لباسشویی پاکشوما 40107 سفید

لباسشویی پاکشوما 40107 سفید و نقره ای از سری ماشین لباسشویی اتوماتیک 1400 و موتور اینورتر است که 6 برنامه با پنل لمسی و 15 برنامه به صورت دستی قابل استفاده است.

لباسشویی های تمام اتوماتیک پاکشوما به دو دسته فایتر و موتور یونیورسال تقسیم می شود. لباسشویی های فایتر دارای موتورهای 1000 و 1200 دور می باشد اما موتورهای اینورتر دارای موتور bldc 1400 دور می باشد. یکی دیگر از تقسیم بندیهای لباسشویی پاکشوما به پنل لمسی و دکمه ای تقسیم می شوند.

لباسشویی 40107 از نوع پنل لمسی می باشد که موتور آن 12 سال گارانتی تعویض دارد و این یک مزیت مهم می باشد. لباسشویی 40107 با کدهای 40907 هم به فروش می رود. دلیل این که دو کد دارد به شرکت بر می گردد که هر سال کدهای محصولات را عوض می کنند.

لباسشویی پاکشوما سفید

منظور از موتور اینورتر bldc چیست؟

موتورهای لباسشویی به دو دسته تقسیم می شوند که یک نوع موتورهای یونیورسال مدل دیگر موتور bldc می باشد. موتور اینورتر یعنی کم مصرف و بی صدا و بدون لرزش. موتورهای اینورتر برق 220 ولت را گرفته و با تبدیل به برق 110 باعث می شود تا مصرف برق خیلی کاهش یابد. از طرفی به دلیل براشلس بودن نوع موتور هم صدا به طور کلی حذف شده است و هم لرزش. منظور از براشلس یعنی زغال درون آن حذف شده است و همین باعث از بین رفتن لرزش شده است.

لباسشویی موتور bldc

لباسشویی پنل لمسی بهتر است یا دکمه ای؟

لباسشویی پاکشوما 40107 با دو رنگ سفید و سیلور یا نقره ای تولید می شود. لباسشویی پاکشوما 40107 سفید دارای پنل مشکی لمسی می باشد که استاندارد اروپا را دارد. لباسشویی دارای 21 برنامه می باشد که 15 برنامه با ولوم روی لباسشویی و 6 برنامه دیگر با پنل لمسی انجام می گرد.

به طور کلی پنل لمسی از پنل دکمه ای بهتر است اما پنل دکمه ای هم مزایایی دارد که آن به قیمت تعمیرات در آینده دارد. زمانی که گارانتی لباسشویی تمام شد و پنل شما به مشکلی خورد که باید تعویض کنید در آن قیمت تعمیرات کمتر است در حالیکه پنل لمسی گرانتر است اما همیشه پنل لمسی خیلی به ندرت خراب می شود اما در پنل های دکمه ای این طور نیست و امکان این که هر دکمه خراب شود وجود دارد.

فروش اقساطی لباسشویی پاکشوما

فروش اقساطی لباسشویی پاکشوما در تهران و بدون بهره

لباسشویی پاکشوما 40107 سفید

لباسشویی 40107 همانطور که در بالا هم اشاره شد یکی از بهترین لباسشویی های تمام لمسی می باشد. البته لباسشویی پاکشوما 40108 هم از بهترین لباسشویی ها با پنل لمسی می باشد. لباسشویی 40107 دارای 21 برنامه شستشو هست. قابلیت اضافه یا کم کردن لباس حین کار دارد و برای هر نوع لباس با الیافهای مخصوص هم برنامه دارد.

با این لباسشویی می توانید پتو هم بشورید. کمترین زمان شستشو انواع لباس یک ربع یا همان 15 دقیقه می باشد. دما و سرعت هم به صورت دستی قابل تنظیم می باشد. درب این محصول هم از نوع درب فضایی می باشد.

محصولات پاکشوما شامل په مارک هایی می باشد؟

شرکت پاکشوما یک برند قدرتمند در تولید لوازم خانگی می باشد و از چندین برند تشکیل شده است. این برندها شامل مارکهای خارجی و ایرانی می باشد که به غیر از مارک پاکشوما که برند اصلی هست همگی درون ایران مونتاژ می شود. این مارکها عبارتند از:

  1. پاکشوما
  2. کنوود
  3. زیرووات
  4. کندی

مارک پاکشوما که برند اصلی می باشد و صحبتی راجع به آن نداریم اما برند زیرووات یک برند ایتالیایی می باشد که در ایران و در شرکت پاکشوما مونتاژ می شود. مارک کندی هم یک مارک ایتالیایی می باشد که مانند زیرووات در پاکشوما مونتاژ می شود. مارک کنوود هم که شامل لباسشویی کنوود و ظرفشویی و جاروبرقی و ساید بای ساید می باشد هم در پاکشوما مونتاژ شده و انگلیسی می باشد.

میزان گارانتی لباسشویی پاکشوما مدل 40107

گارانتی از ویژگی هایی است که باید محصولات گران قیمت باید داشته باشد چون هر وسیله برقی احتمال خراب شدن دارد. به طور کلی گارانتی لباسشویی پاکشوما 40107 سایر لباسشویی ها و ظرفشویی پاکشوما با هم متفاوت است. گارانتی لباسشویی پاکشوما در هر مدلی 2 سال است و موتور آن 12 سال می باشد. گارانتی ماشین ظرفشویی پاکشوما هم 18 ماه می باشد و موتور هم 12 سال گارانتی دارد.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *