قیمت انواع ماشین لباسشویی 6 کیلویی

قیمت انواع ماشین لباسشویی 6 کیلویی الگانس چقدر است و هر کدام دارای چه امکاناتی هستند؟ آیا ماشین لباسشویی الگانس بهتر از ماشین لباسشویی خارجی دیگر مارکهاست؟

ماشین لباسشویی از جمله دستگاه های اتوماتیک و سنگین وزن است که برای شستشوی هر نوع لباس و پارچه ای طراحی شده است. این دستگاه دارای چند مشخصه مهم از جمله تعداد دور موتور، حجم دیگ و تعداد برنامه های شستشو است. برنامه های شستشو کمک به شستشوی بهتر براساس نوع پارچه است و تعداد دور موتور به میزان خشک کردن لباس را مشخص می کند.

ماشین لباسشویی 6 کیلویی توانایی شستشوی 6 کیلو لباس خیس را دارد. یعنی نباید به اندازه 6 کیلو لباس خشک درون آن بریزیم چون وقتی آب به آن می خورد تا 8 کیلو اضافه وزن پیدا کرده و به درآم لباسشویی فشار وارد می کند. قیمت ماشین لباسشویی 6 کیلویی به نسبت سایر انواع لباسشویی ارزانتر است اما امکاناتی هر مدل باعث تغییرات قیمتی بین 100 تا 200 هزار تومان می شود.

انواع ماشین لباسشویی 6 کیلویی الگانس

الگانس از برندهای بسیار قدیمی در ایران است که در ایران ابتدا در شرکت آبسال تولید می شد اما به دلیل کیفیت بالایی که داشت کارخانه مجزایی برای تولیدات سایر محصولات آن ساخته شد و هم اکنون می توانید اکثر محصولات خانگی را از این برند تهیه کنید. ماشین لباسشویی 6 کیلویی الگانس در یک نوع با مدل 1060 تولید شده که هم قیمت و هم امکانات به روزی دارد.

راه های ارتباطی با ما:
سید امیر رسولی
09123483002
09214019271
02166887973
amir_rasouli200814@yahoo.com
www.eleganc.ir

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *