خرید یخچال فریزر امرسان مدل tf16t329cla

خرید یخچال فریزر امرسان مدل tf16t329cla به عنوان یکی از جذاب ترین و جدیدترین یخچال فریزرهای بالا فریزر است که 16 فوت ظرفیت داشته و دارای رنگهای قرمز، فیروزه ای، آبی، صورتی و مشکی می باشد.

زمانیکه یخچال وارد بازار شد تنها با رنگ سفید تولید می شد به همین جهت به رنگ سفید صدفی، سفید یخچالی می گفتند اما با گذشت زمان رنگهای دیگری مانند نقره ای و مشکی نیز به رنگها اضافه شد. تولید یخچال با رنگبندیهای مختلف زیاد مورد حمایت تولیدکنندگان نیست چون اغلب خریداران به فکر خرید رنگ سفید و نقره ای هستند و اقلام خانگی خود را با این رنگها ست می کنند. با اضافه شدن رنگهای دیگر و تغییراتی که در دکوراسیون به وجود آمد، استقبال از رنگ های دیگر نیز افزایش یافته است.

شرکت یخچال سازی امرسان

آیا یخچال فریزر tf16t329cla امرسان بدون برفک است؟

پاسخ این سئوال خیر است. یخچال فریزرهای رنگی به دلیل گران بودن رنگ آنها، از نظر قیمت گران هستند. از طرفی این یخچال یک یخچال فریزر کوچک است که ترکیب رنگ و کوچک بودن آن از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست که بدون برفک تولید شود. با بدون برفک کردن آن قیمت دستگاه تا 2 برابر افزایش می یابد که مقرون به صرفه نیست. از طرفی تعداد تولید یک یخچال فریزر باید بالا باشد تا از لحاظ اقتصادی برای تولیدکننده مقرون به صرفه باشد در حالیکه تعداد تولیدات این دسته از محصولات کم است. یخچال فریزر امرسان مدل tf16t329cla برای خانواده های کم جمعیت، مجرد، دانشجویان، بیمارستانها و هتلها ساخته شده است.

یخچال فریزر کلاسیک امرسان

یخچال فریزر امرسان برای جنوب و شمال خوب است؟

یکی از معضلاتی که یخچال فریزرهای ایرانی در گذشته داشتند این بود که این محصولات در مناطق شمالی و جنوبی کشور، عرق می کردنند که این باعث خرابی زود هنگام مواد غذایی می شد. شرکت امرسان اولین شرکتی بود با این مشکل را در یخچال فریزرهای بدون برفک و بابرفک برطرف نمیود به همین جهت از این یخچال فریزر می توان برای جنوب و شمال ایران هم استفاده کرد. خرید یخچال فریزر امرسان مدل tf16t329cla به عنوان یک یخچال زیبا پیشنهاد می شود.

یخچال فریزر 16 فوت امرسان

آیا یخچال فریزر با برفک زیاد برفک می زند؟

پاسخ این سئوال هم منفی است. فناوریهای جدیدی که در یخچال فریزرها بکار رفته باعث شده تا یخچال فریزرها با برفک کمتر برفک بزند. از طرفی نوع برفک هم تغییر کرده است. در گذشته برفک مانند یخ به درون محفظه می چسبید و باید حتما ساعتها یخچال را خاموش می کردیم تا کاملا آب شود اما برفکهای یخچالهای امروزی مانند برف می می ماند و به سطح محفظه نمیچسبد و به راحتی با کاردک پاک می شود. برای تهیه یخچال فریزر 16 فوت هم پیشنهاد می شود که اگر عاشق رنگهای خاص هستید با نمایندگی امرسان تماس گرفته تا اطلاعات کاملتری راجع به یخچال فریزر به شما بدهد.

یخچال فریزر کلاسیک امرسان

آیا درب یخچال از دو طرف باز می شود؟

یخچال فریزرهای خارجی یک برتری که نسبت به تولیدات ایرانی دارنند این است که با تغییر زاویه درب می توان درب را از دو طرف باز و بسته کرد اما در یخچال فریزر ایرانی نمی توان لولای درب را عوض کرد تا زاویه باز شدن تغییر کند. زاویه باز شدن درب در یخچال فریزر 16 فوت امرسان به راست است و نمی توان کاری کرد که به چپ باز شود.

یخچال 16 فوت امرسان

برای خرید یخچال فریزر امرسان مدل tf16t329cla به کجا مراجعه کنیم؟

با توجه به قدیمی بودن برند امرسان، هر فروشگاهی که برای تاسیس یک فروشگاه اقدام می کند، مارک امرسان از برندهایی است که درون فروشگاه خواهید دید اما برای اینکه برای خرید یخچال فریزر امرسان با خیالی آسوده تر اقدام کنیم بهتر است تا از نمایندگی های فروش امرسان در سراسر ایران برای خرید اقدام نماییم. در هر شهری از ایران، نمایندگی فروش وجود دارد اما در برخی استانهای ایران مانند تهران یا اصفهان و … شما می توانید با چندین نماینده روبرو شوید.

نمایندگی فروش امرسان

یخچال فریزر امرسان چند سال گارانتی دارد؟

گارانتی برای اقلام ایرانی و خارجی خیلی مهم است اما در ایران جو بدی راجع به گارانتی وجود دارد، چون اعتقاد دارنند که گارانتی در ایران معنا ندارد. راجع به کالاهای خارجی حرفی نمی زنیم چون یک روز هستند و یک روز از ایران می رونند اما کارخانه ایرانی همیشه وجود دارند مگر اینکه ورشکست بشوند که برای برندهایی نظیر امرسان که ساختار قدرتمندی دارنند و خصوصی هستن خیلی کم امکان دارد. گارانتی محصولات امرسان 36 ماه از زمان راه اندازی آن توسط شرکت است. گارانتی شامل خوردگی و رنگ پریده گی نمی باشد و باید هنگام خرید به این امر دقت شود.

نمایندگی امرسان در استان تهران

آدرس فروشگاه و نمایندگی امرسان در استان تهران

مشخصات یخچال فریزر 16 فوت امرسان

یخچال فریزر 16 فوت امرسان در رنگبندیهای متنوعی تولید می شود اما همه آنها دارای یک مشخصات ساده هستند. این فروش یخچال 16 فوت امرسان به دلیل ارزان بودن و خوش ساخت بودنش از حجم بالایی برخوردار است. فریزر این دستگاه در بالا و یخچال در پایین است. یخچال دارای 4 طبقه با شیشه نشکن و فریزر با دو طبقه جدا شده است. سیستمهای نظیر یخساز اتوماتیک، آبسردکن و انجماد سریع نیست. اصولا این یخچال فریزر برای کارهای حرفه ای و خانواده های پرجمعیت ساخته نشده است.

قیمت این محصول نیز ارزان است. لازم به ذکر است که از این محصول هم می توان به خانواده های پرجمعیت پیشنهاد کرد اما به عنوان یک یخچال مکمل، چون فضای کافی برای خانواده های 2 به بالا را ندارد. به طور کلی قیمت یخچال فریزر امرسان نسبت به سایر برندها ارزانتر است چون شرکت امرسان تولید بالایی داشته و تعداد تولید زیاد، قیمت را کاهش می دهد.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

 

 

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (3 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *