لباسشویی پاکشوما چه مدلی خوبه

لباسشویی پاکشوما چه مدلی خوبه و آیا پاکشوما برند خوبی هست؟ نمایندگی تعمیرات در همه جای ایران دارد؟ بهترین مدلهای ماشین لباسشویی شامل چه کدهایی است؟

لباسشویی یکی از دستگاه های پیچیده ای است که باید در تولید آن دقت فراوانی گردد. برنامه های متعددی که در لباسشویی های امروزی بکار رفته باعث شده تا دقت فراوانی در نحوه مونتاژ رعایت شود. برای تولید یک محصول علاوه بر کیفیت قطعات باید به نحوه مونتاژ هم اشاره کرد. پاکشوما از شرکتهای قدیمی ایرانی است که تخصص تولید لباسشویی را از سال 1350 آغاز کرده و همچنان ادامه دارد.

ما در این مقاله سعی می کنیم تا از زیاده گویی دوری کنیم و فقط به سئوالاتی که در ذهن خواننده وجود دارد را پاسخ بدهیم. به عنوان مثال: آیا لباسشویی پاکشوما خوب است و چه مدلهایی دارد و چگونه می توان آن را خرید و نصب و راه اندازی کرد.

لباسشویی پاکشوما

لباسشویی پاکشوما برند خوبی است؟

همانطور که در بالا هم گفتیم، مارک پاکشوما از سال 1350 در حال تولید لباسشویی است. ساختار و بدنه تولیدی این شرکت چنا قدرتمند است که حتی لباسشویی های lg نیز در این شرکت مونتاژ می شد به همین جهت از لحاظ کیفیت ساخت جزو بهترین لباسشویی های ایرانی است. لباسشویی پاکشوما دارای یک خط تولیدی تمام رباتیک است که دست انسان را از تولید تا 60% خارج کرده است. رباتها بالاترین دقت را دارنند و می توانند بدون اشتباه کارهای محوله را انجام دهند. شرکت پاکشوما با بکارگیری موتورهای و قطعات حساس خارجی باکیفیت توانسته تا برخی قطعات را تا 12 سال وارانتی نماید.

لباسشویی پاکشوما خوبه

لباسشویی پاکشوما خوبه

منظور از وارانتی یعنی اینکه تا 12 سال نباید نگران خرابی موتورهای لباسشویی بود. مثلا ماشین لباسشویی 7 کیلویی پاکشوما در دو نوع تولید می شود. یک مدل از 7 کیلویی های آن با موتور کره ای بوده و 12 سال گارانتی دارد که در زیر مدلهای آن را نام خواهیم برد در حالیکه همان 7 کیلویی با همان کدل دارای 2 سال گارانتی است که این موضوع را می توانید از نمایندگی های فروش پاکشوما بپرسید.

لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی

محصولات جدید پاکشوما

شرکت پاکشوما اخیرا یک سری از محصولات جدید در زمینه یخچال فریزر ساید بای ساید و لباسشویی وارد بازار کرده است. ماشین لباسشویی به عنوان اصلی ترین محصول و ظرفشویی و یخچال فریزر و جاروبرقی پاکشوما به عنوان محصولات دیگر در رده جدیدترین محصولات پاکشوما بشمار می رود. جدیدترین تولیدات پاکشوما عبارتند از:

  1. ماشین لباسشویی 8 کیلویی اینورتر
  2. ماشین لباسشویی 9 کیلویی اینورتر
  3. لباسشویی 8 و 9 کیلویی اینورتر با موتور BLDC
  4. لباسشویی درب از بالا
  5. لباسشویی 7 کیلویی
  6. ساید بای ساید 4 درب پاکشوما
  7. ماشین ظرفشویی 14 نفره پاکشوما

انواع ماشین لباسشویی پاکشوما

نمایندگی تعمیرات پاکشوما در ایران

شرکت پاکشوما به همراه محصولات امرسان و الکترواستیل و همچنین تا حدودی شرکت اسنوا دارای یک سیستم نصب و گارانتی و تعمیرات گسترده ای در سطح ایران دارد. پاکشوما را در هر نقطه ای از ایران بخرید می توانید با یک تلفن 4 شماره ای با نصب و گارانتی تماس گرفته و محصولات خود را تعمیر و یا گارانتی نمایید. برای ارتباط با تعمیرات پاکشوما با شماره 021-1608 تماس بگیرید. اگر در دورترین روستاهای ایران هم که باشید نباید نگران خدمات رسانی باشید. نصب و گارانتی محصولات پاکشوما رایگان است مگر اینکه از مرکز دور باشید که یک هزینه حمل اضافه می شود.

لباسشویی پاکشوما

لباسشویی پاکشوما چه مدلی خوبه

حالا می رسیم به اصلی ترین کار ما که باید بهترین مدلهای لباسشویی پاکشوما را معرفی کنیم. اولا باید بگوییم که بهترین به معنای این نیست که مثلا مدل 84401 بد است و مدل 83403 خوب. همه ماشین های لباسشویی تمام اتوماتیک که در پاکشوما تولید می شود جزو بهترینها هستند اما برخی از این مدلها بهتر هستند و کارایی بهتری دارنند. بهترین مدلهایی که هم از لحاظ کارایی جزو بهترین های ایران و پاکشوما هستند عبارتند از:

  • لباسشویی 8 کیلویی اینورتر جدید BLDC بدون صدا و لرزش
  • لباسشویی 9 کیلویی اینورتر جدید BLDC بدون صدا و لرزش 40907 و 40918 و 40901 و 40902 و 40904
  • لباسشویی 8 کیلویی موتور اینورتر پاکشوما مدل 40801
  • لباسشویی موتور اینورتر 9 کیلویی پاکشوما مدل 93406( توقف تولید)
  • لباسشویی موتور اینورتر 9 کیلویی پاکشوما مدل 40901 موتور BLDC
  • لباسشویی اینورتر 9 کیلویی پاکشوما مدل 93405( توقف تولید)
  • لباسشویی 8 کیلویی موتور تسمه ای با 12 سال گارانتی مدل 84407( توقف تولید)
  • لباسشویی 7 کیلویی موتور تسمه ای با 12 سال گارانتی مدل 40701 و 40704
  • لباسشویی 7 کیلویی موتور تسمه ای با 2 سال گارانتی مدل 74406( توقف تولید)
  • لباسشویی 7 کیلویی موتور تسمه ای پاکشوما 73200( توقف تولید)
  • لباسشویی 6 کیلویی تسمه ای پاکشوما مدل 66100
  • لباسشویی 6.2 کیلویی درب از بالا تمام اتوماتیک مدل 62511
  • لباسشویی 8 کیلویی تسمه ای پاکشوما مدل 40807 اینورتر

انواع لباسشویی پاکشوما

فرق موتور اینورتر با موتور تسمه ای چیست؟

یکی از مهمترین سئوالاتی که خریداران می کنند این است که موتور تسمه ای است یا گیربکسی. هر کدام از این دو مدل دارای مزیتهایی هستند. مهمترین مزیت موتور اینورتر این است که صدا و لرزش ندارند و مصرف برق خیلی کمی دارنند. ایرادی که موتورهای اینورتر دارند این است که زمانی که بعد از مدتی خراب شوند، هزینه تعمیرات آنها خیلی زیاد است که برای این موضوع شرکت پاکشوما هم راهکار گذاشته است. ماشین لباسشویی اینورتر پاکشوما بیشترین فروش را در بین لباسشویی های ایرانی دارد.

موتور اینورتر یعنی تبدیل برق 220 ولت به برق dc یا اصطلاحا برق باتری ماشین.این عمل باعث می شود تا لرزش ماشین به حداقل رسیده و مصرف برق نیز به کمتری مقدار خود برسد.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

 

1 پاسخ دادن
  1. Azarbanooo
    Azarbanooo می گوید

    سلام منحدود۱۶،ساله که لباسشویی ۷ کیلویی دارم متاسفانه ۱ ماه هست خراب شده یعنی بردش نمایندگی گفته۵۸۰۰ هزار تومن چون در آمدی آن چنانی نداریم موندم بی لباسشویی وخیلی ازش راضی بودم ۷ کیلویی ولی انگاری ۹ کیلویی و خیلی عالی نمی دونم چه کنم عین فرزندم میمونه چه کنم

    پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *