یخچال و فریزر الکترواستیل دوقلو سفید چرمی سری prime

یخچال و فریزر الکترواستیل دوقلو سفید چرمی سری prime مدل es24 از زیرمجموعه های یخچال فریزرهای طرح ساید 46 فوت یخساز برقی است که دارای درب بار می باشد.

الکترواستیل از بهترین تولیدکنندگان یخچال فریزر در انواع مختلف است. الکترواستیل به تولیدکننده یخچال فریزرهای بزرگ معروف است اما این دلیل بر نداشتن یخچال های کوچک نیست. تنوع محصولات بزرگ در الکترواستیل بیشتر از سایر برندهای ایرانی است. مردم ایران به دلیل تغییرات مصرفی که طی سالهای گذشته داشته اند به دنبال یخچال فریزرهای بزرگ هستند.

یخچال و فریزر الکترواستیل دوقلو سفید چرمی

یخچال فریزرهای سری prime

prime از القاب جدید یک نوع یخچال فریزر یخساز دوقلو الکترواستیل است. تغییراتی که در نام محصولات به وجود آمده باعث شده تا خرید برای مصرف کننده راحت تر باشد. نام قدیم این محصول، یخچال فریزر الکترواستیل es23 بوده که هم اکنون نیز روی کارتن ثبت شده است اما نام جدید این محصول، prime می باشد. یخچال فریزر prime یک یخچال فریزر دوقلو است که دارای یخساز برقی یا اتوماتیک است.

فروش یخچال الکترواستیل es23 دوقلو یخساز اتوماتیک سفید

منظور از یخچال فریزر طرح ساید چیست؟

به طور کلی، یخچال فریزرهای دوقلو به طرح ساید معروف است اما واقعی ترین یخچال فریزر طرح ساید به یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل es23 می گویند چون هم درب بار دارد و هم یخساز اتوماتیک. محفظه یخساز به آب شهری وصل می شود که سر راه آن یک فیلتر تسویه کننده آب قرار می گیرد. علت اینکه این دستگاه یک طرح ساید واقعی است به این دلیل است که یخ مانند ساید بای ساید الکترواستیل از پدالی روی درب ریخته می شود و درون محفظه فریزر نیست.

یخچال و فریزر الکترواستیل es23

یخچال و فریزر الکترواستیل es23

یخچال و فریزر الکترواستیل دوقلو سفید چرمی سری Prime

یخچال دوقلو برای کسانی خوب است که در ابتدا فضای لازم را داشته باشند و در وهله دوم قادر به پرداخت هزینه بالا باشند. یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل es24 یکی دیگر از یخچال دوقلوهای الکترواستیل است که هم سفید چرمی است و هم قیمت ارزانتری نسبت به یخچال es23 الکترواستیل دارد.

توجه توجه ...

آسان ترین راه ارتباط با ما برای اینکه پشت خط نمانید
021-66355489
09123483002
021-66887973

تفاوتی که بین یخچال فریزر es24 با es23 وجود دارد در یخساز اتوماتیک و آبسردکن است. یخچال es23 به جای آبسردکن، هوم بار دارد اما یخچال es24 دارای آبسردکن است. فضای درونی es24 از es23 بیشتر است. دلیل این امر به خاطر فضایی است که به دلیل وجود یخساز درون فریزر es23 اشغال شده است و باعث شده تا 3 کشوی فریزر es23 کوچکتر از فریزر es24 باشد.

یخچال فریزر الکترواستیل es24

یخچال سفید چرمی بهتر است یا سفید براق؟

بدنه های یخچال فریزر با هم متفاوت است. برخی براق یا از نوع یونی گلس و برذخی دیگر از نوع سفید چرمی هستند. ورقهایی که با رویه چرمی پوشانده شده است به دلیل وجود رگه های چرمی، کثیفی و خط و خش را نشان نمی دهد اما در بدنه های براق با کوچکترین خط و خش دیده می شود اما بدنه های یونی گلس گرانتر از بدنه چرمی است. بدنه های چرمی قابل تعویض نیز هست. یعنی می توان بعد از مدتی آن را عوض کرد.

یخچال فریزر دوقلو پرایم پلاس چیست؟

شرکت الکترواستیل مانند هر شرکت معتبر دیگری محصولات جدید را وارد بازار کرده است. مدل پرایم یک مدلی است که دارای دستگیره می باشد اما یخچال فریزر دوقلو پرایم پلاس دارای دستگیره مخفی بوده و نمایشگر دیجیتالی آن روی دستگیره می باشد و شکل ظاهری آن تغییر کرده است

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (5 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *