نمایندگی فروش محصولات دیپوینت در تهران

نمایندگی فروش دیپوینت در تهران به چند منطقه جغرافیایی تقسیم می شود که اطلاعات تماس آن به شرح زیر است. برای مشاوره . خرید با شماره های زیر تماس بگیرید.

شاید خیلی از افراد با نام دیپوینت غریبه باشند اما دیپوینت حدود 15 سال است که در بازار ایران حضور دارد و توانسته با ارائه محصولات شیک و باکیفیت خود را به عنوان یکی از شرکتهای تولیدی لوازم خانگی معرفی نماید. دیپوینت با تولید محصولات متنوعی که دارد هر نوع سلیقه ای را در پوشش خود دارد. این شرکت با بهره گیری از کارشناسان کره ای توانست با تولید انواع یخچال فریزر نوفراست، یکی از برترین برندهای ایرانی باشد. این حرفها تبلیغ نیست بلکه با مشاهده کیفیت تولید این محصولات به این ادعا مهر تایید خواهید گذاشت.

چرا  یخچال فریزر دیپوینت پیشرفت زیادی داشته است؟

مهمترین مسئله در مورد دیپوینت این است که یک برند خالی نیست و دارای شرکت تولیدی جداگانه ای است. به عنوان مثال هاردستون یا محصولات سام یا G+ یک برند خالی هستند و دارای کارخانه نیستند. این مارکها محصولات خود را به شرکتهایی نظیر امرسان یا شرکت الکترواستیل داده و با استفاده از نام سام سرویس و یا گلدایران، محصولاتشان را با قیمتهایی گران می فروشند چون گلدایران و سام سرویس را از گذشته با نام LG و SAMSUNG می شناختیم.

نمایندگی دیپوینت

شرکت دیپوینت با خرید قالبهای محصولات یخچال فریزر سامسونگ و دارا بودن کارخانه ای مجزا و همچنین استفاده از کارشناسان کره ای توانست محصولاتی را تولید کند که امروزه برخی از کلاه برداران با چسباندن نام سامسونگ به این محصولات، انواع یخچال فریزر دیپوینت را با نام سامسونگ بفروشند که اغلب این قبیل کارها برای فروشنده گان بانه ای است.

نمایندگی فروش دیپوینت

نمایندگی فروش محصولات دیپوینت در تهران

دیپوینت هنوز در همه شهرها و شهرستانهای ایران دارای نمایندگی محصولات دیپوینت نیست و نیاز به تلاش تبشتری هست اما در زمینه خدمات پس از فروش مانند شرکت سامسونگ عمل کرده و توانسته یک خدمات دهی حرفه ای را برای مشتریان خود انجام دهد و این خیلی مهم است. تهران به عنوان مرکز فروش محصولات دیپوینت می توانید انواع محصولات دیپوینت را مشاهده کرده و از بهترین محصولات دیپوینت آگاه شوید.

نمایندگی سرویس کاران محصولات دیپوینت

همان طور که بارها و بارها در مقالات مختلف گفته ایم این بوده که جدا از کیفیت و نمایندگی های فروش در اقصی نقاط ایران، نمایندگی های خدمات پس از فروش در شهرهای مختلف است که ما در اینجا در مورد نمایندگی های تهران حرف می زنیم.

تهرانرسولی——-
تهرانرسولی———
تهرانعلی فانی۰۲۱۵۶۹۴۷۵۸۷
شهر ریحسین شفیعی۰۲۱۳۳۶۳۲۶۷۵
ورامینولی اله احمدی۰۲۱۳۶۲۴۳۲۰۸
پاکدشتروح الله صادقی۰۲۱۳۶۰۴۸۲۳۸
اسلامشهرعلیرضا گنجعلی۰۲۱۵۶۱۵۱۹۲۰
تهرانحسین موسوی۰۲۱۵۵۰۱۰۵۹۸
چهاردانگهمجتبی زالی۰۲۱۵۵۲۵۱۸۴۶
ریاط کریمجلیل قربانی۰۲۱۵۶۳۳۹۰۰۱
تهرانمحسن طالبی۰۲۱۳۳۶۸۷۶۲۵
پاکدشتمحمد عباسی۰۹۳۵۴۷۹۹۴۱۸
اسلامشهرناصر توکلی۰۲۱۵۶۱۵۱۹۲۰

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *