یخچال فریزر دوقلوی دیپوینت مدل d5i چرمی

یخچال فریزر دوقلوی دیپوینت مدل d5i چرمی با یخساز اتوماتیک و آبریز تولید می شود. این محصول از کمپرسور کاملا بی صدا با گرید انرژی +A بهره می برد. مشخصات و قیمت فروش به شرح زیر است.

دیپوینت از جمله شرکتهای کلاسیک ایرانی است که محصولاتی بسیار شیک با مواد اولیه باکیفیت است که در ایران تولید می گردد. دیپوینت دارای یخچال فریزرهای دوقلوی عریض با امکانات بسیار است. از محصولات دیگر این برند ایرانی می توان به یخچال فریزر دیپوینت مدل T7 و مدل DISCOVER و CAPTURE نام برد که در نوع خود بی منحصر به فرد هستند.

یخچال جدید دیپوینت

به طور کلی محصولات دیپوینت در شرایط فعلی شامل انواع دوقلو و یخچال فریزرهای بالا فریزر عریض است اما همه یخچال فریزرهای دوقلو و بالا فریزر و پایین فریزر از طراحی بسیار شیک برخوردار است. موتورهای آنها به همراه کل محصول دارای 30 ماه گارانتی است. برای نصب و فعال سازی گارانتی باید با شماره 023-3141 تماس بگیرید.

توجه توجه

تا زمانیکه محصولات دیپوینت نصب بشود کارتن محصولات را دور نریزید. بعد از نصب می توانید کارتن را دور بیاندازید.

معرفی یخچال فریزر دوقلوی دیپوینت مدل d5i چرمی

یخچال فریزر D5I یکی از محصولات برودتی دوقلو است یعنی از یک یخچال و یک فریزر به صورت چپ و راست تشکیل شده است. رنگ بندی آن متفاوت است اما یکی از رنگهای آن سفید چرمی است. بدنه چرمی در چند سال اخیر هم از طرف ایرانی ها و خارجی ها بسیار مورد تقاضا قرار گرفته است چون کثیفی و پارگی را نشان نمی دهد و با هزینه کم قابل تعویض است.

فریزر مجموعه دارای 7 شو است که دو کشوی آن در بالای دستگاه قرار گرفته و مابقی به صورت کشویی می باشد. قسمت بالای فریزر دارای محفظه ای است که مخصوص یخ است. آب از طریق شیلنگی که به آب شهری متصل می شود وارد یخساز شده و یخ درست شده درون محفظه به صورت اتوماتیک ریخته می شود. سنسوری وجود دارد که سنسور ارتفاع است، یعنی نمی گذارد ارتفاع یخ بیش از ظرفیت درون محفظه باشد.

یخچال دوقلوی دیپوینت D5I

هوای سرد درون یخچال به صورت برنامه ریزی شده و براساس نیازی هر قسمت از یخچال توزیع می شود. قسمت کشوی میوه نیز قابلیت تنظیم رطوبت را دارد تا میوه و سبزیجات دیرتر خراب شوند. سیستم انجماد سریع هم برای فریزر است تا زمانی که نیاز به فریزر سریع بود از این فناوری استفاده نمایید. موتور یخچال فریزر دوقلوی دیپوینت مدل d5i چرمی از جدیدترین کمپرسورهای اینورتر نسل 6 است که صدا نداشته و بسیار کم مصرف است.

یخچال فریزر دیپوینت D5I

ابعاد یخچال فریزر دیپوینت مدل D5I

ابعاد هم از جمله ویژگی های ظاهری است که بسیار اهمیت دارد. خریدار باید بداند تا ابعاد یخچالی که می خواهد بخرد چقدر است تا براساس آن فضای لازم را ایجاد نماید. هر ابعادی که یخچال فریزر دوقلو دارد باید 1 سانت بیشتر در نظر گرفته شود.

  • ارتفاع: 1800 میلی متر
  • پهنا یا عرض کلی: 120 سانتی متر یعنی هر کدام 60 سانتی متر
  • عمق یخچال و فریزر: 63 سانتی متر

قیمت یخچال فریزر دوقلوی دیپوینت d5i

ما در این مقاله در مورد قیمت فروش حرف می زنیم که از طرف شرکت تعیین شده است و کاری با قیمت بازار نداریم. محصولاتی که از نمایندگی فروش دیپوینت دریافت می شود از انبار شرکت ارسال می گردد و همگی به روز تولید شده اند و هر گونه مشکلی داشته باشند از طرف نمایندگی قابل پیگیری است به غیر از خوردگی که این به عهده خریدار است که هنگام خرید مراقب باشد. هر گونه تخفیفاتی اگر باشد از طریق نمایندگی اعلام و از قیمت کم خواهد کرد.

یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل D5I سفید چرم24/980/000 تومان
یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل D5I استیل25/290/000 تومان

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الگانس

اطلاعات تماس الگانس

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *