فروش یخچال فریزر الکترواستیل دوقلو یخساز زیر قیمت بازار

فروش یخچال فریزر الکترواستیل دوقلو یخساز مدل ES23 زیر قیمت بازار در برخی نمایندگی های فروش الکترواستیل انجام میگیرد. برای اطلاع از قیمت فروش یخچال و فریزر یخسازدار اتوماتیک الکترواستیل با تلفن زیر تماس بگیرید.

شرکت الکترواستیل با تنوع محصولات سرمایشی جزو بهترین برندهای ایرانی است. الکترواستیل با بیش از 4000 نیردپو توانسته طی 40 سال کار حرفه ای در رتبه اول محصولات برودتی ایران قرار گیرد. یکی از محصولاتی که سایر شرکتها از آن کپی کرده و به بازار عرضه کرده اند، یخچال فریزر الکترواستیل یخساز است. کد محصول ابتدا با کد ES24 وارد بازار شد اما در حال حاضر کد محصول فوق ES23 است. حروف W در انتهای کد نشانگر رنگ سفید و حرف T نمایانگر رنگ تیتانیوم است. از برندهای مکمل الکترواستیل می توان به پالادیوم اشاره کرد. پالادیوم برند صادراتی الکترواستیل است که کد محصولات شبیه الکترواستیل است اما با حروف PA.

فروش یخچال الکترواستیل es23 دوقلو یخساز اتوماتیک سفید

مشخصات یخچال فریزر الکترواستیل ES23

یخچال فریزر الکترواستیل دو مدل یخچال فریزر دوقلو دارد که یکی با کد ES24 و دیگری با کد ES23 تولید می گردد. یخچال الکترواستیل ES24 از نوع یخساز دستی است و از لحاظ اندازه با مدل یخساز فرقی ندارد. تفاوت آنها در یخساز اتوماتیک است. یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل ES23 دارای هوم بار و یخساز اتوماتیک است.

دوقلوی الکترواستیل یخساز

دوقلوی الکترواستیل یخساز

وزن یخچال دوقلوی یخساز دار الکترواستیل 154 کیلوگرم است. از ویژگی های یخچال فریزر دوقلو نسبت به ساید یکی حجم بالا و حمل و نقل آسان است. برتری ساید بای ساید نسبت به یخچال فریزر دوقلو وجود امکاناتی مانند هوم بار و یخساز اتوماتیک است که با نصب این دو آیتم در یخچال فریزر الکترواستیل برتری نسبت به دوقلو باقی نمی ماند. به همین دلیل است که فروش یخچال فریزر الکترواستیل دوقلو یخساز نسبت به ساید رو به افزایش است. ارتفاع یخچال 189 سانت و عرض آنها 65 سانتی متر است.

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل یخساز

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل یخساز

فریزر فوق دارای 9 کشو است و یخچال آن دارای 5 طبقه است. ارتفاع طبقات یخچال قابل تنظیم است. یخچال فوق 2 کشو برای میوه دارد و جهت باز شدن درب از سمت راست است. جهت باز شدن درب فریزر از چپ است که روی هم به صورت مکمل عمل می کنند. یخچال و فریزر دارای صدای فوق العاده کمی است که این نشان از کیفیت تزریق فوم و موتور باکیفیت آن است. کمپرسور های یخچال و فریزر دوقلوی الکترواستیل اروپایی از نوع اینورتر است.

فروش یخچال فریزر الکترواستیل دوقلو یخساز

شرکت الکترواستیل برای فروش یخچال و فریزرهای دوقلو الکترواستیل، ئنه تنها پروموشنی در نظر نگرفته است بلکه به دلیل تولید کم در بازار با قیمتهای بالاتر به فروش می رسد. برخی از نمایندگی وارد این نوع فروش نشده اند و با قیمت تعیین شده انواع یخچال فریزر دوقلوی یخسازدار را می فروشند.برای ارتباط با نمایندگی های فروش مرکزی الکترواستیل شماره های زیر ارتباط بگیرید.

فروش یخچال و فریزر الکترواستیل

فروش یخچال و فریزر الکترواستیل

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل دوقلوی یخسازدار

قیمت خرید و فروش یخچال فریزر دوقلو براساس نرخ تعیین شده توسط دفتر مرکزی الکترواستیل است اما برخی مدلها به دلیل تقاضای زیاد و تولید کم دچار افزایش قیمت شده اند. برای خرید یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل می توانید برای مدتی از قیمت ارزان نمایندگی فروش الکترواستیل استفاده کنید.

یخچال دوقلوی الکترواستیل یخسازدار اتومات سفید32.500.000 تومان32/500/000 تومان
یخچال دوقلوی الکترواستیل یخسازدار اتومات سیلور33.850.000 تومان33.700.000 تومان

ارتباط با ما

اطلاعات تماس الکترواستیل

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 4.5 (2 امتیاز)
2 پاسخ
  1. Saeid
    Saeid می گوید

    سلام آقای رسولی قیمت یخچال دوقلو es23 رو لطف میکنید آیا موجود دارید

    پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *