قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما ۶کیلویی

قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما ۶کیلویی با کد 63100 در دو رنگ سفید و نقره ای طبق جدول زیر به فروش می رسد. موتور لباسشویی دارای 144 ماه گارانتی تعویض بی قید و شرط دارد.

ابتدا که لباسشویی اتوماتیک وارد بازار شد، لباسشویی 5 کیلویی بود که بعد به 6 و 7 کیلویی افزایش ظرفیت داد. با افزایش ظرفیت به 7 کیلوگرم بیشترین فروش به لباسشویی 7 کیلویی پاکشوما تعلق گرفت چون پاکشوما برترین تولیدکننده لباسشویی در سطح ایران بوده و هنوز هم هست.

در حال حاضر لباسشویی 6 کیلویی به عنوان یک لباسشویی نرمال برای یک خانواده 3 نفره عالی است. بهترین لباسشویی 6 کیلویی با دو رنگ سفید و نقره ای مدل 63100 می باشد. کد مدل کامل این لباسشویی TFU63100 می باشد. درب این لباسشویی دارای دستگیره بوده و مانند لباسشویی های درب فضایی نیست.

مشخصات لباسشویی پاکشوما مدل TFU63100

لباسشویی 63100 پاکشوما دارای موتور یونیورسال با دور 1000 دور است. تولید این محصول در دو رنگ سفید و نقره ای است. درب این محصول درب فضایی نمی باشد و دارای دستگیره می باشد. تعداد برنامه های آن 19 برنامه است. مهمترین برنامه های آن برنامه شستشوی سریع 15 و 45 دقیقه ای است که برای البسه خیلی کثیف خوب نیست. برنامه های مختلفی برای لباسها با جنسهای مختلف مانند نایلون، کتان ابریشم و شستشوی کودکان دارد.

لباسشویی 6 کیلویی پاکشوما

این محصول دارای سیستم ضد چروک نیست. ظرفیت دیگ آن 6 کیلوگرم است. منظور از 6 کیلوگرم یعنی 6 کیلوگرم لباس خیس نه خشک. لباسشویی دارای برنامه شستشو دهنده خودکار دیگ دارد تا پس از شستشو دیگر نیازی به شستشوی دستی نباشد. قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما ۶کیلویی هم به نسبت سایر برندهای ایرانی که در بازار ایران وجود دارد هم ارزانتر است. با کیفیتی که محصولات پاکشوما دارد قیمت لباسشویی 6 کیلویی اقتصادی می باشد. دانشجویان و مجردها و خانوار 4 نفره می توانند از این لباسشویی استفاده نمایند.

قیمت لباسشویی 6 کیلویی

صدای کم لباسشویی 6 کیلویی پاکشوما

خیلی از مردم فکر می کنند که لباسشویی های فعلی دارای صدایی زیاد هستند در حالیکه با بهبودی که در موتور لباسشویی ها ایجاد شده باعث شده تا صدای لباسشویی خیلی کاهش پیدا کند. صدای لباسشویی هنگام کار کردن 59 دسی بل و صدای آبکشی 78 دسی بل می باشد.

تنظیم دستی دما و  دور موتور

برنامه های لباسشویی طوری است که دما و دور را به طور خودکار تنظیم می کند اما می توانید به صورت دستی نیز دما و دور موتور را تنظیم کرد. دو لوله ورودی آب سرد و گرم دارد. اگر می خواهید تنها از آب گرم لوله های خانه استفاده نمایید می توانید لوله گرم را وصل نکنید اما اگر بخواهید از هیتر لباسشویی هم استفاده نمایید باید لوله سرد نیز وصل گردد. وصل هر دو لوله آب سرد و گرم در کاهش هزینه برق بسیار موثر است.

قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما ۶کیلویی

قیمت لباسشویی پاکشوما 6 کیلویی براساس رنگ و تعداد خرید متفاوت است. منظور از تعداد خرید یعنی برخی کسانی که عمده خرید می کنند که از تخفیفات خرید عمده برخوردار می شوند. قیمت مصرف کننده برای خرید نیز به شرح زیر است.

لباسشویی 6 کیلویی پاکشوما سفید13/800/000 تومان
لباسشویی 6 کیلویی پاکشوما نقره ای14/000/000 تومان

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *