یخچال فریزر بالا پایین پاکشوما

شرکت پاکشوما از جدیدترین یخچال فریزر بالا پایین پاکشوما رونمایی کرده با امکاناتی به روز و حرفه ای که کد این محصول p230 می باشد و دو رنگ سفید و نقره ای دارد.

پاکشوما از شرکتهای خیلی قدیمی در عرصه تولید لوازم خانگی است. کمترین شخص را می توانید پیدا کنید که از لباسشویی پاکشوما نداشته باشد. لباسشویی پاکشوما از تنوع خیلی زیادی برخوردار است و به دلیل کیفیت خیلی بالای این برند بوده که شرکت LG در ورود به ایران این شرکت را برای تولید و مونتاژ محصولات خود انتخاب کرد. لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما و 9 کیلویی پاکشوما از پرفروش ترین محصولات این شرکت است. علت اینکه در مورد لباسشویی حرف می زنیم چون طی 50 سال گذشته توانسته کیفیت را به مصرف کننده گان ایرانی اثبات کنند. از محصولات دیگری که خیلی مورد توجه خریداران ایرانی قرار گرفته و کیفیت A ساخت دارد، ماشین ظرفشویی پاکشوما است که در چندین مدل تولید می شود.

لباسشویی پاکشوما

یخچال فریزر پاکشوما خوبه؟

ما در مورد برخی از محصولات پاکشوما کمی حرف زدیم و از کیفیت فوق العاده آن حرف زدیم و مورد تایید ما و اکثر خریداران ایرانی است. تولید یخچال فریزر نیاز به ساختارهای قدرتمندی است. ساختار یعنی دانش تولید، ماشین آلات و مهندسین و بازرگانی قدرتمند که این موارد در پاکشوما به وفور دیده می شود. یخچال فریزر پاکشوما نیز با این ساختار تولید شده است. یکی از مهمترین یخچال فریزرهای پاکشوما که در نوع خود بی نظیر است یخچال فریزر 4 درب پاکشوما است که شیک و جدید می باشد.

یخچال پاکشوما

یخچال فریزر بالا پایین پاکشوما

محصولات برودتی شامل ساید بای ساید 4 درب و فریزر بالا است که هر کدام دارای سایزبندی متفاوت است. کد یخچال فریزر بالا پاکشوما، کد p230 و ساید پاکشوما کد p190 است. ارتفاع ساید پاکشوما 181 سانتی متر و عرض آن 84 سانتی متر است. یخچال فریزر بالا پاکشوما نیز دارای ارتفاع 183 سانتی متر و پهنای 83 سانتی متر می باشد که 30 فوت می باشد. این محصول از نوع بدون برفک می باشد و دارای یخساز برقی نمی باشد اما یخساز دستی دارد. در یخساز دستی آب به صورت دستی درون قالب یخ ریخته می شود و با چرخاندن ولوم می توانید یخ را درون محفظه بریزید.

سرویس انجماد و سرمای سریع نیز در یخچال بالا پایین پاکشوما وجود دارد. قفل کودک دارد تا برد دیجیتال از دسترس کودکان خارج گردد. قفل کودک باعث قفل شدن درب نمی شود بلکه فقط برد دیجیتال قفل می گردد. جنس شیشه های درون یخچال از جنس شیشه مقاوم در برابر گرما و سرما است و تنظیمات دمایی از طریق برد دیجیتال انجام می پذیرد.

قیمت یخچال بالا فریزر پاکشوما

قیمت براساس لیست کارخانه به فروش می رسد. اینکه برخی از فروشگاه ها با قیمت پایین تر یا بالاتر اجناس پاکشوما را می فروشند با شرکت نیست و مسئولیت هر گونه اتفاقات ناشی از اختلافات آینده بین خریدار و فروشنده به عهده خریدار است به همین جهت شرکت پاکشوما برای فروش محصولاتش، نمایندگی های فروش پاکشوما را تعیین کرده است. قیمت یخچال فریزر بالا پاکشوما به شرح زیر و براساس رنگ می باشد.

یخچال بالا فریزر مدل p230 سفید26/900/000 تومان
یخچال ساید بای ساید p190 سفید37/900/000 تومان
یخچال پایین فریزر یخسازدار مدل 49523/500/000 تومان

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الکترواستیل

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *