قیمت اجاق گاز لوفرا مدل لوکاتی

قیمت اجاق گاز لوفرا مدل لوکاتی فردار که 4 نوع پرفروش و جدید شرکت عادل گاز است که در لیست قیمت زیر آمده است. اجاق گاز l4 ، l5، l7 و l2 از انواع اجاق گاز مبله 5 شعله هستند که با مارک لوکاتی در بازار به فروش می رسند. امکانات این اجاق مشابه اجاق گازهای خارجی است.

اجاق گاز لوفرا قیمت

اجاق گاز لوفرا قیمت

امکانات اجاق گاز لوکاتی

لوکاتی برند جدید شرکت عادل گاز است که پیشرفته ترین امکانات را داراست. اجاق گاز لوکاتی قبلا با نام لوفرا به بازار عرضه می شد که با پیشرفته کردن اجاق گاز، نام لوکاتی را روی آنها گذاشتند. یک اجاق گاز باید طوری باشد که بتواند هم عمر طولانی داشته باشد و هم شعله یکنواختی را بدهد. شعله های یکنواخت باعث باعث می شود تا به همه جای ظرف، گرمای یکسانی برسد.

توجه توجه.....

مارک لوکاتی و لوفرا به مارک آلتون تغییر نام داده هست. کد محصولات نیز تغییر کرده است.

این کار به سرشعله های خوب و گاورنر بستگی دارد که اجاق گازهای لوکاتی دارد. وجود 2 جوجه گردان و کانوکشن نیز از امکانات به روزی است که هر اجاق گازی ندارد. کانوکشن حرارت درونی فر را یکنواخت می کند تا به همه جا گرمای یک اندازه برسد. ورقهای استیل نگیر و لعابهای باکیفیت نیز به نو ماندن اجاق طی سالها کار کمک می کند.

قیمت اجاق گاز لوفرا مدل لوکاتی

قیمت اجاق گاز لوفرا مدل لوکاتی طبق لیست زیر می باشد. قیمت اجاق گاز لوفرا مدل لوکاتی در مقایسه با سایر مارکها بسیار ازران است. اجاق گازهای ایرانی بسیاری از امکانات اجاق لوکاتی را ندارد اما گرانتر از لوکاتی است.

نام کالاقیمت مصرف کننده
L3S- استیلتوقف تولید
L4S استیلتوقف تولید
L4W سفیدتوقف تولید
L5S استیلتوقف تولید
L5W سفیدتوقف تولید
L8S استیلتوقف تولید
L8W سفیدتوقف تولید
C2SFD استیلتوقف تولید

راههای ارتباطی با ما:
سید امیر رسولی
09123483002
02166887973
02166355975
amir_rasouli200814@yahoo.com

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 2 (1 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *