قیمت یخچال فریزر 22 فوت امرسان بدون برفک

قیمت یخچال فریزر 22 فوت امرسان بدون برفک با 350 لیتر گنجایش و مدل bfn22d در نمایندگی های فروش امرسان و بازار سه راه امین حضور تهران به شرح ذیل می باشد.

یخچال فریزر امرسان طرفداران زیادی دارد اما برخی نیز ناراضی هستند. تکنولوژی یخچال و فریزر روز به روز در حال پیشرفت است به همین جهت نمی توان تکنولوژی 10 سال قبل را با فناوری روز مقایسه کرد. امرسان با دارا بودن واحد تحقیقات قوی، همواره توانسته محصولاتش را به روز نگهدارد و به همین جهت است که توانسته خود را در این 40 سال در صدر تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی نگهدارد.

آدرس نمایندگی امرسان در تهران

نمایندگی های فروش امرسان

شرکت امرسان در هر جا که فکرش را کنید دارای نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش است اما برخی زمانها به دلیل عدم تناسب عرضه و تقاضا نمی تواند به همه نمایندگی ها محصولاتش را برساند. این به دلیل تنبلی یا بی مسئولیتی نیست. شرایط نابسامان اقتصاد ایران و عدم ثبات ارز و دلار و خیلی از مسائل دیگر باعث شده در مواقعی نتواند محصولاتش را به موقع تحویل دهد. یکی از مجهزترین نمایندگی هایی که وجود دارد، نمایندگی فروش امرسان در تهران است. نمایندگی ها در غرب، شرق، شمال و جنوب تهران تقسیم شده اند که نمایندگی غرب امرسان دارای تجهیزات کاملتری است. نمایندگی غرب امرسان هم دارای فروشگاه بوده و هم به صورت اینترنتی محصولات را می فروشد.

نمایندگی فروش امرسان تهران

یخچال 22 فوت امرسان بدون برفک

یخچال فریزر 22 فوت امرسان یکی از محصولات بالا پایین امرسان است که بدون برفک است. بدنه این محصول دارای بدنه سفید یخچالی و نقره ای است. امرسان محصولاتش را سفید طرح چرم تولید نمی کند و کلیه محصولات 22 فوت یخچال و فریزرش دارای بدنه یونی گلس است. یخچال 22 فوت امرسان دارای کد مدل bfn22d است که دارای 4 کشو فریزر می باشد. سیستم انجماد سریع و عیب یاب هوشمند نیز از دیگر ویژگی های این محصول است.

یخچال فریزر 22 فوت امرسان

قیمت یخچال فریزر 22 فوت امرسان بدون برفک هم نسبت به سایر برندها ارزانتر است. کمپرسور بکار رفته در این کالا نیز ساخت ایتالیا است. یک موردی که باید حتما به آن اشاره شود این است که همه تولیدکنندگان یخچال ایرانی، کمپرسورهای چینی روی یخچال می گذارند اما برخی از تولیدکنندگان از موتور کاملا چینی استفاده می کنند و برخی دیگر از موتور ساخت چین، اما تحت لیسانس ایتالیا یا اتریش و آلمان که این موتورها تفاوت زیادی با موتورهای کاملا چینی دارند چون این دسته از کمپرسورها از نوع اینورتر هستند.

یخچال فریزر امرسان بدون برفک

قیمت یخچال فریزر 22 فوت امرسان بدون برفک

قیمت یخچال فریزر امرسان در بازار و نمایندگی های فروش امرسان فرق دارد. گاهی قیمت در بازار ارزانتر و گاهی قیمت در نمایندگی ارزانتر است. نوسانات قیمتی بستگی به شرایط تولید و اقتصادی کشور دارد. به عنوان مثال در دوران تحریم و کرونا، قیمت یخچال 22 فوت امرسان در بازار خیلی گرانتر از قیمت نمایندگی است. به طور کلی برای اینکه خیال انسان از خرید صحیح راحت باشد این است که از نمایندگی خرید کنید. در هر شرایطی اینکار جزو بهترین کارهای دنیا است. یخچال فریزر 22 فوت دارای رنگ بندی متفاوت است چون یکی از پرفروش ترین یخچال فریزرهای امرسان است.

یخچال فریزر 22 فوت امرسان سفید با 4 کشو18/7000/000 تومان
یخچال فریزر 22 فوت امرسان سیلور18/900/000 تومان

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (3 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *