قیمت جاروبرقی پاکشوما 2500 وات

قیمت جاروبرقی پاکشوما 2500 وات مدل pvc 25501 به عنوان یک جاروبرقی قدرتمند و بی صدا در بین برندهای ایرانی از بهترین جاروبرقی های ایرانی با استاندارد اروپا است.

جاروبرقی از لوازم برقی مهم در خانه است که بدون آن واقعا تمیز کردن خانه و هر مکانی که بتوان با جاروبرقی تمیز کرد امکان پذیر نیست. جاروبرقی بی صدا از مواردی است که هر مصرف کننده ای به دنبال آن است. شرکت پاکشوما با استقبال از نیاز مصرف کنندگان، جاروبرقی هایی را وارد بازار کرده است که حتی می توانید در شب هم از آن استفاده نمایید.

شرکت پاکشوما جدیدترین جاروبرقی قدرتمند خود را با 2500 وات توانایی وارد بازار کرده است که از رنگ بندی بهره می برد. رنگ بندی آن شامل سفید، سرمه ای، قرمز و خاکستری می باشد. رنگ بدنه این جاروبرقی ها از رنگ کوره ای متالیک است که با گذشت زمان تغییر رنگ نمی دهد.

قیمت جاروبرقی پاکشوما

قدرت مکش جاروبرقی پاکشوما 2500

شرکت پاکشوما تولیدات خود را از 50 سال قبل با لباسشویی پاکشوما آغاز کرده و امروزه انواع لوازم خانگی شامل یخچال فریزر، ظرفشویی و انواع جاروبرقی می باشد. جاروبرقی 2500 وات پاکشوما از جدیدترین محصولاتی است که وارد بازار شده است و از موتور بی صدا و قدرت مکش 500 واتی برخوردار است. قدرت مکش 500 وات تنها مخصوص جاروبرقی های بوش آلمان است اما پاکشوما نیز با بهره گیری از موتورهای آلمانی فوق پیشرفته، توانسته جاروبرقی را وارد بازار کند که با جاروبرقی های خارجی رقابت کند.

جاروبرقی پاکشوما pvc 25501

ویژگی های خاص جارو برقی پاکشوما 2500 وات

جاروبرقی ها یک سری ویژگی های عمومی و یکسری ویژگی های خاص دارنند که باعث متمایز شدن آنها می شوند. شرکت پاکشوما را اغلب مردم با ماشین لباسشویی پاکشوما می شناسند به همین جهت برای ورود به بازار ایران سعی کرده تا ویژگی هایی را در ساخت جاروبرقی بکار ببرد که مصرف کننده را ترغیب به خرید کند. یکی از مشخصات خاص این جاروبرقی، بی صدا بودن یا کم صدا بودن آن است.

ماشین لباسشویی پاکشوما 94407

دومین ویژگی خاص این جاروبرقی که باعث شده تا قیمت جاروبرقی پاکشوما 2500 وات کمی گرانتر از بقیه نمونه های ایرانی باشد قدرت مکش است. قدرت مکش خیلی اهمیت دارد اما به دلیل اینکه اکثر تولیدکنندگان ایرانی از موتور های ضعیفی استفاده می کنند از قدرت مکش حرفی نمی زنند. قدرت مکش جاروبرقی پاکشوما مدل pvc 25501 که هر نوع گرد و خاک و اشغال را از عمیق ترین جاهای فرش به بیرون می کشد، قدرت مکش 500 واتی است.

جاروبرقی پاکشوما

پارویی خاص جاروبرقی pvc 25501 پاکشوما

پارویی آن قسمتی از جاروبرقی است که زیر لوله تلسکوپی نصب می شود. این پارویی با یک دکمه در روی پارویی به دو حالت تبدیل می شود. حالت اول برای جمع کردن آشغالهای روی فرش و قسمت دوم برای جمع کردن مو و آشغالها از عمق بافتهای فرش است. با بکارگیری این نوع، کمی جارو سخت تر حرکت می کند اما هر نوع آشغال و مو را به درون کیسه می کشاند.

لوله تلسکوپی و لوله خرطومی منعطف

لوله تلکسوکوپی را تقریبا در همه جاروبرقی های خارجی و ایرانی مشاهده می کنید که به همراه یک لوله خرطومی می توانید تا فضای زیادی را بدون حرکت جارو بکشید. جاروبرقی پاکشوما pvc25501 هم دارای لوله تلسکوپی استیل ضد زنگ است که ارتفاع آن قابل تنظیم است. با 94 سانتی متر لوله و لوله خرطومی می توانید تا فضای 15 متر را بدون حرکت تمیز کنید.

جاروبرقی پاکشوما 2500

قیمت جاروبرقی پاکشوما 2500 وات

جاروبرقی نیز مانند هر کالای دیگری دارای قیمتی است اما قیمت جاروبرقی پاکشوما را نمی توان با هیچ جاروبرقی مقایسه کرد. این جاروبرقی با امکاناتی که دارد دارای یک قیمت فوق العاده ای است. کمترین قیمت جاروبرقی بی صدا ایرانی در بازار حداقل بین 500 تا 700 هزار تومان گرانتر از این جاروبرقی است با این تفاوت که این جاروبرقی دارای به روزترین امکانات است.

جاروبرقی پاکشوما مدل pvc25501 سفید5/400/000 تومان
جاروبرقی پاکشوما مدل pvc25502 سرمه ای4/800/000 تومان
جاروبرقی پاکشوما 2500 وات خاکستری 50154/900/000 تومان

بهترین جایی که می توانید این دسته از محصولات را مشاهده و خرید کنید، نمایندگی فروش پاکشوما در سراسر ایران است. جدیدترین قیمت جاروبرقی و سایر محصولات پاکشوما در سایت پاکشوما وجود دارد. پاکشوما این امکانات را قرار داده که هم به صورت حضوری و هم اینترنتی خرید نمایید. برای خرید اینترنتی هم می توانید به فروشگاه اینترنتی پاکشوما مراجعه نمایید.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *