یخچال امرسان 22 فوت

یخچال امرسان 22 فوت از تولیدات بالا و پایین با کد BFN22D -M/TP است که فریزر آن در پایین قرار دارد و دارای 4 کشو است. عرض یخچال 65 و ارتفاع آن 198 سانتی متر با ظرفیت 593 لیتر است

امرسان از جمله شرکتهای تولید کننده لوازم خانگی است که یخچال 22 فوت خیلی معروفی دارد. این محصول برای اولین بار توسط شرکت امرسان طراحی شد که اولین بار که به بازار آمد به عنوان یک یخچال فریزر بزرگ در بازار شناخته می شد تا اینکه محصولات دیگری با حجم بزرگتر توسط امرسان به بازار آمد.

فروشگاه امرسان

اولین بار که یخچال فریزر کمبی توسط شرکت امرسان وارد بازار شد با یخچال فریزر 20 فوت امرسان یا سامی 46 وارد بازار شد. این محصول دارای 3 کشو بود اما امروزه یک یخساز دستی نیز به آن اضافه شده است. برای اینکه نیاز خانواده های پرجمعیت تر نیز برطرف شود، یخچال 22 فوت نیز با 4 کشو به بازار آمد که مشخصات آن را توضیح خواهیم داد.

خدمات پس از فروش امرسان

مشخصات یخچال امرسان 22 فوت

معمولا در بازار هم یخچال تک و هم یخچال فریزر نیز با یخچال پرسیده می شود. مثلا یخچال فریزر 22 فوت یک یخچال فریزر ترکیبی است اما با نام یخچال 22 فوت جستجو می شود. این محصول دارای یک یخچال نوفراست در بالا و یک فریزر نوفراست با 4 کشو در پایین است. برای اینکه فریزر دستگاه دارای فضای بیشتری داشته باشد از یخساز دستی استفاده نشده است در حالیکه یخچال امرسان 20 فوت دارای یخساز دستی نیز هست. یخساز دستی به آب شهری وصل نمی شود و باید با دست پر شود.

یخچال فریزر عرض 65

بکارگیری موتور اینورتر

موتورهای اینورتر از فناوری پیشرفته ای برخوردار هستند به طوریکه میزان مصرف و صدا را تا 60% کاهش می دهد. عملکرد موتور اینورتر بدین صورت است که با میزان وزنی که درون لباسشویی است، چرخش را تنظیم می کند در حالیکه موتورهای معمولی از ابتدا تا انتها با یک دور می چرخد و همین باعث افزایش صدا و مصرف می شود. یخچال امرسان 22 فوت از موتور اینورتر بهره می برد.

موتور اینورتر یخچال

انجماد سریع برای قسمت فریزر امرسان 22 فوت

فریزر قسمتی است که برای فریز کردن گوشت و مرغ و ماهی بکار می رود به همین جهت میزان سرمایی که در این منطقه است بالا 19- درجه است. این انجماد با طی زمان بدست می آید اما اگر بخواهید گوشت خود را خیلی سریع منجمد کنید می توانید از فناوری انجماد سریع استفاده کنید تا مواد غذایی شما در کمترین زمان فریز شود. یخچال فریزر 27 فوت امرسان و یخچال فریزر 20 فوت امرسان به همراه دوقلوی امرسان نیز دارای این فناوری هستند.

یخچال فریزر 22 فوت امرسان

فناوری نوفراست در یخچال فریزر امرسان

یخچال فریزر امرسان به دو دسته تقسیم بندی شده اند که یکی یخچال فریزر دیفراست یا با برفک و یخچال فریزر بدون برفک امرسان که یخچال فریزر 22 فوت امرسان از نوع بدون برفک هستند. یک تفاوتی که بین یخچال فریزر بدون برفک امرسان با برخی برندها وجود دارد این است که هم یخچال و هم فریزر نوفراست هستند. در برخی مارکها تنها فریزر نوفراست است و یخچال تنها با یخی ندارد و نوفراست نیست و در شمال ایران و جاهای رطوبتی عرق می کند.

مشخصات یخچال فریزر امرسان 22 فوت

وجود آبسردکن و عدم وجود یخساز اتوماتیک و دستی

یخساز یکی از تکنولوژی هایی است که برخی دوست دارنند و برخی ندارنند. یخساز هم دو نوع است یخساز اتوماتیک که به آب شهری وصل شده و به صورت هوشمند انواع قالبهای یخ را با هر شکلی که بخواهید را تولید می کند. یخساز دستی به آب شهری وصل نمی شود و باید توسط دست پر شود اما انتخاب نوع قالبها هم با خود ما است.

یخچال فریزر 22 فوت امرسان دارای یخساز دستی و برقی نیست چون برای طراح این دستگاه، فضای داخلی فریزر مهم بوده، به همین جهت هیچ فضایی برای یخساز دستی قرار داده نشده است تا فضای فریزر از دست نرود. آبسردکن دارای یک محفظه 2 لیتری است که به صورت دستی پر می شود.

یخچال فریزر آبسردکن دار امرسان

قیمت یخچال فریزر 22 فوت امرسان

یخچال فریزر 22 فوت امرسان هم دارای فضای زیادی است و هم قیمت ارزانی نسبت به سایر برندها دارد. این یخچال با توجه به نوفراست بودن، آبسردکن و دارا بودن انواع فناوریهایی که در بالا به آن اشاره شد دارای قیمت کمی است و مقرون به صرفه است. قیمت روز یخچال فریزر 22 فوت امرسان به شرح زیر است:

یخچال فریزر 22 فوت امرسان سفید بدون برفک19/400/000 تومان
یخچال فریزر 22 فوت امرسان نقره ای بدون برفک19/600/000 تومان

انواع یخچال فریزر 22 فوت امرسان

یخچال فریزر 22 فوت امرسان دارای چند نوع است. همه انواع یخچال فریزر 22 فوت امرسان از لحاظ امکانات با هم یکسان هستند اما از لحاظ رنگبندی با هم فرق دارنند. رنگ سفید و نقره ای که از رنگهای معمولی است اما رنگ مشکی متالیک شیشه ای نیز از رنگهای جدیدی است که تنها توسط امرسان تولید می شود و با نام یخچال فریزر الگانت معروف است.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

محصولات شارپ را از سایت زیر دنبال نمایید.

www.sharpjapan.ir

5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (3 امتیاز)
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *