فروش ماشین ظرفشویی الگانس

فروش ماشین ظرفشویی الگانس 10 نفره رومیزی در انواع مختلف در نمایندگی فروش محصولات الگانس در تهران، شیراز، تبریز، قم، کرج، اهواز با قیمت ارزان آغاز شد.

ماشین ظرفشویی الگانس با بیش از 19 سال سابقه تولید در ایران، یکی از بهترین انواع ماشین ظرفشویی در ایران است. فروش ماشین ظرفشویی الگانس به واسطه کیفیت خوبی که ارائه می دهد توانسته خود را به عنوان بهترین ماشین ظرفشویی معرفی کند. شرکت الگانس از طریق نمایندگی فروش الگانس در شهرهای اشاره شده قیمت ماشین ظرفشویی الگانس را با شرایط ویژه در اختیار شما به صورت عمده و خرده قرار داده است. از طریق راههای ارتباط زیر و یا قسمت فروشگاه سایت الگانس می توانید خرید خود را انجام دهید.

فروش ماشین ظرفشویی الگانس 10 نفره

ماشین ظرفشویی رومیزی الگانس پرطرفدارترین ظرفشویی حال حاضر ایران است. یکی از محصولات عمده و بسیار پرفروش الگانس، ماشین ظرفشویی 10 نفره الگانس است که در 3 رنگ سفید، سیلور و مشکی تولید می گردد. این محصول از لحاظ امکانات کاملترین ظرفشویی رومیزی ایران محسوب می شود و شما می توانید با کمترین فضا، بهترین کاربری را داشته باشید.

این محصول دارای 9 برنامه شستشو و یک برنامه یک ساعته شستشو دارد و مصرف انرژی آن A+ می باشد. برنامه مهم دیگری که ماشین ظرفشویی 10 نفره الگانس دارد، برنامه میوه شور است. با این برنامه می توانید به طور کامل میوه های خود را استریلیزه کرده و از هر گونه میکروب و باکتری تمیز کنید.

ابعاد ظرفشویی 10 نفره الگانس

ظرفشویی 10 نفره الگانس یک ظرفشویی روکابینتی یا اصطلاحا ظرفشویی رومیزی می باشد. ابعاد این محصول 60 در 60 سانتی متر است. از ویژگی این محصول این است که می توان با برداشتن سقف آن می توان ارتفاع آن را کاهش داد..

راه های ارتباطی با ما:
سید امیر رسولی
09123483002
09214019271
02166887973
amir_rasouli200814@yahoo.com

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *