خرید ماشین لباسشویی الگانس

خرید ماشین لباسشویی الگانس با کمترین قیمت با توجه وضعیت گرانی که اقتصاد ایران همواره با آن رو در رو بوده است برای خریدار ماشین لباسشویی پیشنهاد می گردد.

اقتصاد تورمی ایران باعث شده تا شرکتها به سمت تولید لوازم خانگی خانگی ارزان بروند. این شرکتها هم شامل کارخانجات ایرانی و هم خارجی می باشد. شرکت الگانس که یکی از شرکتهای معتبر در زمینه لوازم خانگی است انواع ماشین لباسشویی و ظرفشویی را تولید کرده است.

خرید ماشین لباسشویی الگانس

خرید ماشین لباسشویی الگانس با کمترین قیمت

ماشین لباسشویی الگانس ساخت کجاست؟

از در فضای مجازی به دنبال لباسشویی الگانس باشید مشاهده خواهد کرد که الگانس با برند آبسال نیز می بینید. در قدیم الگانس با موتور اسپانیایی و آلمانی تولید می شد. در حال حاضر شرکت الگانس در ایران کارخانه بسیار مجهزی را تدارک دیده است.

این شرکت ماشین لباسشویی 7 و 8 و 6 کیلویی را با کمترین قیمت تولید می کند. در این شرکت قطعات اصلی، مانند موتور لباسشویی، از بهترین شرکتهای تولید موتور دنیا خریداری می شود. قطعاتی مانند دیگ و یا دیجیتال از چین تهیه می شود از بهترینهای چین محسوب می گردد.

اگر از کسانی که ماشین لباسشویی الگانس را از 20 سال پیش داشته اند سئوال کنید متوجه کیفیت شستشو و برنامه هایی که دارد خواهید شد.

الگانس ساخت کجاست؟

الگانس ساخت کجاست

ویژگی های ماشین لباسشویی الگانس

یکسری از ویژگی ها در لباسشویی در همه دستگاه مشترک است. مثلا برنامه شستشوی پرده، پارچه پشمی، نخی و نایلونی و حتی شستشوی سریع 30 دقیقه ای.

ویژگی که ماشین لباسشویی الگانس را از دیگر ماشین لباسشویی ها جدا می کند سیستم شستشوی ترکیبی و add wash است. سیستم add wash در لباسشویی الگانس با همه لباسشویی ها فرق دارد. به عنوان مثال، در سامسونگ تنها یک درب کوچکی روی درب اصلی قرار داده شده که فقط می توانید جوراب و پارچه های کوچک را حین کار درون دستگاه قرار دهید.

در لباسشویی الگانس اینطور نیست. شما زمانی که دستگاه در حال کار است، درب را به طور کامل باز کرده، آب درون لباسشویی با تکنولوژی خاص پایین رفته و شما می توانید هر نوع لباس را درون دستگاه قرار دهید.

راههای ارتباطی با ما:
سید امیر رسولی
09123483002
09214019271
02166887973
amir_rasouli200814@yahoo.com

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *