بهترین ماشین ظرفشویی رومیزی ایرانی

بهترین ماشین ظرفشویی رومیزی ایرانی از لحاظ تعداد فروش و دیدگاه کاربران با هم متفاوت است چون برخی از برندها در حال حاضر در ایران حضور ندارند اما بازخورد خوبی داشته اند.

ماشین ظرفشویی رومیزی برای خانواده های کم جمعیت طراحی شده است. افرادی که یا فضای کافی ندارند و یا زوجهای جوان هستند از این ظرفشویی استفاده می کنند. البته خیلی از زوجها هستند که استفاده کمی دارنند اما از ظرفشویی ایستاده استفاده می کنند.

ظرفشویی های رومیزی را می توان هم روی کابینت قرار داد و هم به صورت توکار استفاده کرد. برخی از مدلها هستند که این قابلیت را دارنند که به توکار هم تبدیل شوند. به عنوان مثال ماشین ظرفشویی رومیزی 10 نفره الگانس این ویژگی را دارد که هم به صورت توکار و هم روکابینت استفاده شود.

ماشین ظرفشویی رومیزی ایرانی

ماشین ظرفشویی رومیزی بهتر است یا ایستاده؟

شاید خیلی ها بگویند معلوم که ایستاده بهتره اما اینطور نیست. ماشین ظرفشویی ایستاده برای کسانی خوب است که رفت و آمد زیادی دارنند یا پرجمعیت هستند اما در دنیای امروز که حداکثر جمعیت خانوار به 4 نفر رسیده و رفت و آمد چندانی وجود ندارد، اگر ظرفشویی ایستاده بخرید باید همیشه از برنامه نصف ظرفیت ظرفشویی استفاده کنید که بعد از مدت کوتاهی خراب می شود.

ماشین ظرفشویی رومیزی ایرانی

یکی از برتری هایی که ماشین ظرفشویی رومیزی دارد این است که همیشه می توانید ظروف خود را در ظرفشویی بشورید اما در ظرفشویی ایستاده( اگر امکان نصف ظرفیت را داشته باشد) از دکمه نصف ظرفیت استفاده کنید یا اگر این برنامه را ندارد باید درون ظرفشویی پر شود تا ارزش شستشو داشته باشد و هزینه زیادی را صرف نکنید.

ماشین ظرفشویی پاکشوما سفید

برتری بعدی که ظرفشویی رومیزی دارد این است که فضای کمتری را اشغال می کند و به راحتی قابل حمل است. ظرفشویی ایستاده فقط در یک جا باید باشد و نمی توان لوله کشی آن را عوض کرد چون ثابت است اما در ظرفشویی رومیزی می توانید با شیلنگهایی که درون ظرفشویی است به راحتی دستگاه را جابجا نمایید.

برتری بعدی این که ماشین ظرفشویی های رومیزی جدید همگی دارای برنامه کاملی هستند و همه برنامه هایی که درون ظرفشویی ایستاده بکار رفته را درون نمونه رومیزی هم خواهید دید.

ماشین ظرفشویی ایرانی

بررسی دیدگاه کاربران در مورد ظرفشویی رومیزی

ظرفشویی رومیزی بسته به مارکی که دارنند دارای دیدگاه های متفاوتی هستند. مثلا برند موریس از برندهایی بود که فقط ظرفشویی رومیزی تولید می کرد و در حال حاضر نیست و ورشکست شده است اما زمانیکه به نظر کاربران می روید می بینید که بهترین نظرات در مورد این برند وجود دارد. به طور کلی صنعت ظرفشویی در ایران جدید و مختص چند کارخانه ایرانی است. بهترین ماشین ظرفشویی رومیزی ایرانی هم به این چند کارخانه تعلق دارد.

الگانس، پاکشوما و اسنوا از تولیدکنندگان ظرفشویی ایستاده و رومیزی هستند اما قدمت تولید آنها به 12 سال هم نمی رسد. تنها شرکت الگانس هست که 15 سال در ایران تولید می کند. شرکت الگانس تنها شرکتی هم هست که به صورت تخصصی، ظرفشویی تولید می کند. بین برندهای خارجی که ظرفشویی دارنند باید به بوش اشاره کرد که در رده اول است.

بهترین مارک ظرفشویی رومیزی

انواع ماشین ظرفشویی رومیزی ایرانی

تنوع ظرفشویی رومیزی در ایران با خارج کمی متفاوت است. در ایران به دلیل استقبال زیادی که در خرید ماشین ظرفشویی رومیزی صورت گرفته، تنوع بیشتری از نظر امکانات و ظرفیت وجود دارد. مثلا ظرفشویی های رومیزی خارجی در ظرفیت 6 و 8 نفره تولید می شود اما شرکت الگانس دارای ماشین ظرفشویی 10 نفره الگانس نیز هست. انواع ظرفشویی های رومیزی ایرانی عبارتند از:

  1. ظرفشویی رومیزی 6 نفره
  2. ظرفشویی رومیزی 8 نفره
  3. ظرفشویی رومیزی 10 نفره

انواع ماشین ظرفشویی رومیزی

بهترین ماشین ظرفشویی رومیزی ایرانی

همانطور که در بالا هم اشاره شد، صنعت تولید ظرفشویی در ایران، صنعت جوانی است اما همان جوانی باعث شده تا تجهیزاتی که شرکتهای معتبر وارد کرده اند همگی از جدیدترین فناوریها بهره ببرند. در گذشته که این قدر تفاوت قیمت بین ظرفشویی رومیزی خارجی و ایرانی اینقدر زیاد نبود اکثر مردم سمت ظرفشویی خارجی می رفتند اما با توجه به اینکه ظرفشویی ایرانی در ایران خوب جواب داده و اکثر کاربران از آن راضی هستند و قیمت ارزانتری هم دارنند، فروش ماشین ظرفشویی رومیزی ایرانی خیلی زیاد شده است.

بهترین ظرفشویی رومیزی

بهترین مارکهایی که در ایران وجود دارد و می توانید از هر لحاظ به آن اعتماد کنید عبارتند از:

  • الگانس
  • پاکشوما
  • امرسان
  • اسنوا

منظور از اعتماد این است که این شرکتها هم خدمات دهی خوبی دارنند و هم کیفیت خیلی بالایی. یکی از مواردی که خیلی در خرید کالاهای خانگی مهم است، خدمات دهی است. خدمات دهی بد است که باعث می شود یک کالا با کیفیت خوب، بد شود و یا بلعکس.

شرکت الگانس چون تخصصی تولید می کند در هر زمان و مکانی سرویس دهی دارد و طی این 15 سال هیچ زمانی نشده که کاربران از سرویس دهی ناراضی باشند. البته نارضایتی همیشه وجود دارد حتی در مورد خارجی ها اما درصد مهم است که شرکت الگانس و پاکشوما توانسته اند این نارضایتی را به 10% کاهش دهند.

تولیدکنندگان جدید ظرفشویی ایرانی

جدیدا شرکت امرسان هم در جرگه تولید ماشین ظرفشویی و لباسشویی امرسان وارد شده اما در نه در رومیزی بلکه در ظرفشویی ایستاده.با توجه به بزرگی شرکت امرسان پیش بینی می شود که ظرفشویی های رومیزی هم به سبد کالایی امرسان اضافه گردد.

تولید ماشین ظرفشویی رومیزی از سخت ترین کارها است. شاید برخی بگویند تولید ماشین لباسشویی آسان تر از ظرفشویی است اما اصلا اینطور نیست. ظرفشویی فناوری دارد که باید از ساختار قوی برخوردار باشید به همین جهت در ایران تولید ظرفشویی با برندهای مختلف کمتر از لباسشویی است. تولید ظرفشویی رومیزی در ایران صرفه اقتصادی ندارد اما ظرفشویی ایستاده اینطور نیست به همین جهت اغلب تولیدکنندگان ایرانی دنبال تولید ظرفشویی ایستاده هستند.

مهمترین تولیدکنندگان ظرفشویی ایرانی شامل پاکشوما، امرسان، الگانس و اسنوا هستند که هم از لحاظ کیفیت و هم خدمات دهی معتبر هستند.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

1 پاسخ دادن
  1. حوری
    حوری می گوید

    با درود لطفا مرا هم در جمع خود بپذیرید . با سپاس

    پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *