اجاق گاز لوفرا c2sf

اجاق گاز لوفرا c2sf از انواع اجاق گاز مدل فردار استیل است که در ایران مونتاژ می شود. اجاق گاز c2sfdm دارای 10 سال خدمات پس از فروش، 2 سال گارانتی و مصرف انرژی A است. قیمت فروش اجاق براساس قیمت مصرف کننده و مصوب شرکت عادل گاز است. مارک اجاق لوکاتی می باشد که جدیدترین اجاق گاز لوفرای ایران می باشد.

اجاق گاز لوفرا قیمت

اجاق گاز لوفرا قیمت

تفاوت اجاق گاز لوفرا C2SF ایرانی با ایتالیایی

اجاق گاز لوفرا در ایران با برند لوفرا توسط شرکت عادل گاز مونتاژ می شد. از زمانی که برند لوکاتی به بازار آمد، مارک اجاق های لوفرای ایرانی به لوکاتی تغییر نام داد. اجاق گازهای لوفرای ایتالیا، مستقیم از ایتالیا وارد ایران می شود و تنوع زیادی دارد.  قطعات بکار رفته در اجاق گاز لوفرا c2sf از بهترین برندهای ایرانی و خارجی است اما قطعات لوفرای خارجی کاملا ایتالیایی است. 10 سال پشتیبانی و 2 سال گارانتی نشارن از اعتماد تولیدکننده به اجاق خود است.

فروش اجاق گاز لوفرا

فروش اجاق گاز لوفرا

خرید اجاق گاز لوفرای مونتاژ ایران

اجاق گاز لوکاتی در همه ایران دارای نمایندگی فروش است اما کاملترین نمایندگی فروش لوفرا در ایران متعلق به تهران است. با مراجعه به فروشگاه مرکزی لوفرا می توانید انواع اجاق گاز لوکاتی را از نزدیک مشاهده کرده و خرید کنید. به روش خرید اینترنتی نیز می توانید از طریق سایت خرید کنید.

فروش اجاق گاز لوفرا ایرانی

فروش اجاق گاز لوفرا ایرانی

قیمت اجاق گاز لوفرا مدل C2SF

قیمت اجاق گاز لوفرا C2 بر طبق دو رنگ استیل و لعاب است. اجاق لعاب لوفرا دارای بدنه لعاب و رویه استیل می باشد اما اجاق C2SF تمام استیل است.

مشخصاتقیمت مصرف کننده
اجاق لوکاتی رویه استیل- 5 شعله با دو جوجه گردان – سلف کلین- 2 سال گارانتی- شعله زماندار- دیجیتال- قفل کودک- گریل- شیشه ریلی- ترموکوپل صفر ثانیهتوقف تولید
اجاق لوکاتی تمام استیل- 5 شعله با دو جوجه گردان – سلف کلین- 2 سال گارانتی- شعله زماندار- دیجیتال- قفل کودک- گریل- شیشه ریلی- ترموکوپل صفر ثانیهتوقف تولید

راههای ارتباطی با ما:
سید امیر رسولی
09123483002
02166887973
02166355975
amir_rasouli200814@yahoo.com

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *