ماشین لباسشویی لمسی پاکشوما

ماشین لباسشویی لمسی پاکشوما که دارای درب فضایی و موتور اینورتر ایتالیایی و بی صدا و کم مصرف می باشد در ظرفیت 9 و 8 کیلویی تولید می شود.

پاکشوما از کارخانه های بزرگ لوازم خانگی خصوصا در تولید انواع لباسشویی و ظرفشویی ایستاده می باشد و رقیبی در بازار ایران ندارد. تنها لباسشویی که به خارج از ایران هم صادر می شود لباسشویی پاکشوما می باشد. البته شرکتهای دیگر هم صادرات و تولید لباسشویی دارنند اما اصلا حجم تولید و فروش آنها با برند پاکشوما یکسان نمی باشد.

انواع ماشین لباسشویی پاکشوما

شرکت پاکشوما تنوع زیادی در لباسشویی دارد. از لباسشویی تمام اتوماتیک گرفته تا نیمه اتوماتیک و لباسشویی درب از بالا که هر کدام دارای ظرفیت های مختلفی می باشند. این لباسشویی ها با موتورهای گوناگون تولید می شوند.برخی از لباسشویی ها با موتور معمولی و یک سری با موتور اینورتر bldc تولید می شوند.

لباسشویی درب از جلو از ظرفیت 6 شروع و تا 9 کیلویی تولید می شود. لباسشویی درب از بالا فعلا در وزن 6/5 کیلویی تولید می شود اما لباسشویی دوقلو که از نوع نیمه اتوماتیک می باشد از 7 شروع و تا 21 کیلویی دارد. در بین این لباسشویی های دوقلو، لباسشویی دوقلو 21 کیلویی پاکشوما برای موارد صنعتی هم کاربرد دارد.

تفاوت موتور معمولی و اینورتر bldc پاکشوما

همانطور که در بالا هم گفته شد لباسشویی اتوماتیک درب از جلو پاکشوما با 3 نوع موتور تولید می شود. یک نوع که موتور معمولی هست هم تسمه دارد و هم مصرف و صدای موتور آن بالاتر است. موتور اینورتر هم دو نوع می باشد. یک نوه اینورت نسل 5 و اینورتر نسل 6 که اینورتر bldc می باشد. موتورهای bldc از نوع بدون زغال بوده و به هیچ عنوان صدا و لرزش ندارد. مصرف موتورهای bldc هم از نوع قدیمی تر کمتر می باشد.

پنل لمسی بهتر است یا پنل دکمه ای

لباسشویی های پاکشوما دارای دو نوع می باشد. یک سری از پنل هل لمسی هستند و یک سری هم دکمه ای. لباسشویی دکمه ای ارزان تر از پنل لمسی می باشد. هر کدام از این پنل ها یک مزایا و یک معایبی دارنند. البته عیب پنل لمسی کمتر از دکمه ای می باشد.

پنل دکمه اگر خراب شود، هزینه تعمیر و یا تعویض آن کمتر از پنل خای لمسی می باشد اما عمر کاری پنل های لمسی خیلی بیشتر از پنل های دکمه ای می باشد. دکمه های پنل دکمه ای به مرور زمان با گرد و خاکی که داخل آن را می گیرد زودتر خراب می شوند اما در مورد ماشین لباسشویی لمسی پاکشوما صادق نیست.

قیمت لباسشویی لمسی هم از دکمه ای گرانتر می باشد چون کلا در همه لوازم خانگی پنل های لمسی گرانتر از بقیه پنل ها می باشد.

ماشین لباسشویی لمسی پاکشوما

همانطور که در بالا هم گفتیم، لباسشویی های لمسی بهتر از دکمه ای می باشد اما به دلیل این که قیمت لباسشویی لمسی گرانتر از دکمه ای هست، برخی به دنبال لباسشویی دکمه ای می باشند. شرکت پاکشوما 3 نوع لباسشویی لمسی با مدلهای مختلف دارد.

لباسیشویی های لمسی عبارتند از:

  • لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما مدل 40807
  • لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما مدل 40808
  • لباسشویی 9 کیلویی پاکشوما مدل 40907
  • لباسشویی 9 کیلویی پاکشوما مدل 40107
  • لباسشویی 9 کیلویی پاکشوما مدل 40108
  • لباسشویی 9 کیلویی پاکشوما مدل 40106

لباسشویی های دکمه ای پاکشوما عبارتند از:

  • لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما 40801
  • لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما 40804
  • لباسشویی 9 کیلویی پاکشوما 40901
  • لباسشویی 9 کیلویی پاکشوما 40902
  • لباسشویی 9 کیلویی پاکشوما 40903

برای خرید پاکشوما به کجا باید مراجعه کرد؟

خرید دو نوع می باشد که یکی خرید حضوری و دیگری خرید اینترنتی می باشد. لباسشویی و یا هر محصول بزرگ را سعی کنید به صورت حضوری بخرید. علت این که می گوییم خرید حضوری به دلیل این است که اگر لباسشویی خراب یا برگشتی کارخانه را به شما دادن بتوانید پیگیر باشید. بهترین مکان برای خریدی مطمئن در لباسشویی پاکشوما، خصوصا لباسشویی های لمسی خرید از نمایندگی های فروش پاکشوما می باشد.

نمایندگی ها هم فروش حضوری دارند هم اینترنتی، پس با هر دو راه می توانید بی ریسک ترین خرید را داشته باشید. علت این که در بالا اشاره شد خصوصا لباسشویی های لمسی به دلیل این است که احتمال تعویض و یا تعمیری بودن آن خیلی زیاد تر است. این موضوع در مورد موتور لباسشویی هم صادق است.

لباسشویی های صادراتی پاکشوما

پاکشوما هم مانند هر مارک خوب در هر کشوری هم فروش خارجی دارنند و هم فروش داخلی. شرکت پاکشوما بیشترین صادرات خود را در لباسشویی و ظرفشویی پاکشوما دارد. صادرات لباسشویی به دو بخش تقسیم می شود، لباسشویی خیلی ارزان و خیلی گران. لباسشویی های گران قیمت پاکشوما که به کشورهایی نظیر ترکیه و کشورهای آفزیقایی و ارمنستان و تاجیکستان صادر می شود و لباسشویی های ارزان قیمت هم اغلب به عراق می رود.

لباسشویی های لمسی پاکشوما که گرانترین ها هستند عبارتند از:

لباسشویی 40107 و 4018 و 40106

و لباسشویی های ارزان قیمت مانند 40901 و 40902 و 20800 و 10700 می باشد. البته لازم به ذکر است که گران ترین لباسشویی های پاکشوما همگی 9 کیلویی هستند.

 

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *