قیمت یخچال ساید بای ساید امرسان جدید

قیمت یخچال ساید بای ساید امرسان جدید با ظرفیت 32 فوت یخسازدار با کد nrf3292d با رنگ سفید و سیلور به شرح زیر است. قیمتهای براساس ورژن آخرین لیست فروش می باشد.

قیمت یکی از پرنوسان ترین آیتم های لوازم خانگی می باشد که در آن یخچال ساید بای ساید با نوسان بیشتری همراه است. ساید بای ساید به دلیل تولید سخت تری که نسبت به سایر یخچال فریزرها دارد همیشه گرانتر و کمتر از سایر مدلها است. کشور ایران یکی از خاص ترین اقتصادهای جهان را دارد. تنها اقتصادی است که در آن قیمت معنا ندارد چون کافی است یک اتفاق ساده بیافتد تا قیمتها گران شود. در کشورهای خارجی قیمت با تورم 1 تا 2 درصد به صورت سالانه تغییر می کند اما در ایران احتمال دارد حتی تا 200 درصد هم در سال تغییر داشته باشیم.

ایران بیش از 70% کارمند دارد که حقوق بگیر هستند و حقوق آنها یکبار در سال افزایش می یابد که آن هم بیشتر از 20 درصد نیست اما باید 200 درصد تورم را تحمل کنند به همین جهت خرید خیلی کم شده است اما با اینکه خرید کم شده اما باز قیمت رو به افزایش است.

یخچال ساید بای ساید امرسان 32 فوت

ازکجا ساید امرسان بخریم؟

شرکتهای ایرانی در زمینه تولید ساید بای ساید زیاد تنوع ندارند چون فناوری تولید ساید بای ساید خیلی زماندار نیست، به همین جهت هر کدام از شرکتها یک یا نهایتا 2 مدل ساید بای ساید دارنند. شرکت امرسان نیز یک مدل ساید بای ساید 32 فوت دارد که دو رنگ سفید و نقره ای دارد. بهترین مکان برای تهیه ساید بای ساید امرسان مراجعه به نمایندگی مرکزی امرسان است. تهران مرکز فروش انواع محصولات امرسان است اما همه نمایندگی های تهران کار خرتده فروشی انجام نمی دهند و تنها عمده فروشی می کنند.

یخچال ساید امرسان جدید

آیا ساید بای ساید امرسان خوب است؟

همانطور که در بالا هم گفتیم شرکت امرسان سالهای متمادی است که یخچال و فریزر تولید می کند و از مرحله تولید به روش آزمون و خطا گذشته است. شرکت امرسان با بهره گیری از کارشناسان و مهندسین مجربی که دارد همواره محصولاتی را به بازار داده که از کیفیت بالایی برخوردار بوده است. ساید بای ساید توسط چند شرکت ایرانی تولید می شود که ساید بای ساید امرسان هم یکی از آنها است. از بهترین برندهای ایرانی که ساید بای ساید دو درب تولید می کنند به ترتیب زیر هستند:

  1. شرکت امرسان
  2. شرکت الکترواستیل
  3. شرکت اسنوا
  4. شرکت هیمالیا

جدیدترین ساید بای ساید امرسان چیست؟

زمانیکه فناوری تولید ساید بای ساید وارد ایران شد، شرکتهای ایرانی تنها ساید 22 و 25 فوت تولید می کردنند. با پیشرفت دانش فنی شرکتها، ساید بای سایدها بزرگتر شدند. یکی از جدیدترین و بزرگترین ساید بای ساید های ایرانی که در ایران تولید می شود، ساید بای ساید 32 فوت امرسان است. امرسان تنها شرکتی است که ساید بزرگ تولید می کند.

یخچال ساید امرسان 32 فوت

قیمت یخچال ساید بای ساید امرسان جدید نیز که با کد nrf3292d به بازار عرضه می شود در مقایسه با سایر برندها نیز ارزانتر است با اینکه بزرگتر است. البته یخچال فریزر دوقلو نیز به عنوان ساید بای ساید اروپایی نیز شناخته می شود اما آنها جدا از هم هستند. شرکت امرسان دارای یخچال فریزر دوقلو امرسان نیز هست که هر کدام دارای 15 فوت و 17 فوت گنجایش است که روی هم 30 فوت و 34 فوت می باشد.

ساید بای ساید امرسان

قیمت یخچال ساید بای ساید امرسان جدید

خرید یخچال ساید، خصوصا برای نوعروسها و یا کسانیکه به دنبال خرید جدید و جایگزین کردن هستند خیلی مهم است چون ساید بای ساید هم کلاس بالایی دارد و هم امکانات بیشتری به همین جهت در وهله اول به دنبال خرید ساید هستند. امرسان هم از شرکتهایی است که ساید زیبا و باکیفیتی را تولید می کند. قیمت یخچال ساید بای ساید امرسان به دلیل اینکه همه قطعات آن خارجی و وارداتی است به نرخ ارز بستگی دارد. قیمت روز ساید بای ساید امرسان در دو رنگ سفید و نقره ای به شرح زیر است:

ساید بای ساید امرسان 32 t,j سفید sbc53/500/000 تومان
ساید بای ساید امرسان سیلور56/000/000 تومان

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (4 امتیاز)
2 پاسخ
    • رسولی
      رسولی می گوید

      قیمت آخرش؟ چه مدلی

      پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *