فروش ماشین ظرفشویی رومیزی

فروش ماشین ظرفشویی رومیزی هوشمند برای اولین بار در بازار ایران انجام می پذیرد. این ظرفشویی جدید متناسب با نیازهای سلامت انسانها طراحی شده است و بهترین است.

ظرفشویی را اغلب مردم می شناسند و می دانند که که یک ظرفشویی چه کاری انجام می دهد اما ماشین ظرفشویی نیز مانند هر کالای صنعتی دیگر روز به روز در حال پیشرفت است. اضافه شده برنامه پیشرفته شستشو را در ماشین ظرفشویی ایستاده دیده ایم و کمتر در انواع رومیزی شاهد آن بوده ایم اما امروزه شاهد این هستیم که برنامه پیشرفته شستشو در ماشین ظرفشویی رومیزی نیز بکار می رود.

انواع ماشین ظرفشویی رومیزی

زمانی که اولین بار، ظرفشویی رومیزی تولید شد، تنها ماشین ظرفشویی 6 نفره آن به بازار آمد اما به مرور زمان مدلهای دیگری نیز به بازار آمد. امروزه تقسیم بندی ماشین ظرفشویی رومیزی به شکل زیر می باشد.

  1. ظرفشویی 6 نفره
  2. ظرفشویی 8 نفره
  3. ظرفشویی 10 نفره

ظرفشویی 8 نفره در بین تولیدات جدید ماشین ظرفشویی از طرفداران بیشتری برخوردار است اما با آمدن ظرفشویی رومیزی 10 نفره این رکورد از ظرفشویی 8 نفره به ظرفشویی 10 نفره انتقال پیدا کرده است. تفاوت قیمت ظرفشویی 8 نفره با ظرفشویی 10 نفره بین 200 تا 300 تومان است به همین جهت اغلب مردم به سمت خرید ظرفشویی 10 نفره رفته اند.

انواع ماشین ظرفشویی رومیزی

آیا خرید ظرفشویی لازم است؟

ظرفشویی برعکس لباسشویی کارکرد هر روزه دارد. لباسشویی معمولا هر چند روز یکبار روشن می شود اما ظرفشویی رومیزی، تقریبا هر روز کار می کند اما اینکه ظرفشویی لازم است یا خیر باید بگوییم که حتما لازم است. در گذشته افراد خانوار زاد بودند و شستن ظرف زیاد سخت نبود و بین افراد خانواده ها تقسیم می شد اما امروز تعداد خانواده ها کم شده اما گرفتاریها زیاد شده است.

قیمت ظرفشویی رومیزی الگانس

قیمت ظرفشویی رومیزی الگانس

یکی از دلایلی که خرید ماشین ظرفشویی را واجب کرده وجود میکروبها و ویروسهای گوناگونی است که هر روز در انواع مختلف وارد زندگی ما می شود. ظرفشویی های جدید این امکان را پیدا کرده اند که هوشمند شوند و حین شستشو هر نوع باکتری، میکروب و ویروس را از بین ببرند. ویروسها هر روز در زندگی ما هستند اما برخی از آنها بسیار خطرناک هستند مانند ویروس کرونا که در سال 1399 وارد دنیا شد. یکی از راههایی که مدام گوشزد می شود این است که دست ها و میوه ها و همه وسایلی که از بیرون وارد خانه می شود را ضد عفونی کنید.

ماشین ظرفشویی رومیزی جدید

ماشین ظرفشویی رومیزی جدید

آیا ظرفشویی رومیزی توانایی ضدعفونی کردن دارد؟

یکی از خصویاتی که ظرفشویی های جدید دارد این است که توانایی شستن و ضد عفونی کردن میوه را دارنند. با قرار دادن میوه ها درون ظرفشویی می توانید از برنامه میوه شور استفاده کنید تا هر گونه ویروس و میکروبی که روی میوه وجود دارد را از بین ببرد. البته همه ماشینهای ظرفشویی این خاصیت را ندارند اما ظرفشویی های رومیزی الگانس و بوش دارای این برنامه هستند. با استفاده از برنامه میوه شور دیگر نیازی به این ندارید که هر میوه ای را درون ماده های شوینده قرار داده و با دست بشورید. هنگام خرید ماشین ظرفشویی رومیزی باید از فروشنده و یا نمایندگی فروش بخواهید تا به شما اعلام کند که این دستگاه میوه شور جدید دارد یا خیر.

بهترین ظرفشویی رومیزی

بهترین ظرفشویی رومیزی

فروش ماشین ظرفشویی رومیزی

فروش ماشین ظرفشویی رومیزی روز به روز در حال افزایش است چون ظرفشویی ایستاده خیلی گران شده و هم فضای آشپزخانه ها کوچک شده است. ظرفشویی رومیزی به دلیل افزایش تقاضایی که دارد به صورت نقدی خرید و فروش می شود مگر اینکه از طریق تعاونی های محل کار بتوانید به صورت اقساطی خرید کنید. شرکت الگانس که یکی از معتبرتری برندهای ایتالیایی موجود در ایران است در بعضی مواقع فروش اقساطی ظرفشویی را آزاد می کند که از طریق سایت الگانس اعلام می گردد.

فروش ماشین ظرفشویی رومیزی

فروش ماشین ظرفشویی رومیزی هوشمند جدید

شرکت الگانس از طریق نمایندگی های فروش الگانس در سراسر ایران، انواع محصولات ظرفشویی الگانس را توزیع می کند. ماشین های ظرفشویی الگانس دارای 2 سال گارانتی و 5 سال پشتیبانی بعد از فروش دارنند. الگانس حدود 17 سال است که در ایران تولید کرده و دارای کارخانه مجهزی در ارتباط با تولید انواع ظرفشویی دارد. به همین جهت می توانید به راحتی به این برند اعتماد نمایید. با پیشرفت علم بشر، خطرات نیز در حال گسترش است، پس بهترین کار این است تا می توانیم از بهترین لباسشویی ها و ظرفشویی ها برای سلامتی خود استفاده کنیم چون با این روند افزایش بیماریها نمی توان با علم سنتی و یا شستشوی دستی به جنگ ویروسها و باکتریها رفت.

فروش ماشین ظرفشویی رومیزی الگانس ارزان

ویژگی ماشین ظرفشویی هوشمند

ظرفشویی ها مانند لباسشوییها نیز هوشمند شده اند یعنی برخی کارها نیازی به دخالت دست ندارد. ظرفشویی هوشمند باعث کم شدن خطرات ناشی از اطمینان از سلامت شستشو، برق گرفتگی، عیب یابی خودکار و کم شدن میزان مصرف آب و برق است. ظرفشویی رومیزی هوشمند، براساس انتخاب نوع برنامه شستشو، تا از سلامت شستشو اطمینان حاصل پیدا نکند، شستشو را قطع نمی کند. به عبارتی ظرفشویی های هوشمند براساس سنسورهای حساس در برابر میکروبها و کثیفی عمل کرده و یک رون کامل شستشو را انجام می دهند.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *