپن می باشد. با همه این تفاصیل خرید دوقلوی برای آینده نگرها و خانوارهای پررفت و آمد و یا پرجمعیت و ساید بای ساید برای زوجهای جوان پیشنهاد می شود.

منبع: www.sharpjapan.ir

راههای ارتباطی با ما:
سید امیر رسولی
09123483002
09214019271
02166887973
02166355975
amir_rasouli200814@yahoo.com

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *