قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما 6 کیلویی نقره ای

قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما 6 کیلویی نقره ای با سیستم برنامه ریزی زمانی شستشو، اضافه و کم کردن لباس حین کار و شستشوی سریع با پنل کاملا دیجیتالی و درب خود رنگ به شرح زیر است.

پاکشوما واقعا شرکت قدرتمندی در تولید لباسشویی است این شرکت توانایی سخت افزاری و نرم افزاری بسیاری پیشرفته ای برای تولید لباسشویی دارد به همین جهت تنها شرکتی است که می تواند با برندهای خارجی قدرتمند رقابت کند. زمانیکه ال جی در پاکشوما تولید می شد با فاصله ای بسیار نزدیک با لباسشویی سامسونگ رقابت کند. پاکشوما در جاده قم واقع شده و در همه جای ایران حتی در روستای دور افتاده نیز نمایندگی دارد. برای نصب محصولات پاکشوما تنها کافی است با 4 شماره 1608 ارتباط بگیرید. برای تماس با 1608 لازم است با شماره ثابت باشد و 021 را نگیرید.

مقایسه قیمت لباسشویی پاکشوما با سایر برندها

پاکشوما تنها شرکتی است که بیش از 30 مدل لباسشویی دارد. این 30 مدل لباسشویی از لحاظ ظاهر و قیمت با هم فرق دارنند و برای هر نوع سلیقه ای ساخته شده است. برندهای دیگر مانند امرسان یا اسنوا نیز دارای لباسشویی هستند اما مدلهای آنها به 5 مدل نمی رسد. این نشان از قدرت پاکشوما است. یکی از لباسشویی هایی که پاکشوما در آن پیشرو است ماشین لباسشویی 6 کیلویی است. این لباسشویی ارزان ترین لباسشویی است برای افرادی که نیازی به هزینه زیاد ندارند.

قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما ۶کیلویی

قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما ۶کیلویی سفید

البته یکی از لباسشویی هاییکه جدید توسط پاکشوما تولید شده و پیشرو در این زمینه است، لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما با موتورهای جدید است. در ضمن یکی دیگر از برندهایی که لباسشویی حرفه ای تولید می کند، شرکت امرسان است. شرکت امرسان نیز در سایز 8 کیلویی و 9 کیلویی تولید می کند. معروف ترین لباسشویی امرسان، لباسشویی 8 کیلویی امرسان است. با توجه به تعداد تولیدات پاکشوما هیچ کدام از برندها از لحاظ قیمت نمی توانند با پاکشوما رقابت کنند. البته مقایسه باید یک به یک باشد نه اینکه لباسشویی اینورتر پاکشوما را با لباسشویی ساده دیگر برندها مقایسه کنید.

قیمت لباسشویی 6 کیلویی

فرق رنگ نقره ای لباسشویی پاکشوما با سایر برندها

برخی می گویند مگه رنگ با رنگ با هم فرق دارد. جواب بلی است. رنگ نقره ای دو نوع است. یک نوع به رنگ نقره ای متالیک است اما یک نوع دیگر رنگ نقره ای اینوکس است. تفاوت این دو رنگ در این است که رنگ نقره ای اینوکس با گذر زمان تغییر نمی کند اما رنگ نقره ای معمولی بعد از چند سال تغییر رنگ میدهد و رنگ نقره ای لباسشویی پاکشوما از نوع متالیک و اینوکس است.

قیمت لباسشویی 6 کیلویی نقره ای

قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما 6 کیلویی نقره ای

شرکت پاکشوما در بین تولیدات لباسشویی 6 کیلویی تنوع زیادی ندارد اما در زمینه 7 کیلویی و لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما تنوع زیادی دارد. لباسشویی 6 کیلویی پاکشوما با کد tfu66100 با دو رنگ نقره ای و سفید تولید می شود که مبحث ما در مورد قیمت رنگ نقره ای است. قیمت اعلام شده براساس قیمت فروش به روز است. برای خرید و اطلاعات تکمیلی با نمایندگی فروش پاکشوما مراجعه نمایید.

قیمت لباسشویی 6 کیلویی پاکشوما 63100 نقره ای128/000/000 ریال
لباسشویی 66100 درب بزرگ سفید138/000/000 ریال

آیا لباسشویی 6 کیلویی موتور اینورتر هم دارد؟

موتورهای اینورتر موتورهای گرانی هستند و برای لباسشویی با حجم کم به صرفه نیست به همین جهت لباسشویی 6 کیلویی فقط با موتور یونیورسال تولید می شود. موتور یونیورسال از موتورهای جدید است اما مصرف آن از موتور اینورتر بیشتر است. از لحاظ تعداد برنامه هم با سایر لباسشویی های پاکشوما تقریبا یکسان است.

موتور اینورتر لباسشویی

گارانتی لباسشویی 6 کیلویی tfu66100 پاکشوما

گارانتی محصولات لباسشویی پاکشوما دارای 24 ماه است اما گارانتی موتور آن بیشتر است. گارانتی شامل همه قطعات لباسشویی می شود به غیر از خوردگی. یعنی اگر ضربه خورده باشد شرکت هیچ گارانتی در قبال آن متقبل نمی شود. مدت زمان گارانتی موتور پاکشوما هم 12 سال می باشد. به عبارتی نباید اصلا نگران خرابی موتور باشید چون در صورت خرابی، شرکت آن را در زمان گارانتی تعویض می کند بدون اینکه پولی از شما دریافت نماید.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *