فروش اقساطی محصولات پاکشوما

اطلاعات مربوط به روشهای فروش اقساطی محصولات پاکشوما در تهران برای بازنشسته ها و کارمندان تامین اجتماعی به شرح زیر است. شما می توانید از طرح های مختلف خرید قسطی استفاده نمایید.

پاکشوما و برخی دیگر از کارخانه های ایرانی لوازم خانگی یکی از روشهای افزایش فروش را فروش اقساطی به خریداران در نظر گرفته اند. قبلا یک شخص یک پیش فاکتور از هر فروشگاهی دریافت می شد و بانک مبلغ را تحت عنوان واریز وام کالا به خریدار تحویل می داد. تقریبا 99% این دسته مبلغ را صرف خرید لوازم خانگی نمی کردند به همین جهت یک نوع پولشویی بحساب می آمد. یعنی وام برای خرید لوازم خانگی بود اما صرف خرید مثلا خودرو می شد. شرکتها برای اینکه این نوع وام را تبدیل به خرید 100% از لوازم خانگی کنند شرایط را تغییر دادند که شرح خواهیم داد.

فروش اقساطی محصولات پاکشوما

برای دریافت وام کالای لوازم خانگی ایرانی می توانید به چند روش اقدام نمایید. شرکت پاکشوما روشهای متعددی را برای پرداخت وام به خریداران در نظر گرفته که روشهای آن به شرح ذیل می باشد.

شاپ کارت

کسانیکه می خواهند از بانک ملت وام 50 میلیون تومانی با نرخ 15% دریافت کنند بدون پیش پرداخت یک کارت خرید دریافت کرده و با مراجعه به فروشگاه های آنلاین خرید خود را انجام دهند. این طرح، طرح شاپ کارت نامیده می شود.

رفاه کارت

کسانیکه بازنشسته تامین اجتماعی هستند و حقوقشان را از بانک رفاه می گیرند می توانند 50 میلیون تومان پیش فاکتور از نمایندگی پاکشوما دریافت کرده و به بانک ارائه دهند. مبلغ به حساب شرکت پاکشوما واریز شده و کالاها به شخص تحویل می گردد.

طرح کارکنان تامین اجتماعی

افرادی که تحت بیمه تامین اجتماعی هستند و حقوق خود را از تامین اجتماعی دریافت می کنند می توانند یک پیش فاکتور شناسه دار از نمایندگی ها دریافت کرده و بدون پیش پرداخت و با 3% تخفیف، محصولات پاکشوما را دریافت نمایند.

طرح همیاران سپهر

با این طرح می توانید به بانک صادرات مراجعه کرده و پیش فاکتور دریافتی از نمایندگی را به آنها داده تا 50 میلیون تومان وام خود را دریافت نمایید. بازپرداخت این طرح 36 ماهه است.

کدام محصولات شامل فروش اقساطی است؟

فروش اقساطی شامل همه محصولات پاکشوما می شود اما همه کد مدلهای مختلف را شامل نمی شود. مثلا در برخی موارد لباسشویی اینورتر پاکشوما هم جزو فروش اقساطی بود و برخی دیگر خیر اما محصولاتی که دائم تحت پوشش این طرحها بوده عبارتند از:

  • یخچال فریزر ساید بای ساید پاکشوما
  • یخچال فریزر بالا پاکشوما
  • لباسشویی 6 کیلویی
  • لباسشویی 7 کیلویی 73200
  • لباسشویی موتور اینورتر با کد های موجود در شرکت
  • جاروبرقی پاکشوما
  • لباسشویی دوقلو پاکشوما

برای اینکه کدام مدلهای لباسشویی و ظرفشویی شامل حال فروش اقساطی پاکشوما می شود باید با نمایندگی ها ارتباط بگیرید.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

 

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *