نمایندگی مرکزی فروش یخچال امرسان

شماره تلفن و آدرس نمایندگی مرکزی فروش یخچال امرسان در تهران و شهریار و کرج به همراه مشخصات نمایندگی های خدمات پس از فروش و تعمیرات محصولات امرسان به شرح زیر می باشد.

نمایندگی های امرسان در سراسر ایران وجود دارنند. این نمایندگی ها شما فروش و خدمات پس از فروش می شود. امرسان به پشتیبانی از سابقه طولانی از عملکرد صحیحی که در تولید داشته، توانسته پایه های شرکت را استوار برپا کند به همین جهت اقدامات اولیه یک کارخانهف بعد از تولیدف که دسترسی آسان مشتریان به محصولات است را درست بنا کند به همین جهت شما با نمایندگی های متعددی در سراسر ایران روبرو هستید.

نمایندگی مرکزی امرسان

نمایندگی مرکزی فروش یخچال امرسان تهران

همانور که در بالا هم گفتیم شرکت امرسان از شرکتهایی است که ساختار خرید و فروش قدرتمندی در بازار دارد. یکی از وظایف یک کارخانه تولیدی این است که علاوه بر تولید محصولات قوی بتواند محصولات خود را به آسانی در دسترس مشتریان خود قرار دهد. یکی از این روشها ایجاد نمایندگی های فروش است که آدرس و تلفن نمایندگی فروش یخچال امرسان در تهران به شرح زیر است.

آدرس: تهران- خیابان جیحون نرسیده به کمیل پلاک 67

تلفن:

021-66355975

021-66355489

021-66887973

نمایندگی فروش امرسان تهران

نمایندگی تعمیرات و نصب محصولات امرسان

محصولات امرسان همانطور که دارای فروش و نمایندگی فروش هست دارای نمایندگی خدمات پس از فروش نیز هست. یکی از مشکلاتی که قبلا شرکتهای ایرانی با آن روبرو بودنند این بود که شماره هایی درون دفترچه به عنوان خدمات می گذاشتند و این اشخاص یا بدقولی می کردند و یا اصول اخلاقی را رعایت نمی کردند به همین منظور شرکت امرسان شماره مرکزی برای خدمات رسانی و نصب قرار داد که با این شماره می توانید به مرکز خدمات رسانی امرسان وصل شده و هر مشکلی که دارید را از طریق شرکت اصلی امرسان برطرف نمایید.

شماره خدمات پس از فروس امرسان: 021-35711

خدمات پس ازفروش امرسان

فروش اینترنتی یخچال فریزر امرسان

یکی دیگر از راههای خرید محصولات امرسان که شامل یخچال فریزر، اجاق و هود می باشد، خرید اینترنتی از سایت امرسان است که این سایت مربوط به نمایندگی فروش امرسان در تهران است. نمایندگی امرسان تهران این ویژگی را دارد که هم می توانید به صورت حضوری و هم اینترنتی خرید نمایید. اگر از خرید اینترنتی ترس دارید و نمی توانید اعتماد کنید یا سفارش را درون سایت گذاشته و تسویه درب محل را می زنید و یا به فروشگاه مرکزی امرسان در تهران که آدرس آن را در بالا گفتیم مراجعه کنید و خرید را انجام دهید.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

 

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (5 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *