بهترین مارک یخچال دوقلوی ایرانی

بهترین مارک یخچال دوقلوی ایرانی که پرفروش ترین و کم مصرف ترین یخچال فریزر ایرانی لقب گرفته اند به همراه مشخصات و قیمت آنها در سال 1402 به شما معرفی می گردد.

ایران در 2 دهه اخیر پیشرفت شایانی در تولید انواع یخچال و فریزر پیدا کرده است به طوری که برخی از مدلهای ایرانی را به جای خارجی می فروشند. مثلا یخچال دوقلوی دیپوینت را به جای یخچال فریزر سامسونگ می فروشند یا دوقلو الکترواستیل es23 را جای برند بوش و مردمی که فقط دنبال ارزان خریدن هستند به راحتی سرشان کلاه می رود.

یخچال فریزرهای دوقلو در ایران کاملا شبیه خارجی ها ساخته می شود و همین عامل باعث سوء استفاده خیلی از فروشندگان مخصوصا فروشگاه هایی که در بانه و گناوه هستند.

بهترین شرکت یخچال سازی ایران

همانطور که در بالا به طور مختصر توضیح دادیم، شرکت های زیادی طی 30 سال گذشته وارد عرصه تولید یخچال شدند که خیلی از آنها ورشکست شده و رفتند و تعدادی از آنها که جزو بهترین سازندگان لوازم خانگی هستند باقی ماندند. آنهایی که هنوز جزو خوبهای ایران هستند از اول سیاست کاری خود را بر مبنای کیفیت و خدمات دهی خوب بنا کردند به همین جهت هنوز پابرجا هستند.

خیلی از شرکتهای قدیمی مانند ارج و آزمایش و جنرال استیل که واقعا قدرتمند بودن و کالاهای خوبی هم تولید می کردند ورشکست شدند اما شرکتهای خصوصی قوی ماندگار شده و هنوز هم جزو بهترین ها هستند. هر یک از این کارخانه های معتبر در برخی محصولات خیلی معروف هستند. مثلا الکترواستیل در یخچال و فریزر و یا شرکت آلتون در فر توکار آلتون و یا آبسال و نیک کالا در بخاری گازی. بهترین شرکت یخچال سازی ایران عبارتند از:

  1. الکترواستیل
  2. امرسان
  3. پاکشوما
  4. هیمالیا
  5. اسنوا
  6. دیپوینت
  7. پارس

بهترین یخچال فریزر ایرانی

محصولات یخچال فریزر الکترواستیل

الکترواستیل یکی از بهترین یخچال سازی های ایران است و این تعریف به خاطر کیفیت فوق العاده خوبی است که این برند دارد. در گذشته یخچال فریزرهای ایرانی صدا می داد که الکترواستیل نیز جزوی از آن بود اما امروزه این معضل برطرف شده و شما هیچ صدایی نخواهید شنید.

به عنوان مثال یخچال فریزر دوقلو سامسونگ 40 دسی بل صدا دارد اما یخچال فریزر دوقلو الکترو استیل به دلیل موتورهای ایتالیایی که استفاده می کند، 38 دسی بل صدا دارد. پشت یخچال فریزرهای الکترواستیل نیز بسته است و همین صدا را کمتر هم کرده است. مصرف انرژی دوقلوی الکترواستیل نیز A و +A است و خیلی کم برق مصرف می کنند.

محصولات الکترو استیل عبارتند از انواع یخچال فریزر بالا و پایین فریزر که با نامهای اختصاصی تولید می شود. همچنین ساید بای ساید الکترو استیل و یخچال و فریزر تک کوچک و بزرگ نیز از دیگر محصولات الکترو استیل است. کد مدلهای یخچال فریزر الکترو استیل عبارتند از:

  • یخچال فریزر ES35
  • یخچال فریزر ES20
  • یخچال فریزر ES34
  • یخچال فریزر ES14
  • یخچال فریزر ES32 آبریزدار و با درب بار
  • یخچال فریزر ES11
  • یخچال تک ES23 دستیگر مخفی
  • یخچال دوقلوی الکترواستیل پرایم پلاس
  • فریزر تک 5 کشو ES10
  • فریزر 3 کشو
  • یخچال هتلی 7 فوت
  • ساید بای ساید الکترواستیل ES51
انواع یخچال فریزر الکترواستیل

انواع یخچال فریزر الکترواستیل

 بهترین مارک یخچال دوقلوی ایرانی کدام است؟

بین مارکهایی که در ایران هستند می توان برندهای دیگری را نیز نام برد که یخچال فریزر دوقلو خوب دارنند اما چون مد نظر ما بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی است تنها به نام 3 مارک می توان اشاره کرد که در رده اول تا سوم قرار دارند. دلیل اینکه این 3 مارک را به عنوان بهترین ها انتخاب کرده ایم عبارتند از:

  • موتور ایتالیایی و اروپایی
  • صدای خیلی کم موتور
  • پشت بسته بودن
  • بزرگ بودن آن( بزرگترین دوقلوی ایرانی است).
  • طرح ساید است
  • یخساز اتوماتیک دارد مانند یک ساید بای ساید
  • رنگ بندیهای متفاوت
  • کیفیت مواد اولیه بکار رفته در ساخت

هیچ شرکت ایرانی را نمی توان با دوقلوی الکترواستیل مقایسه کرد. این شرکت بیش از 50 سال است که تولید کننده یخچال فریزر است و همه ساختارهای آن بی نقص می باشد. دلیل بی نقص بودن آن به خاطر سالیان زیادی هست که در این رسته تولید کننده بوده است.

بهترین یخچال فریزرهای الکترواستیل

الکترواستیل دارای بهترین یخچال فریزرهای ایرانی هست که در همه مدلها تولید می شود. یخچال فریزرهای بالا پایین، ساید بای ساید الکترواستیل، یخچال فریزرهای دوقلو یخساز و بدون یخساز و یخچال و فریزر تک کوچک و بزرگ از انواع تولیدات این مجموعه حرفه ای است. بهترین مارک یخچال دوقلوی ایرانی نیز به الکترواستیل تعلق دارد. یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل بهترین، به ترتیب زیر است:

  1. یخچال فریزر الکترواستیل es23 با درب هوم بار و یخساز اتومات یونیک
  2. دوقلوی الکترواستیل es23 مدل یونیک پلاس( دستگیره مخفی)
  3. یخچال فریزر الکترواستیل es23 بدون درب هوم بار ولی با قابلیت اتصال به آب شهری
  4. یخچال فریزر الکترواستیل es24 پرایم

یکی از دلایلی که یخچال فریزر الکترواستیل es23 جزو بهترین و کاملترین یخچال فریزرهای دوقلو ایران است استفاده از موتورهای ایتالیایی،یخساز اتوماتیک با دو نوع یخساز پودری و قالبی، همچنین اندازه های بزرگ با 9 کشو فریزر و 9 طبقه یخچال و مهمتر اینکه با اضافه شدن درب بار تبدیل به یخچال فریزر دوقلو طرح ساید شده است. البته سری جدید یخچال فریزرهای دوقلوی الکترواستیل همگی بدون دستگیره یا دستگیره مخفی شده است. نمایشگر هم روی دستگیره مخفی تعبیه شده که باعث شده تا زیبایی دستگاه چند برابر شود. یخچال فریزر الکترواستیل es23 که با نام یونیک در بازار بوده تبدیل به یونیک پلاس شده است.

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل

بهترین یخچال فریزر پاکشوما

شرکت پاکشوما را اکثر مردم با لباسشویی و ظرفشویی می شناسند اما اخیرا چند مدل یخچال فریزر به بازار داده است که در نوع خود منحصر به فرد است. این یخچال فریزرها به ساید و یخچال فریزر بالا پایین و کمبی طبقه بندی می شود. کیفیت این محصولات واقعا در نوع خود بی نظیر است به طوری که به عنوان باکیفیت ترین و زیباترین یخچال فریزر معرفی شده است. اگر ظاهر و کیفیت ساخت آنها از نزدیک مشاهده شود می توانید این حرف را تایید کنید.

  1. ساید بای ساید تمام اتوماتیک پاکشوما
  2. یخچال فریزر دوقلو یخساز اتوماتیک 40 فوت
  3. یخچال فریزر کمبی پاکشوما 34 فوت یخساز اتوماتیک
  4. ساید بای ساید 19 فوت 4 درب پاکشوما

یخچال فریزر دوقلوی پاکشوما به این دلیل جزو بهترین های ایران انتخاب شده چون همانطور که گفتیم هم کیفیت عالی دارد و هم از لحاظ کارایی در سطح بالایی قرار دارد. قرار دادن یخساز اتوماتیک از جمله امکاناتی است که این محصول دارد. اتصال به آب شهری و دریافت یخ تصفیه شده را هر مارک ایرانی ندارد.

از طرفی موتور این یخچال فریزر دوقلو هم ساخت اروپا می باشد و همه استانداردهای اروپا را دارد. به همین دلیل است که بعد از الکترواستیل در رده دوم بهترین مارک یخچال دوقلوی ایرانی قرار گرفته است. مهمتر این که موتورهای یخچال فریزر دوقلوی پاکشوما از نوع اینورتر هستند. اینورتر یعنی کم مصرف و بی صدا که این دو از آپشن های مهم در یخچال می باشد.

بهترین یخچال دوقلوی هیمالیا

هیمالیا نیز از شرکتهای قدیمی است که محصولات خوبی تولید می کند. پرفروش ترین و کم مصرف ترین یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا نیز به دوقلوی پاناروما پلاس تعلق دارد. این محصول نیز تقریبا طرح ساید بوده و دارای یخساز اتومات و آبریز می باشد که با اتصال به آب شهری کار می کند. این محصول دارای درب هوم بار نیز می باشد.

÷یخچال فریزر مدل دلتا نیز از دوقلوی های خاص هیمالیا است که ظاهری متفاوت دارد و شاید هر کسی این مدل را نپسندد. یخچال فریزر رومانو نیز یکی دیگر از محصولات دوقلوی طرح ساید است که توسط شرکت هیمالیا تولید می شود. از دیگر دوقلوهای هیمالیا می توان به مدل آلفا اشاره کرد.

یخچال فریزر دوقلو امرسان

شرکت امرسان نیز از کارخانه های مهم یخچال سازی در ایران است که در خارج از ایران مانند عراق و افغانستان هم نمایندگی های فروش دارد و از تولیدات باکیفیت ایرانی محسوب می شود. مصرف انرژی یخچال های امرسان A و +A می باشد اما چون مد نظر ما یخچال فریزرهای دوقلو است از تولیدات دوقلوی این کارخانه حرف می زنیم.

  1. یخچال فریزر دوقلو 15 فوت امرسان
  2. یخچال فریزر 16 فوت امرسان
  3. یخچال فریزر 20 فوت امرسان
  4. یخچال فریزر 20 فوت درب شیشه ای امرسان

این 4 مدلی که نام برده شده از لحاظ ظاهر با هم یکسان هستند به غیر از یخچال فریزر دوقلوی درب شیشه ای که در 3 رنگ سفید و قرمز و مشکی تولید می گردد. یخچال فریزر 15 فوت امرسان کوچکترین و یخچال فریزر 20 فوت امرسان، بزرگترین دوقلو نوفراست امرسان می باشند. تعداد کشوهای فریزر آنها 7 کشو در ارتفاع های مختلف است. هر چه محصول بزرگتر باشد ارتفاع آن نیز بزرگتر و ارتفاع کشوها نیز بزرگتر و عمق آنها بیشتر است.

از مزایای یخچال فریزر دوقلوی امرسان باید به کیفیت و قیمت ارزان آن توجه کرد. دوقلوی امرسان واقعا خوب است اما این مدلهایی که دارد برای کسانی خوب است که دنبال آپشن های خاص نیستند. مثلا یخساز اتوماتیک یا فیلتر تصفیه آب. البته شرکت امرسان برای این که از قافله عقب نماند به دنبال تولید دوقلوی یخساز اتوماتیک هم هست.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس الکترواستیل

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *