جدیدترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل

جدیدترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل بالا پایین با موتور بی صدا و فناوری گردش هوای هیبریدی به بازار آمده که مشخصات آن به شرح زیر است.

کالاهای جدید همیشه مورد استقبال مردم بوده و هست، چه جوان و چه پیر، چه مجرد و چه متاهل. انسان در زندگی کار می کند تا راحت زندگی کند. برخی نیز کار می کنند تا فقط پول جمع کنند و خرج کردن آن را به آیندگان بسپارند. این اخلاق در همه متفاوت است. کسی که به فکر لذت بردن از زندگی و آینده است، حتما از کالاهای به روز استفاده می کنند. هر چه یک کالا جدیدتر و به روز تر باشد، انسان راحت تر و هزینه استفاده از آن هم کمتر است به همین جهت است که می گوییم که کالاهای به روز برای ثبات آینده نیز هست و فقط برای لذت بردن نیست. به همین دلیل است که کارخانه ها و مارکهای معروف دنیا هر روز به فکر تولیدات جدی هستند. با این پیش زمینه می رویم سراغ الکترواستیل.

توجه

راحت ترین راه تماس با ما
021-66887973
09123483002

معرفی مارک الکترواستیل

مارک الکترواستیل اوایل دهه 40 شمسی تاسیس شده است. محل کارخانه در مشهد است اما در تهران نیز دارای دفتر مرکزی فروش می باشد. این کارخانه انواع یخچال فریزر صنعتی و خانگی را تولید می کند. شرکت الکترواستیل در سال 1376 برای اولین بار یخچال فریزر نوفراست یا بدون برفک را وارد بازار ایران کرد و با به روز کردن تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری توانست یکی از پیشرفته ترین یخچال فریزرها را تولید نماید. شرکت الکترواستیل به صورت تخصصی، یخچال فریزر تولید می کند که با یک گروه دیگر به تولید کولر آبی نیز پرداخته است.

مارک الکترواستیل

انواع محصولات یخچال فریزر الکترواستیل

همانطور که در بالا هم اشاره شد، الکترواستیل به صورت تخصصی تولید می کند. منظور از تولید تخصصی یعنی اینکه فقط یخچال فریزر دارد و هنوز سراغ لباسشویی یا ظرفشویی و … نرفته است. به عنوان مثال شرکت امرسان هم فقط یخچال فریزر تولید می کرد اما ماشین لباسشویی امرسان یا ظرفشویی و جاروبرقی را هم وارد عرضه تولید کرد. اینکار مزایا و معایبی دارد.

انواع یخچال فریزر الکترواستیل

انواع یخچال فریزر الکترواستیل

مزایای اینکار این است که یک شخص می تواند همه کالاهای خانگی خود را از یک مارک تهیه کند اما عیبی که در ایران دارد این است که تولید چند محصولی در ایران خیلی دشوار است و اغلب مارکهایی که دنبال اینکار می روند نمی توانند به اندازه کافی از همه محصولاتشان تولید کرده و خدمات دهی داشته باشند. محصولات یخچال فریزری که توسط شرکت الکترواستیل تولید می شود عبارتند از:

  1. یخچال فریزر دوقلو
  2. یخچال فریزر بالا پایین
  3. یخچال فریزر ساید بای ساید
  4. یخچال تک 5 فوت
  5. فریزر تک 5 فوت
انواع یخچال فریزر الکترواستیل

انواع یخچال فریزر الکترواستیل

مدلهای یخچال فریزر الکترواستیل

الکترواستیل یکی از متنوع ترین تولیدات یخچال فریزر را دارد. از یخچال بالا فریزر، پایین فریزر و دوقلو گرفته تا یخچال فریزر ساید باید ساید الکترواستیل. جدیدترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل نیز در این گروه ها قرار دارد که در پایین اشاره خواهیم کرد. مدلهای یخچال فریزر الکترواستیل به شرح زیر است:

  1. یخچال فریزر کمبی 27 فوت الکترواستیل ES27 یا مدل استار پلاس
  2. یخچال فریزر کمبی 35 فوت الکترواستیل ES35 یا مدل پرستیژ و ساب زیرو
  3. یخچال فریزر کمبی 34 فوت الکترواستیل ES34 یا مدل سکوئنس پلاس
  4. یخچال فریزر 20 فوت کمبی الکترواستیل ES20 یا نام هارمونی
  5. یخچال فریزر 14 فوت مدل ES14 یا مدل کارا
  6. یخچال فریزر 11 فوت الکترواستیل مدل ES11
  7. یخچال فریزر 32 فوت بالا فریزر الکترواستیل ES32 یا مدل واید
  8. یخچال دوقلوی الکترواستیل مدل ES23 و ES24 یا با نام یونیک پلاس و پرایم پلاس
  9. یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل es23 مدل یونیک پلاس
  10. یخچال فریزر دوقلو پرایم پلاس es24
  11. یخچال فریزر الکترواستیل طرح فرنچ مدل ES36 یا کارینا
سایت فروش الکترواستیل

سایت فروش محصولات یخچال فریزر الکترواستیل

جدیدترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل

الکترواستیل هم مانند همه مارکها به دنبال محصولات جدید است. محصولات جدید هم افراد را ترغیب به خرید و هم تعویض می کند به همین جهت است که بکارگیری فناوریها و ظاهر جدید مورد استقبال است. ظاهر زیبا باعث زیباتر شدن آشپزخانه و تکنولوژیهای جدید هم کار با آن را بهتر می کند. امروزه تکنولوژی یخچال و فریزرهای الکترواستیل خیلی نسبت به گذشته تغییر کرده است که برخی از آنها را توضیح می دهیم:

  • استفاده از کمپرسور اینورتر و کم مصرف
  • کاهش صدای موتور
  • کاهش مصرف برق
  • افزایش زمان تازه نگهداشتن مواد غذایی و میوه
  • زیبایی ظاهری
  • استفاده از یخساز برقی و هوم بار
  • استفاده از فناوری هیبریدی

در بین نامهایی که در بالا از مدلهای الکترواستیل نام بردیم، چند محصول است که به تازگی وارد بازار شده و همه امتیازاتی که در بالا نام بردیم را دارنند.

  1. یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل مدل es23
  2. یخچال فریزر دوقلو یخساز اتوماتیک مدل es23 سری convert
  3. یخچال فریزر دوقلو یخساز دستی ES24
  4. یخچال فریزر پایین فریزر 35 فوت هوم باردار ES35 با یخساز اتوماتیک
  5. یخچال بالا فریزر عرض پهن 32 فوت ES32 با آبریز و درب هوم بار
  6. یخچال فریزر یخساز دستی ES27
  7. یخچال فریزر الکترواستیل مدل کارینا

اگر جدیترین یخچال فریز بالا پایین الکترواستیل را بخواهید عبارتند از:

  • الکترواستیل es32
  • الکترواستیل es14
  • الکترواستیل es27
  • الکترواستیل es34
  • الکترواستیل es35

یخچال بالا پایین الکترواستیل

یخچال فریزر هیبریدی چیست؟

فناوری هیبریدی با آن چیزی که در خودرو وجود دارد فرق دارد. بکارگیری فناوری هیبریدی در یخچال فریزر الکترواستیل یعنی توزیع هوای سرد براساس نیازهای مختلف.این فناوری ترکیبی از سرمادهی سنتی و جدید است. در این فناوری سرمایی که برای کشوی میوه در نظر گرفته شده با سرمای طبقات بالا و پایین متفاوت است به همین جهت است که مواد غذایی ماندگاری بیشتری دارد.

یخچال فریزر الکترواستیل

تفاوت موتور اینورتر و موتورهای معمولی در الکتزواستیل

موتورهای اینورتر از موتورهای جدیدی است که به تازگی توسط شرکت الکترواستیل و شرکت امرسان استفاده می شود. موتور اینورتر یعنی به اندازه نیاز کار می کند به همین جهت کم صدا و کم مصرف است. اگر بخواهیم مثالی بزنیم، موتور اینورتر مانند گاز ماشین است. هر چقدر پدال گاز بیشتر فشار دهیم میزان سرعت و مصرف بنزین بیشتر می شود این یعنی براساس نیاز برق مصرف می شود.

حتما برای یخچال فریزرهایی که دارای موتور اینورتر هستند یک ترانس برق در نظر بگیرید چون نوسانات برقی در ایران زیاد بوده و باعث آسیب رساندن به برد و موتور می شود. منظور از ترانس برق، محافظ نیست. محافظ با ترانس فرق دارد. ترانس کاملا نوسان برق را می گیرد و بعد وارد مدار می کند.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (4 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *