ماشین ظرفشویی پاکشوما با قیمت

ماشین ظرفشویی پاکشوما با قیمت مناسب و ارزان با مدلهای 14201 و 14302 و 15303 در رنگ های سفید و سیلور در جشنواره فروش سالانه پاکشوما در تهران به مدت محدود آغاز شده است.

پاکشوما به دلیل اینکه شرکت بزرگی هست همواره در زمانهای خاص، کارهایی انجام می دهد که مورد انتظار نیست. در زمانی که تولید ظرفشویی به سختی انجام می گیرد و ما در تحریم هستیم، شرکت پاکشوما دست به فروش ویژه ای زده است. این مقاله مربوط به جشنواره ماشین ظرفشویی است اما به برخی مدلهای ماشین لباسشویی هم تعلق دارد.

ماشین ظرفشویی قیمت ارزان

منظور از قیمت ارزان چیست؟

همانطور که همه ما می دانیم، کشور ما در تحریم سختی قرار گرفته است و از طرفی وجود ویروس کرونا مزید بر علت شده و باعث شده تا قطعات به سختی وارد ایران شود. ماشین ظرفشویی در ایران همیشه به سختی تولید می شود که دلیل آن فناوری سختی است که در تولید آن بکار می رود و همین باعث شده تا تعداد محدودی از تولیدکنندگان ایرانی سراغ تولید آن بروند. اگر قیمت ماشین ظرفشویی پاکشوما را با سایر برندها مانند ظرفشویی الگانس مقایسه کنید متوجه ارزان بودن ظرفشویی پاکشوما هستید. جشنواره فروش پاکشوما باعث شده تا قیمت ظرفشویی پاکشوما 14 نفره کمی ارزانتر از حالت عادی نیز باشد.

ماشین ظرفشویی قیمت مناسب

آیا ظرفشویی پاکشوما خوب هست؟

یک سئوالی که همه ما در ارتباط با کالاهای ایرانی می کنیم این است که آیا فولان برند خوب هست؟ در هر کالایی یک شرکت معروف تر از بقیه است. مثلا در یخچال فریزرهای ایرانی باید به الکترواستیل و امرسان و تا حدودی به هیمالیا اشاره داشت یا در مورد لباسشویی حتما باید نام پاکشوما را در رده اول نام برد. ماشین ظرفشویی هم در 2 برند معروف هستند.

  1. ظرفشویی پاکشوما
  2. ظرفشویی الگانس

این دو برند جزو بهترینهای ایران هستند. علت اینکه پاکشوما مارک خوبی است این است که کارخانه آن 45 سال است که بطور مستمر در حال فعالیت است.

قیمت ماشین ظرفشویی پاکشوما

ماشین ظرفشویی پاکشوما با قیمت جشنواره

جشنواره همواره با تخفیف بوده و زمان آن هم محدود است به همین جهت برای خرید آن باید در زمان تعیین شده اقدام شود. البته با توجه به تعداد محدودی که وجود دارد، زمان معنا ندارد و هر زمانی که موجودی به اتمام برسد، جشنواره نیز به پایان می رسد. قیمت ماشین ظرفشویی پاکشوما بر طبق رنگ به شرح زیر است.

ظرفشویی 14 نفره سفید پاکشوما مدل 14302توقف تولید
ظرفشویی 14 نفره نقره ای پاکشوما 14201توقف تولید
ظرفشویی 14 نفره سفید 14201توقف تولید
ظرفشویی 15 نفره پاکشوما سفید 1530625/700/000 تومان
ظرفشویی 15 نفره پاکشوما  351128/700/000 تومان
ظرفشویی 15 نفره پاکشوما  351231/500/000 تومان
ظرفشویی 15 نفره 3513 پاکشوما32/500/000 تومان

آیا فروش اقساطی نیز وجود دارد؟

به طور کلی محصولات پاکشوما به صورت نقدی خرید و فروش می شود. این جشنواره در نمایندگی های فروش پاکشوما در تهران اجرایی است و کاملا به صورت نقدی است. برای خرید ابتدا باید با شماره های زیر ارتباط گرفته و ثبت سفارش کنید. تحویل کالاها از 1 روز تا 1 هفته زمان می برد. برای خرید باید آدرس و تلفن به طور کامل اعلام گردد.

بهترین ماشین ظرفشویی پاکشوما کدام است؟

ظرفشویی پاکشوما حرف اول را در بین تولیدکنندگان ایرانی دارد به همین جهت همه ماشین های ظرفشویی پاکشوما خوب است اما اگر بخواهیم در مورد بهترین ظرفشویی حرف بزنیم باید به جدیدترین ظرفشویی پاکشوما اشاره کنیم یعنی ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل 15310 که یک ظرفشویی دیجیتالی با 3 سبد است.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *