فروش ماشین لباسشویی 8 کیلویی

فروش ماشین لباسشویی 8 کیلویی الگانس ارزان قیمت در نمایندگی فروش الگانس در سرتاسر کشور با شرایطی که متناسب با شرایط خرید شما باشد در تعدادی محدود آغاز شد.

فروش ماشین لباسشویی 8 کیلویی به دلایلی که به آن اشاره خواهد شد در حال افزایش است. در گذشته توقعی که مصرف کنندگان از لباسشویی داشتند شستشوی لباس بود اما امروز به دلیل تغییرات شرایط  و نحوی زندگی، توقعی که از این دستگاه اتوماتیک وجود دارد نیز عوض شده است.

یکی از این انتظارات شستشوی پتو توسط لباسشویی است. ماشین لباسشویی 8 کیلویی الگانس با دیک الماسه و وزن زیادی که دارد توانایی این را دارد که به آسانی انواع پتوی یک نفره و حتی دو نفره را به راحتی شستشو دهد. از امکانات دیگری که ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک الگانس دارد، سیستم add wash است که این سیستم عاملی مهم در تبلیغات شده است. با این سیستم می توانید حین شستشو لباسشویی نیز لباس به آن اضافه کنید در حالیکه در مدلهای قدیمی تر شما باید منتظر باشید تا کار دستگاه به اتمام برسد تا لباس جدید وارد کنید.

قیمت ماشین لباسشویی 8 کیلویی

قیمت ماشین لباسشویی 8 کیلویی

قیمت ماشین لباسشویی 8 کیلویی الگانس

مزیت دیگری که باعث افزایش فروش ماشین لباسشویی 8 کیلویی الگانس شده، قیمت ارزان این لباسشویی است. به عبارتی شما می توانید با 1 میلیون ارزانتر از بقیه مارکهای خارجی، این دستگاه را تهیه کنید که در اقتصاد امروز مبلغ بسیار بالایی است. این قیمت ارزان دلیلی بر بی کیفیتی لباسشویی نیست چون برندهایی مانند بوش یا ال جی، یک میلیون تومان اضافی را بایت اسم و نام خود می گیریند در حالیکه الگانس نیز یک برند مطرح ایتالیایی است که در ایران مونتاژ می گردد.

مورد بعدی این که وزن شستشوی این دستگاه 8/5 کیلو است، یعنی تا 8/5 کیلو لباس خشک را می توانید با آن بشویید.

راه های ارتباطی با ما:
سید امیر رسولی
09123483002
09214019271
02166887973
amir_rasouli200814@yahoo.com
www.eleganc.ir

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *