خرید قسطی محصولات پاکشوما

خرید قسطی محصولات پاکشوما از طریق شرکت پاکشوما در چند طرح بانک مهر، ملی، آینده و برای کارمندان و بازنشسته های تامین اجتماعی و لیزینگ پارسیان راه اندازی شده است.

شرکت پاکشوما طرح های مختلفی را برای فروش اقساطی ایجاد کرده است که با انتخاب هر کدام می توانید لباسشویی و ظرفشویی و ساید بای ساید پاکشوما در اقساط مدت دار خرید نمایید. برای استفاده از این طرح ها، یک سقف خرید وجود دارد که بیش از آن نمی شود خرید کرد.

خرید قسطی محصولات پاکشوما

طرح های مختلف را به طور کلی ارائه می دهیم اما برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر از نمایندگی های پاکشوما اطلاعات بگیرید.

طرح تامین اجتماعی( طرح بتا)

برای این کار کارمندان و بازنشسته های تامین اجتماعی می توانند به بانک رفاه رجوع کرده و بعد از اینکه میزان خرید مشخص شد به نمایندگی های فروش پاکشوما مراجعه کرده و پیش فاکتور را دریافت نمایند. متوسط زمان ارسال کالاها هم 1 هفته تا 10 روز هست. مدت زمان قسط 12 تا 18 ماه می باشد.

طرح فروش خرید قسطی پاکشوما بانک مهر(کالا کارت)

ر این طرح تا حداکثر 100 میلیون تومان وام پرداخت می گردد که از 12 تا 18 ماه می توانید پرداخت نمایید. برای کالا کارت مهر نیازی به پیش فاکتور نیست. بعد از دریافت کالا کارت به نمایندگی های اعتباری مراجعه کرده تا کارت توسط نمایندگی برای شرکت خالی گردد. کارمزد سالیان آن 4% می باشد. طرح کالا کارت مهر برای عموم آزاد می باشد و قوانین دریافت و پرداخت وام را بانک تعیین می کند.

خرید قسطی پاکشوما طرح بانک ملی

 این طرح خریداران می توانند تا 50 میلیون خرید کنند. نرخ آن 23% می باشد که طی 36 ماه می توانید قسط بندی نمایید و برای عموم هم آزاد می باشد پس برای خرید قسطی محصولات پاکشوما هم می توانید به بانک قدیمی ملی هم مراجعه نمایید.

طرح بانک آینده(طرح طراوت): در این طرح هم شما می توانید تا 36 ماه قسط بندی کنید و کالاهای خود را دریافت نمایید. نرخ تسهیلات بانک آینده 23% می باشد و برای همه مردم هم آزاد می باشد.

طرح عمومی خرید قسطی از پاکشوما

در این طرح شما می توانید وام خود را 6 و 12 و 18 ماهه قسط بندی نمایید. در طرح عمومی ابتدا اعتبار سنجی می شود و نرخ تسهیلات 23% می باشد. در 6 ماه پیش پرداخت نداریم. در 12 ماهه 6% و 18 ماه 16 % پیش پرداخت اولیه دارد و مخصوص برند شاپ ها می باشد. منظور از برند شاپ ها یعنی فروشگاه هایی که فقط پاکشوما می فروشند.

طرح لیزینگ پارسیان

در این طرح فروش 6 و 12 و 18 ماه داریم که 20% مبلغ پیش فاکتور باید پرداخت گردد. در این طرح نیازی به ضامن نیست و فقط چک صیادی وجود داشته باشد.

طرح فروش قسطی پاکشوما توسط نمایندگی

برخی از نمایندگی های فروش پاکشوما به صورت برند شاپ نیستند و مولتی برند هستند یعنی چند مارک را دارند اما نمایندگی پاکشوما هستند. برای استفاده از همه این طرح ها می توانید به نمایندگی های مولتی برند مراجعه نمایید.

برخی از نمایندگی ها که فروشگاه هم دارند فروش اقساطی بدون کارمزد اما در فاصله زمانی کم گذاشته اند و خوبی که دارند این است که طبق لیست شرکت می فروشند و بهره ای هم پرداخت نمی کنند. برای خرید از فروشگاه پاکشوما در تهران می توانید خرید قسطی محصولات پاکشوما داشته باشید.

روش خرید از نمایندگی پاکشوما

برای این کار نصف مبلغ پرداخت می گردد و مابقی مبلغ را طی 3 چک ماه به ماه پرداخت می نمایید. مثلا اگر قیمت لباسشویی پاکشوما حدود 24 میلیون تومان هست شما 12 میلیون پرداخت می کنید و مابقی که 12 میلیون می ماند را 3 تا چک صیادی 4 میلیونی پرداخت می کنید.

لازم به ذکر است که از محصولات پاکشوما می توان به برندهای زیرووات ایتالیا و کنوود نیز اشاره کرد. برخی از مدلهای زیرووات و لباسشویی کنوود و ساید بای ساید کنوود و حتی ظرفشویی کنوود نیز شامل این طرح می باشند. البته برخی از فروشگاه ها این کار را انجام می دهند. شماره و آدرس در زیر آمده است.

محصولاتی که شامل خرید قسطی می باشد

برخی فکر می کنند که حتما باید از محصولات پاکشوما خریداری کنند در صورتی که محصولات زیرووات و candy هم در کنار پاکشوما حضور دارند و می توان به صورت قسطی خرید کرد. البته مارک کنوود هم می توانید به طور مستقیم از نمایندگی های کنوود خرید نمایید. هر شهری که هستید باید به نمایندگی های همان شهر مراجعه نمایید. برای این کار باید با شماره 1608 ارتباط بگیرید.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *