بهترین مارک سشوار در دنیا

بهترین مارک سشوار در دنیا در سال میلادی 2023 به 5 برند تعلق گرفته که این رده بندی بر اساس نظر سنجی جهانی می باشد و برخی از این سشوارها در ایران حضور جدید دارند.

سشوار یک کالای واجب در هر خانه ای می باشد مخصوصا در حال حاضر که آرایش و خشک کردن مو شده یک اصل برای زیبا بودن پیر و جوان و مرد و خانم. سشوار فقط برای خشک کردن مو نیست بلکه برای حالت دادن مو هم استفاده می شود البته این را همه می دانند اما باید همه موارد را شرح دهیم. سشوار هم باد سرد و هم گرم می زند اما برای استفاده از باد گرم سشوار باید خیلی مراقب بود تا به مو آسیب نزند.

در گذشته همه مردم می گفتند که سشوار باعث ریزش مو می شود که البته کم بی راه نگفته اند اما سشوار کشیدن هم بستگی به مارک و نوع سشوار دارد و هم به نحوی سشوار کشیدن. اگر این 2 مورد رعایت شود هیچ اتفاقی برای موهای شما نمی افتد.

انواع سشوارها موجود در دنیا

شاید از برخی انسانها بپرسید که آیا حاضرید برای خرید سشوار مبلغ گرانی پرداخت کنید، جواب آنها نه باشد چون این دسته از انسانها فکر می کنند که مگر یک سشوار چکار خاصی می کند که باید هزینه زیاد کرد. اگر این دسته از انسانها مطالب روز دنیا را بخوانند متوجه می شوند که حرارت زیاد به مو آسیب می زند اما سشوارهای امروزی دارای فناوریهایی هستند که در اثر سهل انگاری در سشوار کشیدن هم به موهای آنها آسیب نمی رسد و سالها می توانند از زیبایی خدادادی لذت ببرند.

خیلی از مردها و خانمها هستند که بر اثر سشوار زیاد، سشوار بد و خوب سشوار نکشیدن موهای خود را به مرور زمان از دست داده اند و به همین جهت اصلا شوخی بردار نیست و با چند حرکت اشتباه می توانید زیبایی چهره را از خود بگیرید، مخصوصا برای بانوان عزیز کشورمان. سشوارها به طور کلی به 3 دسته تقسیم می شوند:

  1. سشوار سالنی
  2. سشوار خانگی
  3. سشوار برای کودکان

هر کدام این 3 دسته هم دارای انواع مختلفی در برندهای مختلف هستند. امکانات روز دنیا هستند که باعث شده تا چند برند جزو بهترین مارک سشوار در دنیا باشند. یک سشوار خوب باید چند ویژگی مهم داشته باشد تا بتوان با خیالی آسود از آن استفاده کرد.

سشوار

بهترین مارک سشوار در دنیا

بعد از این مقدمه چینی می رویم سراغ بهترین سشوار های دنیا. قبل از این وارد این معرفی شویم حتما باید این مسئله را گفت که خیلی از مارک ها در دنیا حرف اول را می زنند اما در ایران حضور ندارند. مثلا شما لباسشویی کنوود که یک مارک انگلیسی هست را ببینید.در بازار ایران یک سال هست و 10 سال نیست. یا مثلا لباسشویی یا ظرفشویی بوش آلمان. این مارک دارای 100 مدل لباسشویی و ظرفشویی هست اما تنها 2 یا 3 مدل آن که قیمت ارزان تری دارند وارد ایران شده است.

این مشکل در مورد سشوار هم صادق است. ما در ایران چند مارک را می بینیم و فکر می کنیم که این مارک ها جزو بهترین های دنیا هستند در صورتی که اصلا اینطور نیست. مارک fakir آلمان را در ایران کمتر کسی می شناسد اما بهترین لوازم آشپزخانه دنیا را دارد اما ما فقط تفال و مولینکس را می شناسیم و همه هم تعریف می کنند در حالیکه این دو برند در برابر این مار آلمانی هیچ است.

بهترین سشوار دنیا

سشوار هم همینطور است. چند مارک در سشوار است که همه ما می شناسیم مثل براون و فیلیپس و غیره اما یک تک برند در دنیا هست که برای خیلی ها نا آشناست اما اگر فردی می خواهد یک سشوار تمام حرفه ای با کیفیت عالی برای خانه یا سالن آرایش خود بخرید حتما برود سراغ مارک valera سوئیس. والرا سوئیس هنوز در سوئیس ساخته می شود و دارای کیفیت بسیار عالی می باشد. ما مارکهای دیگری هم وجود دارد که به ترتیب کیفیت نام می بریم:

  1. valera(والرا) سوئیس
  2. براون آلمان
  3. فیلیپس هلند
  4. رمینگتون
  5. جانسون

تفاوت سشوار سالنی با خانگی

سشوار برای حالت دادن و خشک کردن مو است اما قدرت و نوع موتور و امکاناتی که دارند باعث شده تا کاربری آنها نیز با هم فرق کند. این که ما می گویم که مثلا سشوار سالنی والرا برای سالنهای آرایشی مردانه و زنانه هست بدان معنا نیست که نمی شود از نوع مارک یا مدل برای خانه استفاده نکرد بلکه منظور این است که هزینه زیادی انجان نشود.

سشوارهای خانگی معمولا دارای توان کمتری هستند و میزان حجم باد آنها کمتر است. از طرفی سشوارهای خانگی معمولا دارای جریان هوای هوشمند نیستند و یا دارای یون ساز یا نیازی نیست در سشوارهای خانگی از موتور bldc استفاده شود چون این دسته از موتورها خیلی گران قیمت بوده و دارای عمر کاری بسیار بالایی نیز هستند.

بهترین سشوار

ویژگی های مهم سشوار

برای خرید سشوار باید چند مورد را در نظر گرفت. اولین نکته این است که باید ابتدا بدانید برای کارکرد زیاد مثل سالنهای آرایش می خواهید یا مصارف خانگی. بعد از مشخص شدن این مورد، انتخاب راحت تر می باشد. ویژگی یون ساز بودن مهم است چون از آسیب رساندن به مو جلوگیری می کند. مورد بعدی نوع موتور می باشد. موتورهای bldc هم صدای کمتری دارند و هم مصرف کم و از همه مهمتر حجم باد بیشتری دارند.

به عنوان مثال سشوار والرا 2400 وات دارای موتور AC یا BLDC می باشد. البته سشوارهای براون و والرا دارای تنوع زیادی در امر سشوارهای AC هستند. مورد بعدی تعداد کانالهای جریان هوا می باشد. مورد بعدی ارگونومیک بودن بدنه سشوار است. ارگونومیک بودن بدنه سشوار برای کسانی که برای آرایشگاه استفاده می کنند و مدت زمان استفاده برای هر نفر زیاد است مهم می باشد و نمی گذارد دست انسان خسته شود.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *