قیمت یخچال الکترو استیل es20 با نرخ دولتی

قیمت یخچال الکترواستیل es20 با نرخ دولتی به مدت محدودی توسط نمایندگی فروش الکترواستیل عرضه می گردد. برای خرید و اطلاع از شرایط خرید با قیمت دولتی می توانید با شمارهای زیر تماس بگیرید. قیمت یخچال فریزر es20 برای افراد مختلف فرق می کند.

اقتصاد ایران با شرایط خاصی روبرو است. شرایط خاص با اقتصاد ما عجین شده است و هر چند سال یکبار باید شاهد تغییرات قیمتی وحشتناک باشیم. شرکت الکترواستیل و برخی دیگر از تولیدکنندگان یخچال فریزر با شرایط بد تولید روبرو هستند به همین جهت تحویل اجناس با قیمت امروز کمی سخت شده است.

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل 20 فوت

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل 20 فوت

چرا قیمت ویژه برای یخچال es20 الکترواستیل است؟

یخچال فریزر الکترواستیل es20 دستگاهی 20 فوت از نوع کمبی است. فریزر آن پایین و یخچال در بالای دستگاه قرار دارد. حجم دستگاه 20 فوت است و در بین انواع محصولات نوفراست الکترواستیل، قیمت یخچال الکترواستیل es20 ارزانتر است. یخچال es20 الکترواستیل به دلیل ارزان بودنش از فروش بالایی برخوردار است خصوصا امروز که قیمتها شدیدا گران شده و توانایی مردم برای خرید یخچال فریزر کم شده است. برخی شرکتها شرایط اقساطی نیز گذاشته اند. به عنوان مثال شرکت اسنوا با توجه به شرایط جامعه فروش اقساطی محصولات اسنوا را قرار داده است. یخچال الکترواستیل es20 برای خانواده های کم جمعیت و تازه عروسها فوق العاده است چون هم بزرگ است و هم دستگاهی زیبا و بدون برفک است.

قیمت یخچال 20 فوت الکترواستیل

قیمت یخچال 20 فوت الکترواستیل

محصولات شرکت الکترواستیل

شرکت الکترواستیل کارخانه ای است که در خراسان رضوی قرار دارد و از شرکتهای قدیمی در صنعت یخچال سازی ایرانی است. این شرکت توانسته است تا سبد محصولات برودتی خود را 12 محصول که با درنظر گرفتن رنگ سفید و تیتانیوم به 24 محصول برساند. محصولات الکترواستیل شامل یخچال فریزرهای زیر است.

  1. یخچال فریزر 20 فوت es20( هارمونی)
  2. یخچال فریزر دوقلو یخساز دستی
  3. یخچال فریزر دوقلوی یخساز برقی( یونیک)
  4. یخچال es27 دارای 27 فوت گنجایش است.( استار)
  5. یخچال es 32 که 32 فوت جا دارد و از نوع فریزر بالا است با آبریز( مدل واید)
  6. یخچال بالا فریزر 32 فوت با درب هوم بار( مدل رومی)
  7. یخچال فریزر es34 که 34 فوت جا دارد.( فرش)
  8. یخچال فریزر es14 که 14 فوت گنجایش دارد.( کارا)
  9. یخچال فریزر es11 از نوع اداری و هتلی( اسمایل)
  10. یخچال فریزر 25 فوت با برفک es25( توقف تولید)
  11. یخچال es7 که 7 فوت حجم دارد و دارای یخدان داخلی است.
  12. یخچال تک بدون برفک 24 فوت( پرایم)
  13. فریزر تک بدون برفک 24 فوت
انواع یخچال فریزر الکترواستیل

انواع یخچال فریزر الکترواستیل

قیمت یخچال الکترواستیل es20

قیمت ویژه یخچال فریزر الکترواستیل es20 در دو رنگ سفید طرح چرم و تیتانیوم که سیلور پررنگ است به شرح زیر است. لازم به ذکر است برای خرید باید به نمایندگی فروش الکترواستیل مراجعه شود تا براساس نرخ های اعلام شده محصول فوق را ثبت نام کنند. تحویل محصول یا همان روز است و یا روز بعد. در صورت عدم موجودی حداقل 10 روز نیاز است تا محصول تحویل شود.

یخچال الکترواستیل es20 طرح چرم سفید174/000/000 ریال
یخچال الکترواستیل es20 تیتانیوم186/000/000 ریال
یخچال فریزر es20 الکترواستیل سفید لمینت184/000/000 ریال

قیمت یخچال es20 الکترواستیل به نرخ دولتی یعنی چی؟

لیست قیمت الکترواستیل شامل دو ستون است که یکی برای عمده فروشها و نمایندگی فروش الکترواستیل در سطح شهرها است و دیگری برای مصرف کننده نهایی است. تفاوت بین قیمت عمده فروشی و مصرف کننده 7 درصد است. یعنی نمایندگی فروش الکترواستیل بعد از خرید از شرکت باید 7 درصد به قیمت خرید اضافه کرده و به مصرف کننده نهایی بفروشد. به قیمت فوق نیز هزینه حمل اضافه می شود. با توجه به فروش ویژه الکترواستیل 20 فوت es20، نمایندگی فروش الکترواستیل تهران 2 درصد از قیمت مصرف کننده کسر کرده و محصولات را به فروش می رساند.

یخچال فریزر الکترواستیل ES20

یخچال فریزر الکترواستیل ES20

یخچال الکترواستیل 20 فوت از کجا بخریم؟

قیمت و محل خرید در لوازم خانگی مهم است. به دلیل اینکه تولیدکننده گان لوازم خانگی زیاد بوده و یک بازار اختصاصی در شهرها و استانها وجود دارد، همچنین فروش اینترنتی نیز به آن اضافه شده است، تصمیم برای خرید کمی مشکل است. بهترین حالت برای خرید محصولات الکترواستیل، خرید از نمایندگی فروش الکترواستیل است. با اینکار خود را از هر گونه تقلب و ریسک خرید رها کرده اید. البته باید گفت همه خود را نمایندگی معرفی می کنند اما درون اینترنت نام و محل نمایندگی ها مشخص شده است.

 

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الکترواستیل

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 4.67 (9 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *