قیمت یخچال فریزر 14 فوت امرسان

قیمت فروش یخچال فریزر 14 فوت امرسان مدل TFH14T با جدیدترین دستگیره و شکل ظاهری، 36 ماه گارانتی و موتور آلمانی به شرح ذیل است. محصول 14 فوت دارای آبسردکن نمی باشد و بدون برفک می باشد.

دانستن مشخصات یخچال و فریزر از اولین خواسته های یک خریدار است چون یخچال با مواد غذایی درگیر است و باید از همه لحاظ مورد اعتماد باشد. امرسان از شرکتهایی است که بهترین یخچال فریزرها را تولید می کند. لوازم بزرگ خانه با لوازم کوچک متفاوت است و مارکها نیز با هم فرق دارنند. مثلا تلویزیون فیلیپس را نمی توان با سامسونگ مقایسه کرد چون فیلیپس یک برند اروپایی است و همه قطعات آن اروپایی است یا لوازم ریز کنوود بهتر از لوازم درشت آن است. امرسان هم در زمینه تولید لوازم خانگی معروف است اما بین محصولات هم با هم تفاوت است.

قیمت یخچال 14 فوت امرسان

قیمت یخچال 14 فوت امرسان

محصولات امرسان بهتر است یا الکترواستیل؟

همانطور که در بالا هم اشاره ای شد برخی از برندها در برخی محصولات خیلی معروف تر هستند. مثلا یخچال فریزر 17 فوت امرسان یا یخچال 20 فوت امرسان و 22 فوت امرسان بهتر از الکترواستیل است اما در محصولات بزرگ مانند یخچال فریزر دوقلو، الکترواستیل خیلی بهتر از امرسان است با اینکه تنوع یخچال فریزر دوقلو امرسان بیشتر از الکترواستیل است اما کارایی یخچال دوقلو الکترواستیل بالاتر از امرسان است. نمونه دیگر اینکه ساید بای ساید امرسان با الکترواستیل دارای یک کیفیت هستند و نمی توان گفت که کدامیک بهتر است چون یکسان هستند.

یخچال 14 فوت امرسان

چون صحبت ما در ارتباط با یخچال 14 فوت امرسان است باید بگوییم که قیمت یخچال فریزر 14 فوت امرسان هم ارزانتر از الکترواستیل است. این دلیل بر بد بودن نیست بلکه چون تعداد فروش یخچال 14 فوت امرسان بیشتر است، تعداد تولید هم بیشتر است به همین جهت قیمت تمام شده 14 فوت امرسان کمتر از الکترواستیل است.

موتور یخچال فریزر 14 فوت امرسان

کمپرسور یکی از مهمترین اقلام بکار رفته در ساخت یخچال است. کمپرسورهای ایرانی با نام نیکی به بازار آمد اما نتوانست جایگزین خوبی باشد و جوابگو نبود اما امرسان با استفاده از موتورهای آلمانی و الکترواستیل با موتورهای ایتالیایی توانسته تا یخچال شما را تا 20 سال بیمه کند. موتور امرسان با مارک دانفوس و الکترواستیل با ساخت ایتالیایی است. محصولات امرسان 36 ماه گارانتی و الکترواستیل 40 ماه گارانتی دارنند.

موتور یخچال

مشخصات یخچال فریزر 14 فوت امرسان

یخچال فریزر 14 فوت از نوع بالا فریزر است، یعنی فریزر آن در بالای دستگاه است و کشودار نیست اما دو طبقه دارد. یخچال فوق از نوع با برفک است اما به دلیل اینکه رتبه انرژی آن ++A است، نسبت به سریهای قدیمی خیلی کمتر برفک می زند و در سال دو بار نیاز به تمیز شدن دارد. موتور دستگاه هم دانفوس آلمانی است. یک کشو بزرگ برای قرار دادن میوه و سبزیجات هم برای آن در نظر گرفته شده است. به طور کلی یخچال فریزر 14 فوت امرسان یک دستگاه ارزان و مقرون به صرفه است و امکانات زیادی ندارد.

قیمت یخچال فریزر 14 فوت امرسان

یخچال فریزر 14 فوت امرسان از پرفروش ترین محصولات امرسان است. موتور این دستگاه ساخت آلمان است و 36 ماه گارانتی دارد. فریزر آن در بالا قرار دارد که 2 طبقه برای آن در نظر گرفته شده است. قیمت جدید یخچال فریزر 14 فوت امرسان عبارتند از:

یخچال فریزر 14 فوت سفید112/00/000 ریال
یخچال فریزر 14 فوت سیلور114/000/000 ریال

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

1 پاسخ دادن
  1. حمیرا
    حمیرا می گوید

    خیلی خوبه اما برفک میزنه ولی کم.هر ۴ماه یک بار باید تمیز بشه

    پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *