قیمت یخچال فریزر ساید الکترواستیل

قیمت یخچال فریزر ساید الکترواستیل ES51 سفید چرمی با درب هوم بار و یخساز اتوماتیک طبق لیست زیر است. تولید این ساید بای ساید با بالاترین کیفیت و ظاهر طراحی شده در 2019، طبق استانداردهای CE اروپا تولید می شود. قیمت عمده فروشی و مصرف کننده را مطالعه بفرمایید.

معیار های انتخاب ساید بای ساید چیست؟

یکی از سئوالهایی که همه ماها با آن درگیر هستیم این است که ساید بهتر است یا یخچال فریزر دوقلو. برای پاسخ به این سئوال اول باید به چند سئوال پاسخ دهیم.

  • چقدر می خواهیم هزینه کنیم؟
  • فضای لازم برای آن را داریم؟
  • ساید ایرانی می خواهیم یا خارجی؟
  • فضای داخلی مورد نیاز ما چقدر است؟
یخچال ساید الکترواستیل es51

یخچال ساید الکترواستیل es51

برای خرید ساید بای ساید چقدر هزینه کنیم؟

ساید باید ساید کالای گرانی است به همین جهت هر شخصی که می خواهد سراغ ساید بای ساید برود حداقل باید بین 13 تا 100 میلیون تومان را در نظر بگیرد. ساید بای ساید های ایرانی بین 13 تا 20 میلیون تومان است که بسته به مارک و مدل آن تعیین قیمت می شود. ساید بای ساید های خارجی کره ای مانند سامسونگ، ال جی، بین 25 تا 50 میلیون و ساید های اروپایی و آمریکایی مانند بوش یا ویرپول آمریکا نیز بین 60 تا 180 میلیون تومان باید هزینه کرد. لوازم خارجی بر اساس دلار است و به همین جهت این قیمتها هر روز باید طبق نرخ روز تعیین گردد.

ساید بای ساید خارجی

ساید بای ساید خارجی

برای قرار دادن ساید بای ساید چقدر فضا نیاز داریم؟

ساید بای ساید از 25 فوت تا 48 فوت تولید می گردد. ساید بای ساید ایرانی دارای عرض 90 سانت هستند که با کم و زیاد شدن عمق درون یخچال تا 34 فوت هم تولید می شود. اغلب ساید بای سایدهای خارجی نیز دارای عرض 90 هستند اما برخی مدلها نیز دارای عرض 120 سانت نیز می باشند. مثلا  برخی ساید بای سایدهای 4 درب ویرپول دارای 120 سانت عرض هستند. با این تفاصیل باید حداقل فضایی که در نظر می گیریم بین 95 تا 130 سانت باشد.

یخچال ساید الکترواستیل تیتانیوم

یخچال ساید الکترواستیل تیتانیوم

ساید ایرانی خوب است یا ساید خارجی؟

ساید بای ساید دارای فناوری پیچیده ای است به همین جهت حتما ساید های خارجی با مارکهای معروف بهتر هستند اما ایران نیز توانسته طی چند سال اخیر استاندارد CE اروپا را در مورد ساید بای ساید الکترواستیل بگیرد. اگر بخواهیم بین 24 تا 27 میلیون تومان هزینه کنیم و حداقل تا 10 سال از خرید یخچال آسوده باشیم، یخچال ساید الکترواستیل اما اگر بخواهیم بالاتر از این رقم را هزینه کنیم، باید ساید خارجی بخریم. البته مارک خوب با گارانتی اصلی نه فقط به اسم نگاه کنیم و سریع خرید کنیم.

یخچال ساید بای ساید کالایی نیست که بخواهیم بدون گارانتی یا گارانتی تقلبی خرید کنیم. قیمت یخچال فریزر ساید الکترواستیل را براساس لیست زیر مطالعه کرده تا با قیمتهای ساید بای ساید الکترواستیل با نرخ عمده فروشی و مصرف کننده آشنا شوید. آنچه در خرید ساید اهمیت دارد مبلغی هست که در نظر گرفته ایم چون حتما ساید خارجی، مخصوصا برندهای معتبر از ساید ایرانی بهتر است اما قیمتهای ساید خارجی آنقدر گران شده که نمی شود سمت آنها رفت مگر اینکه خیلی ثروتمند باشید.

یخچال ساید الکترواستیل نقره ای

یخچال ساید الکترواستیل نقره ای

انواع یخچال ساید الکترواستیل

شرکتهای ایران تنوع خیلی زیادی در ساخت و تولید ساید بای ساید ندارنند چون عمر تولید ساید بای ساید در ایران به 10 سال نمی رسد در حالیکه شرکتهای خارجی 50 سال است که دارای فناوری تولید ساید هستند و قالبهای متعددی را طراحی کرده اند. شرکت الکترواستیل دارای یک نوع ساید با 3 رنگ است.

  1. یخچال ساید ES51 سفید چرمی
  2. یخچال ساید ES51 تیتانیوم
  3. یخچال ساید ES51 سفید یونی گلس
ساید الکترواستیل es51

ساید الکترواستیل es51

قیمت یخچال ساید الکترواستیل ES51

محصولات برودتی الکترواستیل شامل 31 مدل است که این تعداد تنها مربوط به یخچال های خانگی الکترواستیل است و در لیست قیمت الکترواستیل موجود است.. شرکت الکترواستیل دارای یخچالهای صنعتی و صندوقی نیز هست که مورد بحث نیست. قیمت ساید بای ساید الکترواستیل براساس رنگ به شرح زیر است اما این قیمتها تنها برای مصرف کننده گان است. برای دانستن لیست قیمت یخچال ساید الکترواستیل به شرح زیر است.

یخچال ساید سفید چرمی ES51 سایز 27 فوت33/300/000 تومان
یخچال ساید تیتانیوم ES5134/900/000 تومان
یخچال ساید سفید یونی گلس ES51 جدید 30 فوت38/900/000 تومان

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الکترواستیل

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *