نمایندگی امرسان در استان تهران

آدرس فروشگاه و نمایندگی امرسان در استان تهران طی جدولی تنظیم شده که با ارتباط با آنها می توانید انواع محصولات لوازم خانگی امرسان را به روشهای مختلف بخرید.

مقالات زیادی در فضای اینترنت و یا فروشگاه های اینترنتی وجود دارد که به معرفی محصولات امرسان می پردازنند. امرسان به دلیل خوش نام بودنش دارای متقاضیان زیادی برای خرید دارد به همین جهت هیچ سایت و یا فروشگاه متفرقه ای را نمی بینید که محصولات امرسان را نداشته باشد یا حداقل اطلاعاتی راجعه به آن نداشته باشد. این به دلیل درخواستهای مدام مردم از این برند ایرانی است.

شرکت یخچال سازی امرسان

گارانتی محصولا امرسان چقدر است؟

نمایندگی های امرسان دو دسته هستند که یک دسته برای فروش و دسته دیگر برای خدمات پس از فروش امرسان است. کلیه محصولات امرسان دارای 36 ماه گارانتی است. گارانتی از زمانی حساب می شود که دستگاه نصب شود. اگر یکی از محصولات امرسان را بخرید و یکسال بعد نصب کنید از همان تاریخ یکسال بعد محاسبه می شود. محصولات امرسان دارای دفتر مرکزی خدمات است که با هماهنگی با آنها می توانید همه مصولات را نصب و گارانتی کنید.

خدمات پس از فروش امرسان

نمایندگی امرسان در استان تهران

تهران مرکز اصلی همه برندهای ایرانی و خارجی است چون به عنوان پایخت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و فرهنگی ایران محسوب می شود. کارخانه امرسان در عباس آباد استان تهران واقع شده است اما نمایندگی ارمسان در ایران در اقصی نقاط ایران پخش هستند. امرسان در ابتدا به شکل انحصاری نمایندگی می داد اما نمایندگی های امروز امرسان به صورت مویرگی توزیع شده اند. تهران به 2 بخش تهران و حومه تقسیم شده است. اطراف تهران شامل ورامین، شهرری، شهریار، غرب، شرق، شمال و جنوب تهران تقسیم شده است.

نمایندگی امرسان تهران بزرگ66887973

66355975

66355489

سه راه امین حضور021-35000014
خدمات پس از فروش امرسان021-35711
نمایندگی شهریار65368993

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (4 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *