قیمت یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل 24 فوت

قیمت یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل 24 فوت که با کد جدید prime plus و یونیک پلاس در بازار هست براساس رنگ است. یخچال es24 و es23 از محصولات لوکس الکترواستیل می باشد.

یخچال در کنار فریزر یک ترکیب خیلی خوب و جاداری را درست می کند که یک خانواده چند نفره را از نیاز به یخچال فریزر بزرگ بی نیاز می کند. الکترواستیل با شناختی که از فرهنگ ایرانی دارد و سالها در درون بازار است با تولید یخچال فریزر های بزرگ توانسته حجم بزرگی از بازار را تصاحب کند.

توجه توجه.....

آسان ترین راه ارتباطی با ما برای اینکه پشت خط نمانید
021-66355489
021-66887973

با توجه به تغییراتی که در فرهنگ مصرفی مردم به وجود آمده نیاز به خرید یخچال فریزرهای بزرگ بیش از گذشته مورد نیاز شده است. با توجه به گران شدن محصولات خارجی در ایران، تقاضا به سمت خرید یخچال فریزرهای ایرانی شیفت کرده است، به همین جهت الکترواستیل در صدر فروش قرار گرفته است.

یخچال دوقلو الکترواستیل 24 فوت

موتور یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل

یکی از ویژگی های که شرکت الکترواستیل دارد این است که قطعات اصلی محصولاتش را از مارکهای خوب و باکیفیت استفاده می کند. یخچال فریزرهای الکترواستیل از موتورهای اینورتر ایتالیایی بهره می برد و صدایی فوق العاده کم دارنند. البته موتورهای اتریشی هم در تولیدات یخچال فریزر بکار رفته است که هر دوی این کمپرسورها دارای 40 ماه گارانتی با تاییدیه استاندارد اروپا هستند.

موتور یخچال

مشخصات یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل 24 فوت

یخچال فریزر دوقلو 24 در دو مدل جدید تولید می شود. حجم کلی این محصول 48 فوت است که در نوع خود بی نظیر است. با این حجمی که در یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل وجود دارد دیگر نباید نگران جا برای مواد غذایی باشید. 9 کشو برای محصول فوق در نظر گرفته شده است که حجم کشوها در دو نوع یخچال فریزر متفاوت است. قیمت یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل 24 فوت هم با هم متفاوت است. قیمت ها را طی لیستی در زیر تنظیم کرده ایم. یکی از محصولاتی که 27 فوت گنجایش دارد و عرض آن 85 سانتی متر است، یخچال فریزر 27 فوت امرسان است که یخساز اتوماتیک نیز دارد.

یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل

یخچال الکترواستیل es23 به دلیل محفظه یخساز اتوماتیکی که دارد دارای 3 کشو کوچکتر نسبت به یخچال الکترواستیل es24 دارد. یخچال es24 و es23 دارای عرض 65 هستند که روی هم 130 سانتی متر می شود. هر دوی آنها نوفراست هستند و از فناوریهای روز دنیا که انجماد سریع و کارکرد اقتصادی است بهره می برنند. یخچال دوقلو الکترواستیل es24 دارای آبسردکن است اما یخچال es23 دارای درب هوم بار بوده و یخساز اتوماتیک دارد. یخساز اتوماتیک آن دارای سنسور حجم یخ دارد که به محض پر شدن محفظه یخساز قطع شده و یخ تولید نمی شود.

یخچال فریزر es24 الکترواستیل

پرفروش ترین یخچال فریزر 24 فوت الکترواستیل

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل و یخچال فریزر 35 فوت الکترواستیل es35 از پرفروش ترین محصولات الکترواستیل هستند اما در بین یخچال دوقلوی الکترواستیل باید به مدل es23 اشاره کنیم. انتخاب نوع یخچال فریزر یک امر سلیقه ای است اما پرفروش ترین یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل به یخچال دوقلوی es23 تعلق دارد چون دارای یخساز اتوماتیک و درب هوم بار است.

بین یخچال فریزر بالا و پایین الکترواستیل هم به ترتیب، پرفروش ترین محصول به یخچال es35 الکترواستیل و یخچال فریزر 34 فوت الکترواستیل و یخچال فریزر 27 فوت الکترواستیل تعلق دارد.

قیمت یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل

قیمت یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل 24 فوت

قیمت همیشه مهم بوده و هست، خصوصا در ایران که با مشکل تولید روبرو بودیم و هستیم و همواره قیمتها رو به بالا بوده تا به پایین. همواره در بالا رفتن قیمت، قیمت نرخ دلار بهانه می شود اما در زمان پایین آمدن نرخ دلار، خبری از کاهش قیمتها نیست و این ایرادی است که شرکتهای ایرانی دارنند. این به دلیل عدم ورود برندهای خارجی و رقابت سالم است و این باعث شده تا تا شرکتهای ایرانی توجه ای به کیفیت و مقدار فروش خود نکنند اما چاره ای نیست چون از سیاستهای دولت است، به همین جهت برای خرید یخچال باید هر چه زودتر اقدام کرد.

قیمت یخچال الکترواستیل es24 سفید چرم پلاس44/900/000 تومان
قیمت یخچال الکترواستیل es23 سفید پلاس53/100/000 تومان
قیمت یخچال فریزر es24 تیتانیوم پلاس45/500/000 تومان

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الکترواستیل

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (3 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *