فروشگاه اجاق گاز لوفرا

فروشگاه اجاق گاز لوفرا مونتاژ ایران در تهران که در آن می توانید انواع اجاق گاز لوفرای ایرانی را از نزدیک مشاهده کنید و به عنوان نمایندگی فروش لوفرا نیز هست در آدرس زیر واقع شده است. برای دسترسی به آدرس و تلفن نمایندگی فروش لوفرا با اطلاعات زیر مراجعه نمایید.

شرکت لوفرا

لوفرا تولیدکننده ایتالیایی است که مقر اصلی آن در ایتالیا است. شرکت لوفرای ایتالیا برای اینکه وارد بازار ایران شود با نمایندگی فروش گرکان کیش کلیه محصولات خود را در ایران توزیع می کند. برخی از مدلهای لوفرا نیز توسط شرکت عادل گاز مونتاژ شده و با نام اجاق گاز لوکاتی در ایران توسط نمایندگی فروش لوفرا در ایران توزیع می گردد.

رویه استیل اجاق گاز لوفرا

آشنایی با انواع اجاق گاز لوفرا

لوفرا بزرگترین تولیدکننده اجاق گاز در دنیا است. صنعت اجاق گاز سازی ایتالیا در دنیا شهره عام و خاص است و کسانی که با اجاق گاز سروکار دارند می دانند که اجاق های لوفرا چه کیفیتی دارد. لوکاتی یکی از برندهای اجاق گاز شرکت عادل گاز است که در گذشته با نام لوفرا و امروزه با نام لوکاتی برخی از اجاق های لوفرا را در ایران مونتاژ می کند. اجاق گازهای لوکاتی به شرح زیر است که برای مشاهده می توانید به فروشگاه اجاق گاز لوفرا مراجعه کنید.

  • اجاق گاز تمام استیل و لعاب رویه استیل L2
  • اجاق گاز تمام استیل و لعاب رویه استیل L4
  • اجاق گاز تمام استیل و لعاب رویه استیل L5
  • اجاق گاز تمام استیل و لعاب رویه استیل L7
فروش اجاق گاز لوفرا

فروش اجاق گاز لوفرا

آیا قطعات اجاق گاز لوکاتی ایتالیایی است؟

زمانی که لوفرا وارد ایران شد و شروع به تولید اجاق گازهای لوفرا کرد کلیه قطعات اجاق از ایتالیا وارد می شد اما با پیشرفت روزافزون قطعه سازی های ایرانی این روند به قطعات ایرانی تغییر کرد. کلیه قطعاتی که برای اجاق گاز لوفرا بکار می رود یا ایرانی و یا از ترکیه وارد می شود. لازم به ذکر است کیفیت قطعات مورد تایید لوفرا می باشد.

اجاق گاز لوفرا مونتاژ ایران

اجاق گاز لوفرا مونتاژ ایران

فروشگاه اجاق گاز لوفرا در تهران

فروشگاه اجاق گاز لوفرا در بسیاری از شهرهای ایران وجود دارد که برای خرید اجاق گاز لوفرا می توانید به آنجا مراجعه نمایید اما آدرس و تلفن فروشگاه اجاق گاز لوفرا در تهران به شرح زیر می باشد.

آدرس: تهران- خیابان جیحون نرسیده به خیابان کمیل پلاک 67

راههای ارتباطی با ما:
سید امیر رسولی
09123483002
02166887973
02166355975
amir_rasouli200814@yahoo.com

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *