قیمت ماشین ظرفشویی پاکشوما ایستاده

قیمت ماشین ظرفشویی پاکشوما ایستاده براساس مدل به شرح زیر است اما چند مدل از تولیدات ظرفشویی پاکشوما دارای بهترین کارایی هستند که مقایسه ای راجع به مشخصات و قیمت کرده ایم.

ظرفشویی از اقلامی است که به تازگی جزو واجبات شده است. مشغله زیاد مردم و سرکار رفتن خانم و مرد خانواده ها باعث شده تا استفاده از ظرفشویی به عنوان یکی از وسایل خانگی مهم تلقی گردد. پاکشوما هم از شرکتهای مهم و بزرگ ایرانی است که هم لباسشویی پاکشوما و هم ظرفشویی ایستاده و رومیزی تولید می کند. کیفیت و کارایی محصولات پاکشوما این شرکت را به عنوان بهترین تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی تبدیل کرده است. پاکشوما بیش از 45 سال قدمت دارد و در سراسر ایران دارای نمایندگی است.

ماشین ظرفشویی 14 نفره پاکشوما

انواع ماشین ظرفشویی پاکشوما

ظرفشویی از محصولاتی است که تولید آن توسط شرکتهای ایرانی سخت است. شرکتهای لوازم خانگی ایرانی در ایران کم نیستند اما تعداد محدودی از آنها ظرفشویی را تولید می کنند. یکی از شرکتهایی که توانایی تولید ظرفشویی با بالاترین کیفیت را دارد، شرکت پاکشوما است. شرکت پاکشوما انواع ظرفشویی رومیزی و ایستاده را تولید می کند. سایزهای ظرفشویی رومیزی و ایستاده به شرح زیر است:

  1. ظرفشویی ایستاده پاکشوما 15 نفره 3 سبده
  2. ظرفشویی 15 نفره ایستاده 3511 , 3512 , 3513
  3. ظرفشویی ایستاده پاکشوما 2 سبده(توقف تولید)
  4. ظرفشویی رومیزی پاکشومای 6 نفره(توقف تولید)
  5. ظرفشویی رومیزی پاکشومای 8 نفره(توقف تولید)

ماشین ظرفشویی پاکشوما ایستاده

انواع لباسشویی پاکشوما

همانطور که در بالا هم اشاره کوچکی شد، لباسشویی پاکشوما از محصولات استراتژیک پاکشوما است و بیشتری تولیدات این مجموعه به لباسشویی تعلق دارد. لباسشویی 9 کیلویی پاکشوما و 8 کیلویی از پرفروش ترین محصولات لباسشویی پاکشوما است. لباسشویی های 8 کیلویی آن با تسمه و لباسشویی های 9 کیلویی آن با تسمه و بدون تسمه یا اینورتر می باشد.

انواع ماشین لباسشویی پاکشوما

انواع مدلهای ماشین ظرفشویی پاکشوما ایستاده

همانطور که لباسشویی دارای مدلهای مختلفی است، ماشین ظرفشویی هم دارای مدلهای متفاوتی است اما به دلیل مشکلاتی که در تولید آن وجود دارد تنها می توان از دو مدل ماشین ظرفشویی ایستاده پاکشوما حرف زد. یکی از مدلها دارای پنل دیجیتالی بوده و دیگری ندارد اما هر دوی آنها دارای 14 نفر ظرفیت هستند اما قیمت ماشین ظرفشویی پاکشوما ایستاده با هم فرق دارنند.

  • ماشین ظرفشویی ایستاده 14 نفره پاکشوما بدون دیجیتال mdf14201 که دو سبده است
  • ماشین ظرفشویی ایستاده 14 نفره پاکشوما با دیجیتال mdf14302 که 3 سبده است.
  • ظرفشویی 15 نفره پاکشوما 3511 با 3 سبد
  • ظرفشویی 15 نفره پاکشوما 3512 با 3 سبد
  • ظرفشویی 15 نفره پاکشوما 3513 با 3 سبد

بهترین ماشین ظرفشویی پاکشوما

بهترین ماشین ظرفشویی پاکشوما ایستاده کدام مدل است؟

ظرفشویی با تعداد برنامه هایی که دارد بررسی می شود. هر چه تعداد برنامه های آن بیشتر باشد، بهتر هم هست. یک سری دیگر از امکانات است که به بهتر شدن ظرفشویی کمک می کند. به عنوان مثال بخار شور و یا قابلیت خشک کن. خشک کن باعث می شود تا بعد از شستشو همه ظروف را کاملا خشک کرده و هیچ لکی روی ظروف باقی نماند. بخار شور هم از برنامه هایی است که برای ظروف خیلی کثیف، مانند قابلمه هایی که تفلن نیستند و کف آنها می چسبد بکار می رود. البته استفاده از بخارشور دستگاه باعث می شود تا مصرف انرژی به شدت افزایش یابد.

ماشین ظرفشویی پاکشوما سفید

بهترین ماشین ظرفشویی پاکشوما به مدل ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل 14302 تعلق دارد. این دستگاه دارای 3 سبد است و دو بازوی بالا و پایی آبپاش دارد که تمامی نقاط کور را می گیرد. بخار شور و خشک کن هم دارد که از مزایایی خاص این مجموعه است. پنل دیجیتالی و 49 دسی بل صدا این مجموعه را تبدیل به ظرفشویی حرفه ای کرده است. ضدعفونی کننده میوه و سبزیجات که این روزها خیلی مهم است نیز جزو برنامه این ظرفشویی است.

ظرفشویی 14 نفره پاکشوما

قیمت ماشین ظرفشویی پاکشوما ایستاده

ماشین ظرفشویی پاکشوما با اصلاحاتی که در تولیدات این شرکت در ارتباط با تولید ظرفشویی شده است فعلا با دو مدل سنجیده می شود. پاکشوما همواره جزو بهترین تولیدکنندگان بوده و با بکارگیری قطعاتی باکیفیت توانسته بهترین محصولات را تولید کند. ظرفشویی که مدلهای آن در بالا گفته شد هم جزو بهترین تولیدات هستند. اگر قیمت ماشین ظرفشویی پاکشوما ایستاده را با ماشین ظرفشویی اسنوا یا الگانس مقایسه نمایید متوجه می شوید که چقدر ارزانتر از آنها است.

ظرفشویی 14 نفره پاکشوما 14201 سیلورتوقف تولید
ظرفشویی 14 نفره پاکشوما 14302 سفیدتوقف تولید
ظرفشویی 15 نفره پاکشوما 3511 سیلور27/600/000 تومان
ظرفشویی 15 نفره پاکشوما 351331/800/000 تومان
ظرفشویی 15 نفره پاکشوما 3512 سفید30/800/000 تومان

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *