لیست قیمت جاروبرقی پاکشوما

لیست قیمت جاروبرقی پاکشوما 2500 وات لوله کنفی در سال 1403 براساس تعداد خرید و فروش و همچنین بررسی مشخصات آن به شرح زیر می باشد.

پاکشوما از شرکتهای قدیمی در تولید انواع لوازم خانگی می باشد. بهترین محصولات خانگی را این شرکت تولید می کند و به همین جهت سالهای متمادی است که رتبه اول نظرسنجی مشتریان را به خود اختصاص داده است. جارو برقی هم مانند لباسشویی پاکشوما و ظرفشویی از بهترین محصولات پاکشوما محسوب می شود. شرکت پاکشوما 3 نوع جاروبرقی تولید می کند که مدلهای آن را شرح خواهیم داد.

جاروبرقی پاکشوما 2500 وات

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم شرکت پاکشوما در حال حاضر 3 نوع جاروبرقی تولید می کند. هر 3 نوع دارای 2500 وات قدرت ورودی و 500 وات توان مکش می باشند اما چند تفاوت اصلی دارند. در لیست قیمت جاروبرقی پاکشوما براساس مدل تغییراتی وجود دارد.

  1. جاروبرقی 2500 وات لوله کنفی
  2. جاروبرقی لوله پلاستیکی
  3. جاروبرقی بدون پاکت

جاروبرقی 5125 که کد مدل جاروبرقی 2500 وات لوله کنفی می باشد دقیقا طرح جاروبرقی بوش سری 8 می باشد. این شباهت آنقدر زیاد است که اگر مارک آن را کنار بگذاریم می توانیم بجای بوش بفروشیم که برخی ها با جابجا کردن کارتن بوش و تعویض مارک آن، این مدل را با قیمت پایین به جای بوش می فروشند. جاروبرقی 512 دارای یک کیف به شکل جعبه دارد که وسایل اضافی درون آن قرار گرفته است.

جاروبرقی 5225 هم یک جاروبرقی 2500 وات می باشد با این تفاوت که لوله آن کنفی نیست و جعبه مخصوص قطعات را ندارد. جاروبرقی بدون کیسه هم دارای لوله پلاستیکی می باشد اما ویژگی خاصی که این جاروبرقی دارد هم 2500 وات هست و هم سبک می باشد. از همه مهمتر این که پاکت خور نیست و دارای مخزن می باشد. آشغال درون این مخزن فشرده می شود و به راحتی قابل بیرون انداختن است.

لیست قیمت جاروبرقی پاکشوما

ما در این مقاله دنبال اذیت کردن شما نیستیم و سعی کرده ایم که با کمترین نوشته اطلاعات لازم را راجع به قیمت به شما بدهیم. قیمت جارو برقی پاکشوما هم مانند هر قیمتی دارای تنوع هست. این تنوع هم براساس کد جارو هست و هم براساس تعداد خرید. گاهی اوقات هم شرکت پاکشوما تخفیفات یا جشنواره هایی قرار می دهد که باعث کاهش قیمت می شود.

جارو برقی پاکشوما مدل 51256/100/000 تومان
جاروبرقی پاکشوما مدل 52255/200/000 تومان
جاروبرقی پاکشوما بدون پاکت 50155/450/000 تومان

قیمتهایی که در جدول بالا گفته شد قابل کم شدن هست چون همیشه تخفیفاتی برای این اقلام وجود دارد البته این تخفیفات همیشگی نیست و بسته به شرایط بازار دارد.

کدام مدل از جاروبرقی های پاکشوما بهتر هست؟

بین این 3 مدلی که گفته شد می توان براساس میزان فروش و کیفیت ساخت تقسیم بندی کرد. جاروبرقی 5125 که طرح بوش می باشد، بیشترین فروش را دارد و بعد از آن مدل جاروبرقی بدون پاکت می باشد و در رده سوم مدل 25502 قرار دارد. البته لازم به ذکر است قدرت موتور و ظاهر جاروبرقی با مدل 5015 یکسان است اما چون لوله پلاستیکی دارد و کیف مخصوص را ندارد کمتر مورد توجه قرار گرفته است وگرنه تفاوت کیفیتی ندارند.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *