قیمت یخچال فریزر 17 فوت امرسان

قیمت یخچال فریزر 17 فوت امرسان رنگ سفید به همراه توضیحات کامل راجع به دلایل نوسانات قیمت یخچال در بازار با مشخصات و تخفیفات ویژه شرکتی برای مصرف کنندگان به شرح زیر است.

یخچال فریزر در تابستان همیشه با تقاضای زیادی روبرو است، به همین جهت تولیدکنندگان در تابستان با مشکلاتی نظیر کمبود جنس مواجه هستند که یکی از دلایل گرانی قیمت یخچال در تابستان این است اما دلایل دیگری هم وجود دارد که توضیح خواهیم داد. امرسان از شرکتهایی است که در تولید انواع یخچال مشهور است. این شرکت حدود 40 سال سابقه دارد و همواره جزو 3 برند برتر ایرانی بوده است.

یخچال فریزر 17 فوت امرسان

انواع یخچال فریزر 17 فوت امرسان

یکی از محصولات مقرون به صرفه امرسان همان یخچال فریزر 17 فوت با فریزر بالا است. قیمت یخچال فریزر 17 فوت امرسان هم در مقایسه با سایر مارکها، ارزانتر است. امرسان تنها شرکتی است که یخچال بالا فریزر را در چند نوع تولید می کند. مدلهای آنها به شرح زیر است:

  1. یخچال 17 فوت بدنه یونی گلس
  2. یخچال 17 فوت بدنه شیشه ای
  3. یخچال 17 فوت مدل رنگی یا کلاسیک

یخچال مشکی امرسان

مشخصات یخچال فریزر 17 فوت امرسان

نمونه هایی که در بالا اشاره شد همگی دارای یک ویژگی هستند و تنها تفاوتی که با هم دارنند در رنگ و بدنه است، به همین جهت مشخصاتی که در زیر آمده است برای همه صدق می کند.

مارکامرسان
مدلTFH17-W
کد تخصصیL36
نوع یخچال فریزربالا فریزر
سایز17 فوت
رنگسفید
بدون برفکنیست
طبقات فریزر2 طبقه
طبقات یخچال3 طبقه
طبقات درب یخچال3 طبقه
کشو2 کشو برای میوه
عایق ضد باکتریدارد
پایه چرخ دار و قابل تنظیمدارد
گارانتی36 ماه
موتوردانفوس آلمان
جا لبنیاتدارد
جا تخم مرغدارد

علت نوسانات قیمت یخچال فریزر 17 فوت امرسان در بازار

یکی از دلایل تفاوت قیمت در بازار را در بالا گفتیم اما دلایل دیگری هم دارد. یکی دیگر از دلایل مهم در تولیدات ایرانی که در سال 1399 با آن مواجه بودیم دو مسئله بود. یکی مسئله ویروس کرونا که تجارت و واردات را با مشکل روبرو کرد و قطعات به سختی وارد می شد و عامل دیگر هم تحریمهای آمریکا بوده که باعث به تعویق انداختن تولیدات شده است. مورد بعدی کمبود تولیدات است. تقاضا با عرضه یکسان نیست به همین جهت قیمت محصولات در بازار گرانتر از نمایندگی مرکزی فروش امرسان است.

یخچال 17 فوت امرسان

قیمت یخچال فریزر 17 فوت امرسان TFH17

قیمت در تابستان با زمستان فرق دارد. در زمستان تقاضا کمتر از تابستان است به همین جهت قیمت در تابستان کمی گرانتر از زمستان است. قیمتی که در جدول زیر خواهیم گفت، قیمت مصوب یخچال فریزر 17 فوت شرکت امرسان است برای رنگ سفید است. یکی از یخچالهایی که از نظر شکل ظاهری و امکانات با یخچال 17 فوت امرسان یکسان بوده و قیمت ارزانتری هم دارد، یخچال فریزر 14 فوت امرسان است. برای مشاهده و خرید محصولات امرسان به فروشگاه امرسان مراجعه نمایید.

یخچال درب یونی گلاس 17 فوت امرسان132/976/352 ریال
یخچال 17 فوت درب شیشه ای امرسان158/875/000 ریال
یخچال 17 فوت رنگی امرسان190/500/000 ریال

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (4 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *