ماشین لباسشویی پاکشوما صادراتی

جدیدترین ماشین لباسشویی پاکشوما صادراتی شامل لباسشویی 6 کیلویی و 8 و 9 کیلویی است که مدل و قیمت آنها با مشتریان لباسشویی باکیفیت و خوب معرفی می گردد.

صادرات از آیتم های اقتصادی هر کشوری است. هر اقتصادی در دنیا سعی می کند تا بازارهای جهانی را در اختیار خود در بیاورد به همین جهت سعی می کنند تا بهترین محصولات خود را برای صادرات آماده کنند. ایران نیز در این امر فعالیت هایی داشته که در صنعت لوازم خانگی خیلی اندک است اما در حال رشد می باشد. شرکت پاکشوما از آن دسته کارخانه هایی است انواع لباسشویی و ظرفشویی پاکشوما را به اروپای شرقی، آفریقا و عراق صادر می کند. در این کشورها خدمات دهی نیز انجام می پذیرد.

لباسشویی صادراتی

جدیدترین ماشین لباسشویی پاکشوما صادراتی

شرکت پاکشوما 4 نوع لباسشویی جدید وارد بازار کرده که این 4 مدل جزو جدیدترین تولیدات این مجموعه می باشد. به طور کلی بین شرکتهای ایرانی باید پاکشوما و الکترواستیل را در رده اول لوازم خانگی ایران قرار داد. به عنوان مثال یخچال فریزر الکترواستیل با کیفیت بسیار بالایی که دارد اصلا قابل مقایسه با سایر برندهای ایرانی نیست، چه از لحاظ عمر دستگاه و چه صدای موتور و قطعات بکار رفته در آن. پاکشوما نیز در لباسشویی و ظرفشویی حرف اول را بین تولیدکنندگان لباسشویی و ظرفشویی می زند.

اگر بخواهیم راجع به پاکشوما هم مثالی بزنیم تا بهتر آشنا شویم باید به ماشین ظرفشویی پاکشوما اشاره کنیم که با گارانتی 12 ساله ای که روی این دستگاه گذاشته است مهر تاییدی بر کیفیت زده است. البته جدا از گارانتی باید به قطعات کره ای که در این ظرفشویی بکار رفته نیز اشاره کرد.

  1. لباسشویی 9 کیلویی اینورتر پاکشوما نسل 6 کد 41911 جدید
  2. لباسشویی 9 کیلویی اینورتر پاکشوما نسل 6 کد 40107 جدید
  3. لباسشویی 9 کیلویی اینورتر براش لس موتور 40108
  4. لباسشویی 8 کیلویی اینورتر پاکشوما نسل 6 کد 40807 جدید
  5. لباسشویی 9 کیلویی 40107 اینورتر bldc جدید
  6. لباسشویی 9 کیلویی 40904 اینورتر bldc جدید
  7. لباسشویی 9 کیلویی 40902 اینورتر bldc موتور
  8. لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما کد 40804
  9. لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما 41811(جدید)
  10. لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما 40801 موتور اینورتر bldc
  11. لباسشویی 8 کیلویی اینورتر براش لس موتور 40807
  12. لباسشویی جنرال آدمیرال 66100 درب فضایی
  13. لباسشویی پاکشوما 7 کیلویی مدل 40701

لباسشویی پاکشوما

لباسشویی آدمیرال چه فرقی با پاکشوما دارد؟

شرکت پاکشوما یک برندی با نام جنرال آدمیرال تولید می کند که برای صادرات تولید می شود. البته چند مدل از لباسشویی های پاکشوما که در بالا نیز به مدلهای آنها اشاره شد جزو محصولات صادراتی پاکشوما است اما مهمترین لباسشویی پاکشوما با نام جنرال آدمیرال برای صادرات ساخته شده است.

به عنوان مثال یک لباسشویی پاکشوما با نام لباسشویی پاکشوما 63100 تولید می شود که در جنرال آدمیرال نیز با همین نام اما کد 1602 تولید می شود اما لباسشویی که با نام پاکشوما تولید شده و کد آن 63100 است دارای برنامه ضد چروک نیست اما لباسشویی 6 کیلویی آدمیرال که برای صادرات ساخته شده است دارای سیستم ضد چروک می باشد. از لحاظ ظاهری این دو مدل با هم فرقی ندارنند.

لباسشویی صادراتی پاکشوما

منظور از اینورتر نسل 6 چیست؟

یک سری از لباسشویی های پاکشوما مانند لباسشویی پاکشوما 40107 دارای پنل دیجیتال لمسی هستند و ظاهر آن با مدلهای قدیمی تر آن کاملا فرق کرده است. از طرف دیگر موتور لباسشویی اینورتر نسل 6 شامل موتورهای بدون زغال هستند که به موتور bldc معروف هستند. این دسته از موتورهای هیچ صدایی ندارند. با موتورهای bldc هیچ صدایی را نخواهید شنید.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *