خرید ماشین لباسشویی الگانس

خرید ماشین لباسشویی الگانس 8 کیلویی با قیمت ارزان به دلایلی که دارد به عنوان یک ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک جدید در سال 2018 به خریداران پیشنهاد می گردد.

خرید ماشین لباسشویی همواره یکی از دغدغه های مهم خانمها و آقایان بحساب می آید. زمانی که می خواهید یک ماشین لباسشویی بخرید به چند مورد توجه کنید و تا حدودی هم به نظرات فروشنده توجه کنید که اگر این فروشنده نمایندگی فروش باشد که چه بهتر.

خرید ماشین لباسشویی الگانس

مورد اول در خرید لباسشویی کارایی آن و خدمات پس از فروش است. اگر لباسشویی خدمات و یا گارانتی اصلی نداشته باشد به هیچ دردی نمی خورد چون این امر را در ابتدا نمی بینید و فقط به دنبال ارزان خریدن هستید اما زمانیکه که به مشکل خوردید متوجه اهمیت خدمات پس از فروش می افتید.

امروز به دلیل کالای قاچاق، شرکتهای به کالاهایی که گارانتی اصلی نداشته باشند قطعه نمی دهند و باید برای تعمیر به بیرون مراجعه کرده و قطعات تقلبی استفاده کنید و یا اگر قطعه اصل باشد باید مبالغ زیادی پرداخت کنید.

مورد بعدی ارزان بودن و نام مارکی است که می خرید. مارک لباسشویی در وهله دوم قرار دارد یعنی ابتدا قیمت و سپس مارک، چون تکنولوژی لباسشویی طوری است که تمامی قطعات بکار رفته در آن از چند کشور انگشت شمار وارد می شود. یعنی قطعاتی که برای لباسشویی ال جی بکار رفته برای الگانس که در ایران مونتاژ می گردد نیز بکار رفته است.

بسیاری از مارکهایی که نام آشنای گوش شما هستند از این مسئله سوء استفاده می کنند و قیمت لباسشویی را به دلیل نام خود گرانتر به بازار می دهند. به همین دلیل است که می گوییم از نمایندگی فروش اطلاعات بگیرید تا گران نخرید.

قیمت ماشین لباسشویی 8 کیلویی الگانس

شرکت الگانس ابتدا بطور کاملا وارداتی به ایران آمد اما به دلیل فروش زیاد و استقبال زیادی که از این مارک شد کارخانه ای در تهران تاسیس گردید که انواع ماشین لباسشویی و ظرفشویی را در سطح انبوه و با همان کیفیت مونتاژ کرد. این کار باعث شد تا قیمت ماشین لباسشویی الگانس 8 کیلویی ارزان تر از مابقی برندها، حتی مارکها ایرانی تمام شود.

راه های ارتباطی با ما:
سید امیر رسولی
09123483002
09214019271
02166887973
amir_rasouli200814@yahoo.com
www.eleganc.ir

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *