خرید کولرگازی ایرانی

برای خرید کولرگازی ایرانی سرد و گرم اینورتر در اندازه های 24000، 18000، 12000 و 30000 با گارانتی تعویض 60 به مارکهای زیر مراجعه کنید.

کولرگازی از محصولات مهمی در این روزها شده است. در گذشته با یک پنکه یا کولر آبی می شد یک خانه را خنک کرد اما با بالا رفتن دمای هوا و آلودگی هوا، اغلب مردم به دنبال خرید کولر گازی هستند. با توجه به گران بودن کولر گازی، اکثر مردم سراغ کولر گازی ایرانی رفته اند. کولرگازی یکی از کالاهایی هست که همه قطعات آن از خارج وارد شده و در ایران مونتاژ می شود.

کولرگازی اینورتر ایرانی چه ویژگی هایی دارد؟

کولر گازی اینورتر یک کولر کم مصرف است. نحوه عملکرد موتور اینورتر این است که برق 220 را به 110 ولت تبدیل کرده و همین باعث می شود تا مصرف برق به حداقل می رسد. کمپرسورهای اینورتر جدا از کم مصرف بودن کاملا بی صدا هستند و عمر کاری بالایی هم دارنند. کولر گازی اینورتر می تواند از 60 تا 70% در کاهش مصرف برق موثر باشد.

خرید کولر گازی سرد و گرم

خرید کولر گازی سرد و گرم

ظرفیت های کولرگازی

کولر گازی هم مانند یخچال و فریزر دارای اندازه و ظرفیت است. هر چه ظرفیت کولر گازی بیشتر باشد یعنی برای مساحت بیشتری قابل استفاده است. مثلا کولر گازی 24000 برای مساحت 80 متر کافی است و یا کولر گازی 12000 برای یک مساحت 30 متری کافی است. کولر گازی های موجود در بازار دارای ظرفیت های زیر می باشند:

  • کولر گازی 9000
  • کولر گازی 12000
  • کولر گازی 14000
  • کولر گازی 18000
  • کولر گازی 24000
  • کولر گازی 30000
  • کولر گازی 36000
  • کولر گازی 48000 ایستاده
  • کولر گازی 60000 ایستاده

کولر گازی ایرانی خوب است؟

ایران در چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری در صنعت لوازم خانگی داشته است که کولر گازی هم جزو این پیشرفت است. فناوری کولر گازی دارای فناوری پیشرفته ای است به خصوص کولر گازی اینورتر. در حال حاضر ساخت 100% کولر گازی در ایران امکان پذیر نیست به همین جهت یا کولر گازی وارد می شود و یا در ایران مونتاژ می شود به همین جهت پیشنهاد می شود تا برای خرید کولر گازی از کولر گازی ایرانی استفاده نمایید.

خرید کولر گازی اینورتر

خرید کولر گازی ایرانی اینورتر

در حال حاضر چند شرکت معتبر هست که کولر گازی تولید، مونتاژ یا وارد می کنند. برای خرید کولر گازی، آنچه مهم است، قیمت و کیفیت است. کولر گازی کالای گرانی است پس در شرایط فعلی که کولر گازی های خارجی بدون گارانتی است و کولر گازی تقلبی به صورت فراوان در بازار وجود دارد پیشنهاد می شود که حتما از برندهای معتبر ایرانی استفاده کنید.

برای خرید کولر گازی ایرانی هم پیشنهاد می شود تا از کمپرسورهای اینورتر استفاده شود تا هزینه برق کم با عمر بالا داشته باشد.

برندهای ایرانی که کولر گازی تولید می کنند دارای گارانتی هستند و نصب رایگان هم دارنند منظور از نصب رایگان یعنی اینکه همه چیز برای نصب آماده باشد. مثلا کولر گازی باید در طبقه اول نصب شود و کمپرسور باید در پشت بام باشد، در این حالت باید لوله مسی جداگانه تهیه شود و هزینه نصب به صورت متری محاسبه می شود. در این حالت هزینه نصب دیگر رایگان نیست چون کار اضافه دارد.

کولر گازی سرد و گرم

خرید کولر گازی با گارانتی 60 ماهه

کولر گازی ایرانی دارای 24 ماه گارانتی می باشد اما کمپرسور که اصلی ترین قسمت یک کولر گازی است دارای 60 ماه یا 5 سال گارانتی تعویض می باشد. این گارانتی از زمان نصب شروع می باشد و حتما بعد از خرید کولر گازی ایرانی باید توسط شرکت اصلی نصب شود.

کولر گازی سرد و گرم ایرانی

برخی می پرسند که آیا لازم است که حتما کولر گازی سرد و گرم بخریم یا نه. برای پاسخ باید گفت که حتما سرد و گرم بهتر است مخصوصا این که کولر گازی اینورتر هم باشد. در ایران که هر لحظه امکان دارد گاز یا برق قطع شود برق و گاز می توانند مکمل همدیگر باشند. معمولا از کولر گازی، باد سرد گرفته می شود اما گرمای کولر هم در یک کشوری با این نوسانات اقتصادی هم می تواند برای یک خانوار مفید باشد.

خیلی مواقع ما در سرما با افت فشار گاز و یا قطعی گاز روبرو هستیم در این حالت حتما گرمای کولر گازی می تواند به کمک شما بیاید و خانه را مانن یک بخاری گازی گرم کند.

بهترین مارک کولر گازی ایرانی

همانطور که در بالا هم اشاره شد کیفیت کولر گازی های ایرانی با خارجی تفاوت زیادی ندارند اما از لحاظ قیمت خیلی متفاوت هستند. مثلا قیمت کولر گازی 24000 پاکشوما را نمی توان با قیمت کولر گازی کنوود یا سامسونگ یا ال جی مقایسه کرد.

برای خرید کولر گازی ایرانی می توان نامهای زیر را برد. این مارک ها هم قیمت خوبی دارنند و هم کیفیت خیلی خوب.

  1. مارک پاکشوما
  2. مارک کنوود( مونتاژ پاکشوما)
  3. مارک امرسان
  4. مارک اسنوا
  5. مارک ایران رادیاتور

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *