قیمت به روز یخچال فریزر امرسان 20 فوت

قیمت به روز یخچال فریزر امرسان 20 فوت فلت الگانت به صورت تک فروشی در تعاونی ها، هایپراستارها و فروشگاه های امرسان در تهران و شهرستانهای ایران به شرح زیر است.

امرسان هم مانند هر شرکت تولیدی دیگری در ایران، دارای قیمت به شکل روزانه تغییر می کند. این تغییرات آنقدر زیاد است که باید به روز قیمت گذاری شود و این تغییرات به دلیل نوسانات زیاد اقتصاد ایران است که حتی به حرف هم ایجاد می شود. کشورهای خارجی نیز دارای نوسانات قیمتی هستند اما رو به پایین نه رو به بالا. همیشه در روزهای خاص مانند عید پاک یا سال نو یک سری تخفیفاتی از طرف برندهای خارجی ایجاد می شود اما در ایران درست برعکس است. مثلا شبهای عید به دلیل انتظار مردم از افزایشات قیمت بعد از عید، رو به افزایش خواهد بود.

قیمت روز یخچال فریزر امرسان

قیمت تعاونیها با نمایندگی ها چقدر تفاوت دارد؟

تعاونی در ایران برای این تاسیس شد تا همه کالاها با قیمت ارزان به دست مردم برسد اما درست برعکس شده و شما با قیمتهای بالایی انواع کالاهای خانگی را می خرید. البته دلیل این امر این است که تعاونی ها به صورت اعتباری می خرند و می فروشند. وقتی به صورت مدت دار خریدی انجام می شود، قیمتها رو به بالا خواهد بود، از طرفی به صورت اقساطی هم می فروشند که این دو دلیل باعث افزایش دو برابری قیمتها می شود. نمایندگی های فروش امرسان در ایران تاسیس شده اند تا محصولات امرسان با قیمت ارزان به دست مشتریان برسد. البته این امر در مورد همه تعاونی ها صادق نیست. تعاونی های شرکت های دولتی مانند فرهنگیان یا وزرات خانه که پول دار هستند و نقدی خرید می کنند، کالاها را با سود کم تحویل می دهند.

قیمت یخچال امرسان

آیا قیمت یخچال فریزر امرسان در همه جا یکسان است؟

قیمت یکسان در بازار ایران اصلا معنا ندارد. نمایندگی های امرسان موظف به فروش کالا با قیمتهای مصوب شرکت هستند اما فروشگاه های معمولی موظف به اینکار نیستند. برخی به دلیل نیاز به پول، با قیمت ارزان می فروشند و یا برخی در زمان کمبود کالاها، لوازم خانگی امرسان یا هر برند معروف دیگر را انبار کرده تا در زمان کم شدن با قیمت خیلی بالا بفروشند که این شامل نمایندگی ها نمی شود.

انواع یخچال فریزر امرسان

شرکت امرسان دارای تنوع زیادی در یخچال و فریزر است چون به صورت تخصصی یخچال تولید می کند. یکی از معروف ترین یخچال فریزرهای امرسان که فروش خیلی بالایی هم دارد، یخچال فریزر 20 فوت امرسان است. از طرفی بین محصولات کمبی امرسان هم قیمت یخچال فریزر 20 فوت امرسان هم ارزانتر از سایر نمونه های مشابه است. قیمت به روز یخچال فریزر امرسان 20 فوت را از جدول زیر دنبال کنید.

  • یخچال فریزر 20 فوت که به سامی 46 معروف است
  • یخچال فریزر 22 فوت فلت تاچ
  • یخچال فریزر 27 فوت عرض 80
  • یخچال فریزر دوقلو امرسان
  • یخچال فریزر 14 فوت
  • یخچال فریزر 16 فوت
  • یخچال فریزر 17 فوت
  • یخچال فریزر 18 فوت
  • یخچال فریزر ساید امرسان
  • یخچال فریزر 5 فوت
  • یخچال فریزر رنگی دوقلو و بالا فریزر

انواع یخچال فریزر امرسان

انواع یخچال فریزر 20 فوت امرسان

یخچال 20 فوت امرسان به دلیل درخواست بالایی که دارد دارای انواع مختلفی هم هست. یخچال فریزر 20 فوت دارای یک یخچال 4 طبقه ای و فریزر 4 کشوی است که آبسردکن هم دارد اما برخی از آنها دارای درب شیشه ای بوده و دارای رنگ بندی مختلفی هم هست. رنگهای آن سفید، نقره ای، طوسی و درب شیشه ای مشکی هم هست.

قیمت یخچال فریزر امرسان 20 فوت

قیمت به روز یخچال فریزر امرسان 20 فوت

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، یخچال فریزر 20 فوت امرسان چند نوع با رنگهای مختلف دارد که قیمت آن را از طریق جدول زیر می توانید مشاهده نمایید.

یخچال فریزر 20 فوت دو درب 3 کشو فریزر پایین سفید نوفراست17/200/000 تومان
یخچال فریزر 20 فوت دو درب 3 کشو فریزر پایین سیلور نوفراست17/400/000 تومان
یخچال فریزر 20 فوت دو درب 4 کشو فریزر پایین طوسی دیفراست17/000/000 تومان
یخچال فریزر 20 فوت دو درب فریزر پایین درب شیشه ای دیفراست16/800/000 تومان

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *