قیمت یخچال فریزر دوقلو امرسان نقره ای

قیمت یخچال فریزر دوقلو امرسان نقره ای بدون برفک 20 فوت یخسازدار با به روز رسانی که انجام شده است به شرح ذیل است. قیمت دوقلوی امرسان با در نظر گرفتن تخفیف ویژه می باشد و در نمایندگی ها عرضه می شود.

قبل از اینکه به قیمت یخچال دو قلوی امرسان بپردازیم باید یک توضیحی در ارتباط با کیفیت یخچال های ایرانی بدهیم. تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی دو دسته هستند. یک دسته کارخانه هایی هستند به صورت تخصصی تولید می کنند مثلا فقط ظرفشویی تولید می کنند و یک دسته دیگر هستند که همه محصولات لوازم خانگی مانند لباسشویی، مایکروفر، یخچال فریزر، تلویزیون و … را تولید می کنند. امرسان از شرکتهایی است که به صورت تخصصی، یخچال فریزر تولید می کند. البته به تازگی محصولاتی نظیر لباسشویی و اجاق صفحه ای و مبله هم به تولیداتشان اضافه شده اما محصول اصلی آنها همان انواع یخچال فریزر امرسان است.

بهترین مارک یخچال دوقلو در ایران چیست؟

یخچال دوقلو از یک یخچال و یک فریزر تشکیل شده که در ابتدا با نام ساید اروپایی به بازار آمد اما امروزه با نام یخچال فریزر دوقلو می شناسند. ایران دارای کارخانه های متعددی در زمینه تولیدات یخچال فریزر است اما بهترین مارکهایی که به تولید یخچال فریزر مشغول هستند به شرح زیر است. به طور کلی شرکتهایی که در تهران، ساوه، مشهد، اصفهان قرار دارنند دارای کارخانه های قدرتمندی هستند اما شرکتهای زیرپله ای تبریزی، اصلا قابل اعتماد نیستند. بهترین مارکهای سازنده یخچال دوقلو به ترتیب عبارتند از:

  1. امرسان
  2. الکترواستیل
  3. پاکشوما
  4. هیمالیا
  5. اسنوا

یخچال فریزر دوقلو امرسان

چند نوع رنگ نقره ای داریم؟

شاید بگویید یعنی چی، رنگ نقره ای خوب همون نقره ای است دیگه اما اینطور نیست. رنگ نقره ای در بازار لوازم خانگی دو نوع است. رنگ نقره ای دو نوع است. یکی که بدنه فلزی را با رنگ نقره ای می پوشانند و دیگری بدنه های تیتانیوم است که رنگ نقره ای تیره دارد. این نوع رنگ یکی از بهترین رنگهای موجود است که جای انگشت روی آن نمی مانند و تا سالها هیچ گونه تغییری در رنگ آن به وجود نمی آید. قیمت یخچال فریزر دوقلو امرسان نقره ای هم نسبت به تیتانیوم ارزانتر است.

قیمت یخچال فریزر دوقلو امرسان

آیا یخساز یخچال دوقلو امرسان اتوماتیک است؟

یخسازها در یخچال فریزر به دو صورت است. یخساز دستی و یخساز اتوماتیک. یخساز اتوماتیک به آب شهری متصل می شود و نیازی به ریختن آب درون محفظه ندارد اما یخساز دستی را باید به صورت دستی آب بریزید و به صورت دستی هم خارج کنید. یخچال فریزر دوقلو امرسان دارای یخساز دستی است و یخساز اتوماتیک ندارد و به همین جهت هم قیمتی ارزانتر از یخساز اتوماتیک دارها دارد. تنها یخچال فریزری که دارای یخساز اتوماتیک است، یخچال ساید امرسان و یخچال فریزر 27 فوت امرسان است.

یخچال یخساز اتوماتیک

یخچال یخساز اتوماتیک

مقایسه یخساز اتوماتیک با یخساز دستی

همانطور که گفتیم یخساز اتوماتیک به آب شهری متصل شده و همواره شما یخ دارید اما در یخساز دستی باید به صورت دستی آب بریزید و شاید بعضی مواقع آدم یادش بره درون محفظه آب بریزد اما این دلیل بر بد بودن یخساز دستی نیست. مقایسه ای بین این دو انجام می دهیم که به شکل زیر است:

  • یخساز اتوماتیک اگر خراب شود قیمت گرانی دارد.
  • مصرف برق یخساز اتوماتیک بالا است.
  • یخساز اتوماتیک همیشه یخ دارید. یخ در یخساز اتوماتیک از نوع تصفیه شده است.
  • یخساز دستی مصرف برق کمی دارد.
  • یخساز دستی هزینه بر به هنگام خرابی ندارد.
  • یخساز اتوماتیک باعث می شود تا فضای کشوهای فریزر کاهش یابد چون فضای زیادی درون فریزر را اشغال می کند.
  • درون محفظه یخساز دستی می توانید از آب معدنی یا جوشیده شده سالم استفاده کنید اما در یخساز اتوماتیک این امکان وجود ندارد.
  • محفظه یخساز دستی قابل تمیز شدن است اما یخساز اتوماتیک این امکان را ندارد.

یخچال فریزر یخساز امرسان

قیمت یخچال فریزر دوقلو امرسان نقره ای

یخچال فریزر دوقلو امرسان با پسوند دیاموند در بازار است. یخچال فریزر دوقلو دارای ظرفیت 30 فوت و 40 فوت است که هر کدام از یخچال و فریزر دارای 20 فوت می باشد اما رنگبندی متفاوتی در یخچال دوقلوی امرسان وجود دارد. بین رنگ بندیهای یخچال فریزر دوقلو امرسان رنگ قرمز و مشکی آن گرانتر است. قیمت یخچال فریزر دوقلو امرسان نقره ای در رده دوم و رنگ سفید در رده بعدی از لحاظ قیمت قرار دارنند. رنگ سفید ارزانتر از رنگ نقره ای است که البته رنگ نقره ای امرسان از نوع تیتانیوم است.

یخچال فریزر دوقلوی امرسان سفید 30 فوت33/000/000 تومان
یخچال دوقلوی امرسان تیتانیوم 30 فوت33/800/000 تومان
یخچال دوقلو 32 فوت امرسان سفید33/500/000 تومان
یخچال فریزر دوقلوی 32 فوت تیتانیوم33/900/000 تومان
یخچال فریزر دوقلوی 40 فوت سفید38/500/000 تومان

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (8 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *