لباسشویی پاکشوما 5 کیلویی

برای خرید لباسشویی پاکشوما 5 کیلویی سفید و نقره ای به آدرس سایت و فروشگاه های پاکشوما در تهران که در زیر اعلام شده است مراجعه نمایید. خرید از این مکانها مزایایی دارد که خواهیم گفت.

خرید و فروش یکی از موارد مهم در زندگی هر انسانی است و باید در این امر کمی دقت به عمل بیاید. کالاهایی نظیر لوازم خانگی و خودرو نیاز به بررسی دارد تا با خیالی آسوده خرید انجام گردد. برای خرید خودرو نباید نگران تقلبی بودن آن بود. مثلا ماشین 206 در همه جای ایران یک 206 است و کسی نیست که تقلبی آن را تولید کند اما در لوازم خانگی اینطور نیست. بایار لوازم خانگی با خودرو کاملا متفاوت بوده و اگر دقت نکنید حتما سر شما کلاه خواهد رفت.

خیلی از خریداران لباسشویی پاکشوما با نمایندگی پاکشوما تماس می گیرند و از دریافت پول برای گارانتی شدن لباسشویی حرف می زنند در حالیکه این دسته اصلا شرکت نیستند و لباسشویی خریداری شده هم پاکشوما نیست و فقط شبیه پاکشوما است. این اتفاقات در مورد مارکهای معروف دیگر ایرانی و خارجی هم وجود داشته و فقط در مورد پاکشوما نیست. آبسال، اسنوا، ال جی، بوش، ویرپول و … از برندهای دیگر نیز با این مشکل روبرو هستند. این موارد گفته شد تا در خرید لباسشویی دقت کنید.

قیمت لباسشویی پاکشوما

انواع لباسشویی پاکشوما 5 کیلویی

شرکت پاکشوما تنها شرکتی است که تنوع بسیار زیادی در لباسشویی و انواع آن دارد. یکی از ظرفیتهایی که پاکشوما تولید می کرد، لباسشویی 5 کیلویی بود اما با پیشرفت تکنولوژی و افزایش توقعات مردم، لباسشویی 5 کیلویی جای خود را به لباسشویی 6 کیلویی پاکشوما داد، به همین جهت لباسشویی 5 کیلویی در کارخانه پاکشوما توقف تولید خورده است.

لباسشویی پاکشوما در تهران

رنگ بندی و ابعاد لباسشویی 5 کیلویی پاکشوما

همانطور که در بالا هم گفته شد لباسشویی پاکشوما 5 کیلویی از رده تولید خارج شده است و کمترین ظرفیت لباسشویی تمام اتوماتیک پاکشوما از 6 کیلوگرم آغاز می گردد. البته رنگبندی لباسشویی 5 و 6 و همچنین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما یکسان است و از دو رنگ سفید و نقره ای تشکیل شده است اما ابعاد آنها با هم فرق دارد. ابعاد لباسشویی 6 کیلویی عبارتند از عرض 60 و ارتفاع 85 و عمق 45 سانتی متر می باشد.

بهترین جا برای خرید لباسشویی پاکشوما در تهران

همانطور که بارها در بالا گفته شد، در خرید لباسشویی پاکشوما باید کمی دقت کرد. بهترین جا برای خرید لباسشویی پاکشوما خرید از نمایندگی های پاکشوما است. البته یکی دیگر از مکانهایی که برای خرید پیشنهاد می شود سایت پاکشوما است. سایت پاکشوما فقط فروش اینترنتی دارد اما برای اینکه هم محصول را مشاهده کرده و خرید کنید مراجعه به فروشگاه های پاکشوما که نمایندگی نیز هستند می باشد.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *