ماشین لباسشویی دوقلوی پاکشوما 9.6 کیلویی

ماشین لباسشویی دوقلوی پاکشوما 9.6 کیلویی مدل 9654 با 800 دور خشک کن و موتور ایرجت، یکی از جدیدترین محصولات شوینده نیمه اتوماتیک پاکشوما در سال 2019 است.

لباسشویی دوقلو از سری اول تولیدات لباسشویی در ایران است که با استقبال عمومی بسیاری نیز روبرو بوده است. لباسشویی دوقلو دارای دو سطل می باشد که یکی برای شستشو و دیگری برای خشک کردن لباسها است. این محصول به عنوان لباسشویی نیمه اتوماتیک است. علت نیمه اتوماتیک بودنش این است که عملیات شستشو و خشک کردن جدا از هم هستند. بدنه این محصولات از فایبرگلاس هستند و در برابر گرما و سرما و ضربه بسیار مقاوم، به همین جهت از وزن کمی برخوردار بوده و حمل و نقل آن نیز آسان است.

ماشین لباسشویی درب از بالا بهتر است یا درب از جلو

لباسشویی دوقلو از نوع درب از بالا است اما لباسشویی های اتوماتیک از نوع درب از جلو است. لباسشویی درب از بالا دو نوع است.

  1. لباسشویی دوقلو نیمه اتوماتیک
  2. لباسشویی اتوماتیک درب از بالا

لباسشویی های درب از بالای تمام اتوماتیک به دلیل چرخش عمودی، از شستشوی بهتری برخوردار است، چون هم موتور قوی دارند و هم اتوماتیک هستند. لباسشویی های دوقلو دارای موتور ضعیفی هستند اما از ظرفیت شستشوی بالایی برخوردار است. لباسشویی های دوقلو هم ارزان هستند و هم می توانید انواع پتو را بشورید. در کل اگر می خواهید رقم بالایی را هزینه کنید بهتر است تا لباسشویی درب از بالای اتوماتیک بخرید در غیر اینصورت بهتر است تا لباسشویی دوقلو بگیرید. لباسشویی های دوقلو نیز بسته به مدل هم دارای برنامه های شستشو است اما تنوع آن مانند لباسشویی درب از بالا و درب از جلو نیست.

لباسشویی دوقلو پاکشوما 9 کیلویی

ماشین لباسشویی دوقلوی پاکشوما 9.6 کیلویی 9654

لباسشویی دوقلوی 9654 پاکشوما دارای ظرفیت شستشوی 9.6 کیلو است. ظرفیت خشک کن نیز 7 کیلوگرم است. همواره ظرفیت شستشو از خشک کن کمتر است. این ویژگی در لباسشویی اتوماتیک نیز وجود دارد. لباسشویی 9.6 کیلوگرمی پاکشوما از 3 برنامه شستشو برخوردار است. تایمر زمان دار هم دارد یعنی می توانید به صورت دستی به لباسشویی زمان شستشو دهید.

قیمت لباسشویی دوقلو پاکشوما

لباسشویی دارای دو موتور است که یکی برای شستشو و دیگری برای خشک کردن است. لباسشویی 9.6 کیلویی نیز مانند لباسشویی دوقلوی 15 کیلویی پاکشوما قابلیت شستن پتوی 3 نفره و یا حتی چادر ماشین که حجم بزرگی دارد را نیز دارد. تعداد دور موتور دستگاه 800 دور در دقیقه است که در بین لباسشویی های دوقلو، سرعت خوبی است. فیلتری در لباسشویی وجود دارد که وظیفه پرزگیری پتو و لباسهای پشمی را دارد.

لباسشویی دوقلو پاکشوما

فناوری Air Jet نیز در این لباسشویی بکار رفته. با این سیستم هوای خشک با سرعت درون لگن خشک کن به حرکت در می آید و باعث می شود تا میزان و سرعت خشک کردن البسه 2 برابر حالت عادی باشد. جنس بدنه از پلاستیک فایبرگلاس است که در برابر حرارت و تغییرات ناگهانی دما و ضربه های محکم مقاوم است.

قیمت ماشین لباسشویی دوقلوی 9654 پاکشوما

همانطور که در بالا گفتیم، لباسشویی دوقلو جزو باصرفه ترین لباسشویی های بازار ایران است. با پرداخت 1/4 قیمت یک ماشین لباسشویی درب از جلو پاکشوما می توانید به یک لباسشویی 9.6 کیلویی دسترسی داشته باشید. به دلیل ارزان بودن قیمت لباسشویی دوقلو پاکشوما است که فروش آن روز به روز در حال افزایش است.

لباسشویی دوقلوی 9.6 کیلویی پاکشوما مدل 96544/350/000 تومان
لباسشویی دوقلو 9/6 کیلویی موتور جدید 96045/300/000 تومان

نمایندگی فروش پاکشوما در تهران

پاکشوما از شرکتهایی است که قدمت 40 ساله در ایران دارد و از شرکتهای قدر در تولید لباسشویی است، به همین جهت در همه کشور دارای نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش است. لباسشویی دوقلوی پاکشوما 18 ماه از تاریخ نصب گارانتی دارد. گارانتی زمانی فعال می شود که توسط کارشناس مربوطه وصل شده باشد، در غیر اینصورت لباسشویی گارانتی نخواهد شد. آدرس و تلفن نمایندگی فروش پاکشوما در تهران به شرح زیر است.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *