نمایندگی فروش تی سی ال تهران

نمایندگی فروش تی سی ال تهران توزیع کننده انواع محصولات تی سی ال به خصوص انواع تلویزیون تی سی ال در سایزهای مختلف است.تلویزیون های تی سی از بهترین ال ای دی های بازار است که توانسته است جایگاه ویژه ای را در بین تولیدکنندهای صوتی و تصویری پیدا کند. از محصولات دیگری که تی سی ال دارد انواع یخچال فریزر و لباسشویی و ظرفشویی است که با گارانتی ماد ایران در بازار حضور دارد. سایت رسمی تی سی ال که تحت نام دامنه www.Eleganc.ir است فروشنده انواع محصولات تی سی ال است که با مراجعه به آن می توانید از فروش ویژه ای برخوردار شوید.

شرکت تولید کننده تی سی ال

تی سی ال از شرکتهای چینی است که در زمره شرکتهای معتبر جهانی است. بسیاری از مردم برای توجیه خرید خود به دنبال این هستند که نشانه ای از چین را روی محصول نبینند در صورتی که 99 درصد محصولات برقی دارای قطعات چینی هستند و فقط روی محصول چین نمی زنند، پس برای یک آرم غیر چینی مبالغ هنگفتی را پرداخت نمی کند. تنها موردی که باید توجه کرد این است که مارک خریداری شده از نوع معتبر باشد. برای خرید محصولات تی سی ال می توانید به نمایندگی فروش تی سی ال در تهران مراجعه کنید.

آدرس نمایندگی تی سی ال

آدرس نمایندگی تی سی ال

نمایندگی فروش تی سی ال تهران

شرکت تی سی ال حدود 15 سال است که در ایران مشغول تولید است. محصولات تی سی ال عبارتند از انواع تلویزیون ال ای دی و لوازم خانگی بزرگ که همگی جزو بهترین های بازار هستند. شاید از لحاظ قدرت برند نتواند با سامسونگ و ال جی که آنها در ایران مونتاژ شده و یا چینی هستند نباشند اما از لحاظ کیفیت از آنها پایین تر نیستند. کارخانه فعال تی سی ال باعث می شود تا خریدار از خدمات پس از فروش خیالی آسوده داشته باشند. نمایندگی تی سی ال در تهران جزو بزرگترین نمایندگی هاست که کرج و ورامین و شهرری را هم پوشش می دهند. آدرس و تلفن نمایندگی تی سی ال در مکان زیر واقع شده است.

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *