خرید یخچال فریزر الکترواستیل es35 بدون یخساز

برای خرید یخچال فریزر الکترواستیل es35 بدون یخساز هوم بار با طرح جدید در دو رنگ سفید و تیتانیوم به نمایندگی فروش الکترواستیل مراجعه نمایید.

یخچال فریزهای ایرانی دارای تنوع زیادی هستند. الکترواستیل نیز از این امر مستثنی نیست. الکترواستیل تولیدکننده تخصصی یخچال فریزر است. یکی از پرجاترین محصولات الکترواستیل، یخچال es35 الکترواستیل است. یخچال es35 دارای 30 فوت جا است و به اندازه یک ساید بای ساید جا دارد. از زمانی که یخچالهای بزرگ الکترواستیل وارد بازار شد روند فروش آنها افزایش یافته است.

یخچال فریزر الکترواستیل ES35

یخچال فریزر الکترواستیل ES35

انواع یخچال فریزر الکترواستیل es35

یخچال فریزر الکترواستیل es35 دارای هوم بار است و یخساز است اما در یخساز آنها تفاوتی وجود دارد. یخساز دستگاه درون فریزر قرار دارد که به صورت یخساز دستی و برقی وجود دارد. در یخساز دستی باید یخ به صورت دستی خارج شود و به آب شهری متصل نمی شود اما یخساز برقی دارای محفظه ای است که به آب شهری متصل شده و به صورت اتوماتیک یخ تولید و قطع می کند.

یخچال فریزر الکترواستیل ES35

یخچال فریزر الکترواستیل ES35

خرید یخچال فریزر الکترواستیل es35

خرید یخچال فریزر الکترواستیل به دو طریق انجام می گیرد. خرید اینترنتی و خرید حضوری. برای خرید اینترنتی می توانید به فروشگاه سایت مراجعه کرده و اینترنتی سفارش بگذارید. در این روش هزینه حمل به عهده مشتری است. خرید حضوری یکی دیگر از روشهای خرید یخچال فریزر الکترواستیل است. برای خرید حضوری به آدرس فروشگاه الکترواستیل مراجعه کنید و خرید کنید.

یخچال فریزر الکترواستیل es35 جدید

یخچال فریزر الکترواستیل es35 جدید یک تغییر کوچکی کرده است. درب هوم بار آن تغییر ظاهری داده است. مدلهای قدیمی دارای درب بار سفید با یک پنل مشکی رنگ بود اما در یخچال فریزرهای جدید، پنل مشکی رنگ حذف شده و یکدست سفید یا سیلور شده است. رنگ درب هوم بار با رنگ بدنه یکدست شده است. خرید یخچال فریزر الکترواستیل es35 از زمانی که تغییرات انجام شده رو به افزایش بوده است. البته این تغییر باعث ناراحتی برخی مشتریان شده چون طراحی امری است سلیقه ای و نمی توان همه را راضی کرد. نسبت رضایت به نارضایتی به سمت رضایتمندی بوده است.

آیا یخچال فریزر الکترواستیل خوب است؟

ایران در زمینه تولید محصولات لوازم خانگی پیشرفتهای چشمگیری داشته است اما مشکل تولید کننده های ایرانی این است که از لحاظ تکنولوژی از خارجی ها عقب هستند. قالب های بکار رفته در کارخانه اکثرا فرسوده است و ضایعات فراوانی دارند. از طرفی دقت لازم در محصولات نیست. الکترواستیل و دو برند دیگر ایرانی طی 5 سال گذشته توانسته اند قالبها را تغییر داده و کنترل کیفیت را چند مرحله ای کنند.

استفاده از موتورهای خارجی باعث شده تا صدای دستگاه کم باشد. یخچال فریزر الکترواستیل به دلیل استفاده از تجهیزات روز توانسته تفاوت قابل توجه ای در محصولات خود بدهد. فناوری بکار رفته در تولیدات الکترواستیل از 5 سال پیش تا به امروز جزو پیشرفته ترین فناوریهای روز دنیا است.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الکترواستیل

 

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *